Review? van?quote:Op zondag 11 november 2012 11:07 schreef Cliffy het volgende:
Review afgekeurdBinnenkort even herschrijven dus
quote:Op zondag 11 november 2012 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed bezig Clifford
quote:Op zondag 11 november 2012 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed bezig Clifford
Wat voor tip was er?quote:
Dat is toch goed? Vrijdag bij mw2 werd ik gedropshot door een kerel terwijl ik met mijn rug naar zijn gezicht stond dan weet je het welquote:Op zondag 11 november 2012 12:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kogels gaan alle kanten op als de een dropshot wil doen.
Ja. Jij heb toch je control layout aangepast om te kunnen dropshotten? Of was dat iemand anders?quote:Op zondag 11 november 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch goed? Vrijdag bij mw2 werd ik gedropshot door een kerel terwijl ik met mijn rug naar zijn gezicht stond dan weet je het wel
Ik heb dat wel maar meer omdat ik dan controle heb over mijn mannetje met de twee pokejes. Ik kan dus cover zoeken achter een muur of iets zonder naar B te moeten gaan.quote:Op zondag 11 november 2012 12:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja. Jij heb toch je control layout aangepast om te kunnen dropshotten? Of was dat iemand anders?
Het is echt en als je me niet gelooft dan ben je domquote:Op zondag 11 november 2012 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lag compansation is echt zo'n term die iemand in de wereld heeft geslingerd en nu heeft iedereen er last van
Het zal ook best wel eens meespelen maar het werkt voor en tegen je natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2012 13:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is echt en als je me niet gelooft dan ben je dom
Als je een prima verbinding hebt, dan werkt het nooit in je voordeel. Ook als je de host bent niet.quote:Op zondag 11 november 2012 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zal ook best wel eens meespelen maar het werkt voor en tegen je natuurlijk
Wel alles lezen hequote:Op zondag 11 november 2012 12:59 schreef KoningStoma het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=167601&page=15
Toch maar niet kopen?
Allemaal leuk en aardig, maar dat heeft hier niets mee te maken.quote:Op zondag 11 november 2012 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel alles lezen he
" Well, here’s a bit of good news for those hoping to play Black Ops II online with as little trouble as possible: Unlike in previous installments, match-selection in Blops 2 will be based on ping and latency as opposed to where players are located. This will hopefully cut down on connection dropouts and lag and keep players playing for longer without issues."
Misschien is een wifi extender iets voor je?quote:Op zondag 11 november 2012 13:24 schreef PierreTT het volgende:
Misschien kunnen jullie me helpen, want ik Google me suf en kan hier niks over vinden...
Is het mogelijk om op mijn huidige WiFi-modem/router draadloos een nieuwe router aan te sluiten? Dus dat de nieuwe router draadloos het signaal van het Wifi-modem/router oppikt en doorstuurt?
Zat ik ook aan te denken, maar kan je daar ook kabels uit trekken? Want er moet ook een kabel naar de Xboxquote:Op zondag 11 november 2012 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien is een wifi extender iets voor je?
Hmm ik weet niet of die er zijn, maar wifi extender zegt genoeg hequote:Op zondag 11 november 2012 13:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar kan je daar ook kabels uit trekken? Want er moet ook een kabel naar de Xbox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |