Doe mij er daar maar twee van!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker weten?
Had straks een Armeen aan de telefoon die hem verkocht voor 60 euro maar aan het einde van het gesprek wou hij in eens 80 en mocht ik hem niet ophalen
Hoe doe je dat? Ik krijg dat nauwelijks voor elkaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gezichts uitdrukking had ik dus IRL
Jaren lang op geoefend piet vooral tijdens mw2 lukt mij dit zonder probleemquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik krijg dat nauwelijks voor elkaar
Teun ging het gesprek aan? Goed, dan heb je dus ook niet goed gekekenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:42 schreef Rossdale het volgende:
Ach god, voetbal gezeikTeun is de enige die überhaupt nog een gesprek aan gaat. Stef, nick en sold spelen direct weer op de man en daardoor ontstaat er weer een bitchfight.
Hmm en door wie is het topic dan zo ongezellig geworden vraag ik me af
Btw sharpy, heb je lekker gejept met de fierl?
Plus linkerarmquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:52 schreef badboynova het volgende:
Nick is je Duitse rechterarm al ingesmeerd voor woensdagavond?
Watquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar is er al een lijst met wie wel aan blops2 gaat?
Ach wij hebben het weer gedaan terwijl Teun begon met het op de man spelen toen hij de discussie niet kon winnenquote:Op zondag 11 november 2012 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Teun ging het gesprek aan? Goed, dan heb je dus ook niet goed gekeken
Neem het Ross ook weer niet kwalijk, maar niet doen alsof het allemaal anders is gebeurtquote:Op zondag 11 november 2012 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach wij hebben het weer gedaan terwijl Teun begon met het op de man spelen toen hij de discussie niet kon winnen
Ach paar kontjes kussen en het is weer goed tochquote:Op zondag 11 november 2012 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neem het Ross ook weer niet kwalijk, maar niet doen alsof het allemaal anders is gebeurt
oh wacht eenis ook weer niet goed
Dan hoop ik wel dat er wc papier aanwezig isquote:Op zondag 11 november 2012 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach paar kontjes kussen en het is weer goed toch
Dat je zoiets durft te zeggen Nick ongehoord!!!quote:Op zondag 11 november 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat er wc papier aanwezig is
oh wacht ff, dat is weer op de man
Filmpje gekeken nu match of the day op tv heerlijk kan het jou ook aanraden zuurpruimquote:Op zondag 11 november 2012 00:58 schreef Michhas het volgende:
Is dit echt hoe jullie je zaterdagavond spenderen?
Mercy mercy mercy
Ik ben net thuis, dus nee Michhas. Bovendien is het al zondagquote:Op zondag 11 november 2012 00:58 schreef Michhas het volgende:
Is dit echt hoe jullie je zaterdagavond spenderen?
Mercy mercy mercy
Je vroeg er dan ook omquote:Op zondag 11 november 2012 01:06 schreef Michhas het volgende:
Ah, dat was natuurlijk te verwachten.
Prima, ik weet weer genoeg heren, bedankt voor de bevestiging.
En een fijne avond natuurlijk!
Graag gedaan zonneschijntje.quote:Op zondag 11 november 2012 01:06 schreef Michhas het volgende:
Ah, dat was natuurlijk te verwachten.
Prima, ik weet weer genoeg heren, bedankt voor de bevestiging.
En een fijne avond natuurlijk!
Rohit slaapt al hoorquote:
Goed vet inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 01:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Check Stef
Kunnen ze bij MS nog wat van leren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |