Wie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:30 schreef SoldMayor het volgende:
En MicroZeven, Big Boss Fido, LilGansta.
Ik heb geen flauw idee. Zijn dat ook van die MBO-IJzerhandel figuren?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ken je die niet? Cult figuren zoals de c4 killer
Absoluut dat zijn de pareltjes van het internetquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Zijn dat ook van die MBO-IJzerhandel figuren?
Pringlesquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pringles (SP & 2 dagen MP)
Parvus (4 dagen MP en dan terug naar MW3)
Stef
Nick
Sold
Pierre
MauMau
Nelis
Stoma ( 2 dagen en dan verkope)
Tliciouz
Tauch ( 3 dagen)
BBN (sp en na 3 dagen terug naar homefront en full auto)quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:30 schreef Pixell het volgende:
P.S: iemand die nog een goede verslavingskliniek weet voor chocolade pepernoten?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pringles
Bozz
Parvus
Stef
Nick
Sold
Pierre
MauMau
Nelis
Stoma
Tliciouz
Tauch
het is je vergevenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:30 schreef Pixell het volgende:
Excuses aan de meeste mensen hier over de grap die ik maakte over Ajax in het rechter rijtje.
Ik wist duidelijk niet wat er door mij heen ging op dat moment. Sorry Ross, Mich, Sharp, Bozz, Pierre, Stoma, dat jullie een half topic vrouwen moeten hebben zien menstrueren.
P.S: iemand die nog een goede verslavingskliniek weet voor chocolade pepernoten?
Maar hoe vond je BO1?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Rossdale het volgende:
Deze haal ik niet, mw3 nog goedkoop tweedehands geregeld maar ben niet verder dan lvl37 gekomen ofzo. Ben wel klaar met nieuwe cod's. Af en toe nog eens mw2 vind ik prima zat
Niet echt tof, mw2 en mw1 waren veel en veel beter. De futuristische setting trekt me ook niet echtquote:
Ah ok,ik heb MW1 nooit gespeeld dus daar kan ik niet over meepratenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet echt tof, mw2 en mw1 waren veel en veel beter. De futuristische setting trekt me ook niet echt
Wat vond je er beter aan? MW1 was een briljant spel maar had ook een paar perks en wapens die nergens over gingen. Mw2 is kapot en nooit gemaakt, jammer genoeg want het had wel leuke mappen en wapens alleen de perks hebben dat spel verneukt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet echt tof, mw2 en mw1 waren veel en veel beter. De futuristische setting trekt me ook niet echt
Ghost in BO was ook zwaar genaaid. En in BO2 kan je door middel van de wildcard Cold Blooded en Ghost tegelijk aanzetten,lijkt me ook geen leuk scenarioquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vond je er beter aan? MW1 was een briljant spel maar had ook een paar perks en wapens die nergens over gingen. Mw2 is kapot en nooit gemaakt, jammer genoeg want het had wel leuke mappen en wapens alleen de perks hebben dat spel verneukt.
Als iemand gedwongen wordt te bewegen omdat ghost anders niet werkt dan heb ik er geen moeite mee. Andere perks hebben veel en veel meer voordelen als je moet bewegen dus in een gunfight hoor je als niet ghost gebruiker voordeel te hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ghost in BO was ook zwaar genaaid. En in BO2 kan je door middel van de wildcard Cold Blooded en Ghost tegelijk aanzetten,lijkt me ook geen leuk scenario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |