Het is echt en als je me niet gelooft dan ben je domquote:Op zondag 11 november 2012 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lag compansation is echt zo'n term die iemand in de wereld heeft geslingerd en nu heeft iedereen er last van
Het zal ook best wel eens meespelen maar het werkt voor en tegen je natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2012 13:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is echt en als je me niet gelooft dan ben je dom
Als je een prima verbinding hebt, dan werkt het nooit in je voordeel. Ook als je de host bent niet.quote:Op zondag 11 november 2012 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zal ook best wel eens meespelen maar het werkt voor en tegen je natuurlijk
Wel alles lezen hequote:Op zondag 11 november 2012 12:59 schreef KoningStoma het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=167601&page=15
Toch maar niet kopen?
Allemaal leuk en aardig, maar dat heeft hier niets mee te maken.quote:Op zondag 11 november 2012 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel alles lezen he
" Well, here’s a bit of good news for those hoping to play Black Ops II online with as little trouble as possible: Unlike in previous installments, match-selection in Blops 2 will be based on ping and latency as opposed to where players are located. This will hopefully cut down on connection dropouts and lag and keep players playing for longer without issues."
Misschien is een wifi extender iets voor je?quote:Op zondag 11 november 2012 13:24 schreef PierreTT het volgende:
Misschien kunnen jullie me helpen, want ik Google me suf en kan hier niks over vinden...
Is het mogelijk om op mijn huidige WiFi-modem/router draadloos een nieuwe router aan te sluiten? Dus dat de nieuwe router draadloos het signaal van het Wifi-modem/router oppikt en doorstuurt?
Zat ik ook aan te denken, maar kan je daar ook kabels uit trekken? Want er moet ook een kabel naar de Xboxquote:Op zondag 11 november 2012 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien is een wifi extender iets voor je?
Hmm ik weet niet of die er zijn, maar wifi extender zegt genoeg hequote:Op zondag 11 november 2012 13:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar kan je daar ook kabels uit trekken? Want er moet ook een kabel naar de Xbox
Omdat ik het modem terug wil hangen in de meterkast omdat ik wat tv-functionaliteit mis met digitale tv... On Demand-shit van Ziggo werkt nu niet omdat ik het modem in mijn appartement heb gezet.quote:Op zondag 11 november 2012 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet of die er zijn, maar wifi extender zegt genoeg heHet is vooral om juist geen extra kabels te trekken
Maar je hebt geen goed bereik in je huis of waarom wil je zo'n ding?
Uhm je On-Demand werkt niet omdat je modem nu in de woonkamer staatquote:Op zondag 11 november 2012 13:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat ik het modem terug wil hangen in de meterkast omdat ik wat tv-functionaliteit mis met digitale tv... On Demand-shit van Ziggo werkt nu niet omdat ik het modem in mijn appartement heb gezet.
De meterkast en punt waar de kabel binnenkomt zitten buiten het appartement in de gang bij de liften. Nu heb ik deze situatie eerst gehad maar mijn Wifi-ontvangst in mijn huis was om te huilen. Ook niet raar, want het signaal moet door 2 meter beton heen voordat het binnen is. Maar nu wil ik graag mijn modem weer terugzetten in de meterkast, en een apparaat hebben in mijn appartement dat dat signaal oppikt en verder verspreid in mijn appartement.
Maar vanwege de onmogelijkheid om kabels te trekken moet ik ook iets hebben waar kabels uit kunnen komen ivm de Xbox. Alhoewel dat eventueel nog op te lossen is met PowerLine.
Ja, als ik hem terugplaats in de meterkast met de kabel naar de versterker er weer tussen heb ik weer On-Demand, maar klote draadloos internet. Zit nu op mijn werk, kan thuis wel even een schema bouwen, ik snap dat dit vrij vaag isquote:Op zondag 11 november 2012 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm je On-Demand werkt niet omdat je modem nu in de woonkamer staat![]()
Heb je uberhaupt al een keer gekeken of niet iedereen in de buurt op dezelfde channel aan het uitzenden is?
Dat kan ook al een stuk schelen met je ontvangst
Hmm kan ook zijn dat het vaag is, omdat ik nog niet zo heel lang wakker benquote:Op zondag 11 november 2012 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, als ik hem terugplaats in de meterkast met de kabel naar de versterker er weer tussen heb ik weer On-Demand, maar klote draadloos internet. Zit nu op mijn werk, kan thuis wel even een schema bouwen, ik snap dat dit vrij vaag is
Dat is dus het probleem, ik kan vanaf de meterkast geen kabel trekken naar de router in mijn appartement. Dat zou de beste oplossing zijn, maar ik kan niet door meer dan een meter beton gaan borenquote:Op zondag 11 november 2012 13:57 schreef KoningStoma het volgende:
Kan je niet die modem/router in je meterkast hangen en dan een tweede draadloze router in je woonkamer zetten, en die met een kabel verbinden met je modem/router?
Volgens mij heb je dan alles wat je wil.
Maar hoe verbind je je tv dan met dat ding als-ie in de meterkast hangt.quote:Op zondag 11 november 2012 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik kan vanaf de meterkast geen kabel trekken naar de router in mijn appartement. Dat zou de beste oplossing zijn, maar ik kan niet door meer dan een meter beton gaan boren
Daarmee wil ik dan mijn Xbox verbinden met het modem inderdaad. Helaas gaat je bandbreedte zwaar naar beneden met die Powerlines, maar voor Xbox moet dat niet veel uitmaken.quote:
Met die Powerlines.quote:Op zondag 11 november 2012 14:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar hoe verbind je je tv dan met dat ding als-ie in de meterkast hangt.
Schuldigquote:Op zondag 11 november 2012 23:57 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze staan sommige van ons bij een game winkel.
Domination schijnt goed klote te zijnquote:
VANNACHT!quote:Op zondag 11 november 2012 23:57 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze staan sommige van ons bij een game winkel.
Zo hoort t.quote:Op maandag 12 november 2012 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Mijn slaapzak ligt al voor de GameMania hoor!
Tentje erbij,beetje campenquote:Op maandag 12 november 2012 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Mijn slaapzak ligt al voor de GameMania hoor!
Motion sensor om te weten wanneer de winkel opengaatquote:Op maandag 12 november 2012 09:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Claymore voor je tent tegen de voordringers.
Ik heb een blackbird boven het centrum hangen.quote:Op maandag 12 november 2012 10:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een motion sensor bij de brievenbus neergezet.
Beetje boos kijken met een striker in de handquote:Op maandag 12 november 2012 09:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Claymore voor je tent tegen de voordringers.
Mooie prijs.twitter:SaturnAmsterdam twitterde op zondag 11-11-2012 om 22:29:03The war begins at midnight #Call of duty black ops 2 morgen 00:01 voor maar ¤33,- prijs is alleen geldig op 13 november @SaturnAmsterdam! reageer retweet
Een crossbow met explosive tipsquote:Op maandag 12 november 2012 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje boos kijken met een striker in de hand
cheapquote:Op maandag 12 november 2012 11:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mooie prijs.twitter:SaturnAmsterdam twitterde op zondag 11-11-2012 om 22:29:03The war begins at midnight #Call of duty black ops 2 morgen 00:01 voor maar ¤33,- prijs is alleen geldig op 13 november @SaturnAmsterdam! reageer retweet
twitter:WellKnownWalrus twitterde op maandag 12-11-2012 om 03:02:10Black Ops 2 kinda looks like a gameloft version of Crysis... reageer retweet
truetwitter:
Inderdaad, ook al zo'n schijtgamequote:Op maandag 12 november 2012 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
twitter:WellKnownWalrus twitterde op maandag 12-11-2012 om 03:02:10Black Ops 2 kinda looks like a gameloft version of Crysis... reageer retweet
truetwitter:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Dat heeft geen toegevoegde waarde.quote:Op maandag 12 november 2012 13:27 schreef Doopy-X- het volgende:
Heren,
Hoewel ik me hier nooit meer laat zien (geen zin, te druk met andere shit) ben ik uiteraard vanaf morgen weer online (hoop dat mijn xbox het überhaupt nog doet) met BO2
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 13:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat heeft geen toegevoegde waarde.
Verdomd goedkoopquote:Op maandag 12 november 2012 11:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Juh maar had toch echt geen zin om tussen al die puisterige pubers daar midden in de nacht te gaan staan. Gewoon besteld dusquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 13:27 schreef Doopy-X- het volgende:
Heren,
Hoewel ik me hier nooit meer laat zien (geen zin, te druk met andere shit) ben ik uiteraard vanaf morgen weer online (hoop dat mijn xbox het überhaupt nog doet) met BO2
![]()
![]()
"prijs is alleen geldig op 13 november" dus niet alleen in de nachtquote:Op maandag 12 november 2012 13:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Juh maar had toch echt geen zin om tussen al die puisterige pubers daar midden in de nacht te gaan staan. Gewoon besteld dus
Juh maar morgenochtend gaat mijn verstandskies eruit dus kan ook niet ff langshoppen voor of na mijn werk....hopelijk niet teveel last zodat ik wel kan spelenquote:Op maandag 12 november 2012 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"prijs is alleen geldig op 13 november" dus niet alleen in de nacht
Is net al aangepastquote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Juh maar morgenochtend gaat mijn verstandskies eruit dus kan ook niet ff langshoppen voor of na mijn werk....hopelijk niet teveel last zodat ik wel kan spelen
Awyeah lekker weer hondjes slachten met d'n Doopquote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Juh maar morgenochtend gaat mijn verstandskies eruit dus kan ook niet ff langshoppen voor of na mijn werk....hopelijk niet teveel last zodat ik wel kan spelen
We laten ze janken Piet!quote:Op maandag 12 november 2012 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Awyeah lekker weer hondjes slachten met d'n Doop
Doop als bait gebruiken ja.quote:Op maandag 12 november 2012 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Awyeah lekker weer hondjes slachten met d'n Doop
Morgen na werk even langs droppen. Tot 10 uur open.quote:Op maandag 12 november 2012 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"prijs is alleen geldig op 13 november" dus niet alleen in de nacht
lees ff terug, ze hebben het al aangepast kerelquote:Op maandag 12 november 2012 13:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Morgen na werk even langs droppen. Tot 10 uur open.
Ja, las je post net.quote:Op maandag 12 november 2012 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lees ff terug, ze hebben het al aangepast kerel
Nice man, hoe is het met je zoon?quote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Arm maar gelukkig![]()
Zin in BO2 en volgende week 3 dagen Disneyland Parijs
Over het algemeen goed, erg druk menneke die met de dag bijdehanter wordt en volledig zijn eigen zin door wil drijven. Tis dus dagelijks alle zeilen bijzetten om te zorgen dat meneer in gareel blijft en blijft luisteren, gevolg: menneke van 4 die heel vaak zijn vader en moeder stom vindt en dat ook in woord en daad laat blijken.quote:Op maandag 12 november 2012 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice man, hoe is het met je zoon?
Daar ben jij natuurlijk bij.quote:Op maandag 12 november 2012 14:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
MediaMarkt Leeuwarden bouwt een hele paintball baan op voor de nachtrelease van BO2 vanavond
Goed zo, opvoeden tot een echte killerquote:Op maandag 12 november 2012 14:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Op zijn eerste schooldag had ie meteen al kind dat jaar ouder en kop groter was een stomp in zijn gezicht gegeven toen ie geduwd werd![]()
Maar verder is ie wel lief hoor
Mjah, menneke is groot en loeisterk voor zijn leeftijd en doesn't take shit from anybody...moeten hem goed in het gareel houden anders vrees ik dat we inderdaad een kleine hooligan in de dop hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 14:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed zo, opvoeden tot een echte killerHij zal toch ooit moeten overleven in Purmerend
![]()
Maar goed om te horen
quote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mjah, menneke is groot en loeisterk voor zijn leeftijd en doesn't take shit from anybody...moeten hem goed in het gareel houden anders vrees ik dat we inderdaad een kleine hooligan in de dop hebben.
Hoest daar?
Oh jee, de grote boze mensenwereld lonkt! Goed om te horen gozer.quote:Op maandag 12 november 2012 14:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rustig aan, bijna klaar met studerenDan moet het echte leven gaan beginnen, en word ik ook arm en gelukkig
Woon nu ook samen met mijn vriendin, pak af en toe een wedstrijd Willem 2 mee, gaat zijn gangetje dus
quote:
Had al een hele tijd geen BF3 meer gedaan en afgelopen weekend toch weer even opgestart. Voor ik het wist was ik weer een paar uur verderquote:Op maandag 12 november 2012 15:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]nee, ik moet even op de centen letten en BF3 verveelt me echt nog steeds niet.
maar je kwam net even gezellig in onze serverquote:Op maandag 12 november 2012 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had al een hele tijd geen BF3 meer gedaan en afgelopen weekend toch weer even opgestart. Voor ik het wist was ik weer een paar uur verder
Vind hem weer leuk
Het broertje van mijn vriendin was op bezoek en we wisselden de controller onderling even afquote:Op maandag 12 november 2012 15:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
maar je kwam net even gezellig in onze server
Je moet betalen om erbij te zijn?quote:Op maandag 12 november 2012 15:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]nee, ik moet even op de centen letten en BF3 verveelt me echt nog steeds niet.
ah zo, nee dat niet. Best wel leuk geregeld daar, midden in de nacht daar paintballen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je moet betalen om erbij te zijn?
Maya kalander loopt pas de 21ste af hoorquote:
ohja vergist, sorryquote:Op maandag 12 november 2012 16:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maya kalander loopt pas de 21ste af hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |