Ah ok,ik heb MW1 nooit gespeeld dus daar kan ik niet over meepratenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet echt tof, mw2 en mw1 waren veel en veel beter. De futuristische setting trekt me ook niet echt
Wat vond je er beter aan? MW1 was een briljant spel maar had ook een paar perks en wapens die nergens over gingen. Mw2 is kapot en nooit gemaakt, jammer genoeg want het had wel leuke mappen en wapens alleen de perks hebben dat spel verneukt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet echt tof, mw2 en mw1 waren veel en veel beter. De futuristische setting trekt me ook niet echt
Ghost in BO was ook zwaar genaaid. En in BO2 kan je door middel van de wildcard Cold Blooded en Ghost tegelijk aanzetten,lijkt me ook geen leuk scenarioquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vond je er beter aan? MW1 was een briljant spel maar had ook een paar perks en wapens die nergens over gingen. Mw2 is kapot en nooit gemaakt, jammer genoeg want het had wel leuke mappen en wapens alleen de perks hebben dat spel verneukt.
Als iemand gedwongen wordt te bewegen omdat ghost anders niet werkt dan heb ik er geen moeite mee. Andere perks hebben veel en veel meer voordelen als je moet bewegen dus in een gunfight hoor je als niet ghost gebruiker voordeel te hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ghost in BO was ook zwaar genaaid. En in BO2 kan je door middel van de wildcard Cold Blooded en Ghost tegelijk aanzetten,lijkt me ook geen leuk scenario
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tamara gaat toch alleen splitscreen dropzone doen met dr vriend
Eikelquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
True storyquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ik heb je moeder aangeraakt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:45 schreef PierreTT het volgende:
Wel leuk,weer beetje zingen met Parvus
Lekker diamond pick axe tochhhhquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:47 schreef SoldMayor het volgende:
Geld verdienen met een multiplayer map op Minecraft? goed idee?
Echt goeden topikje.
Echt he.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lekker diamond pick axe tochhhh
Kloptquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:08 schreef SoldMayor het volgende:
Maar goed aan de andere kant wel helemaal loesoe worden als je +1 armor rating in Skyrim krijgt.
Ik zit morgen in de efteling.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Klopt
Sold ik heb misschien iemand die me morgen blops 2 kan verkopen en hij heeft er nog meer....
Als het geen bullshit is natuurlijk
Zeker weten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zit morgen in de efteling.
En verder. Ik wacht wel tot dinsdag avond.
60 euro is mijn max en ik wil er niet half Nederland voor doorquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja.
Je gaat toch niet 100 euro betalen voor BO2.
Toch Stef.
Toch?
Of....
Oh oh
Ooo,dat is wel te vertrouwen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker weten?
Had straks een Armeen aan de telefoon die hem verkocht voor 60 euro maar aan het einde van het gesprek wou hij in eens 80 en mocht ik hem niet ophalen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zeker weten?
Had straks een Armeen aan de telefoon die hem verkocht voor 60 euro maar aan het einde van het gesprek wou hij in eens 80 en mocht ik hem niet ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |