SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef je zeuven euro.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:42 schreef Rijst het volgende:
Iemand hier een PVR van me kopen??? Dan kunnen jullie je BO2 gameplay opnemen.
Balenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:58 schreef SoldMayor het volgende:
Mocht BO2 gewoon niet meenemen van werk.![]()
Gelukkig morgen dagje efteling.
Ah dushi het is zo dinsdag avond en dan ben jij de eerste die een invite krijgtquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zo zou je het ook kunnen noemen,
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah dushi het is zo dinsdag avond en dan ben jij de eerste die een invite krijgt
Waarom zo zuur Teunquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik hoop dat xbox live down is van 13-11-12 00:00 tot 13-11-12 18:45.
En ik dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:42 schreef Rossdale het volgende:
Teun is de enige die überhaupt nog een gesprek aan gaat.
Deze manquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:38 schreef KneusTeun het volgende:
En reageren op een normale manier is er dan ook niet meer bij.
Liever eenplaatsen, want dan voelen we onszelf weer wat beter.
Als mensen iets anders leuk vinden is dat niet meteen een bedreiging hoor.
Doe nou niet, laten we er maar over ophouden. heeft geen zin.quote:
Black Ops 2 is toch niks?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
Doe nou niet, laten we er maar over ophouden. heeft geen zin.
Maar is er al een lijst met wie wel aan blops2 gaat?
We kunnen wel nog een ronde doen als je dan niet weer gaat huilen groot kindquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doe nou niet, laten we er maar over ophouden. heeft geen zin.
Maar is er al een lijst met wie wel aan blops2 gaat?
quote:Wij krijgen vandaag gewoon 21 Black Ops 2 binnen.
Nou.. he..quote:ongelofelijk! jij hebt vast een flinke doos tissue's mee?
ik denk dat er wel plekken zijn met meer dan 21! dat is toch niet normaal meer. Ik denk dat jullie beter de ME vast bellen, want 21 is wel een risico om te hebben hoor....
Geen idee waarom, maar ik moest hier echt teringhard om lachenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
I'm detecting crap posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |