Hoe lang wordt iemand bij jouw geschorst als iemand in elkaar geslagen is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Er is bewijs, maar ze worden slechts 3 weken geschorst. Allrighty then.
Ehm, die word er gewoon afgeschopt met een aangifte achter z'n kiezen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoe lang wordt iemand bij jouw geschorst als iemand in elkaar geslagen is.
Elk vrouw wil inderdaad heel graag gevonden worden met haar hoofd naar de wc, haar gezicht vol met sperma en groot openstaande bloedende anusquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Komt omdat vrouwen dat stiekem wel lekker vinden TS, ook al geven ze dat niet toe.
Als ik de verhalen moet geloven kun je ook gewoon een Happy Meal aanbieden idd...quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:22 schreef wise het volgende:
wie verkracht er nou een Antilliaans meisje¿
Is dit waar?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:28 schreef Piethur het volgende:
[..]
Elk vrouw wil inderdaad heel graag gevonden worden met haar hoofd naar de wc, haar gezicht vol met sperma en groot openstaande bloedende anus
In de huidige maatschappij is dit helaas nog realistisch ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:28 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik mag hopen dat dit verzonnen is zeg.
Stuk of vier en waarschijnlijk van vier verschillende kerelsquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:32 schreef Dimens het volgende:
Nou en. Zo gaat dat nu eenmaal. Als ze op de Antillen had gewoond, was dit al op d'r 12e gebeurd en had ze nu al kinderen.
Beetje gay idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:35 schreef Haantje_pappie het volgende:
Als je al een vrouw gaat verkracht doe het dan in je eentje.Nou lijkt eerder op een gangbang sjonge jonge jonge zeg.Nee maar het blijft wel zielig weetje
Oh, je zou toch denken dat verkrachting daar inmiddels wel geaccepteerd wordt. Het lijkt wel bijna de norm.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:22 schreef MichaelScott het volgende:
Waarschijnlijk heeft het iets te maken met de Antilliaanse cultuur. Dat ze zich schaamt voor haar ouders of zoiets.
Telescoop met vergrootglas met zon. LASERSTRAAL.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]Wat moet jij nou vanaf je zolderkamertje?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:17 schreef He-man- het volgende:
[..]
Telescoop met vergrootglas met zon. LASERSTRAAL.
Hoe kon ze het lekker vinden als ze:quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:25 schreef Splutje het volgende:
Als ze zelf geen aangifte oid doet vond ze het blijkbaar wel prima. Lekker laten gaan dus
Ach, ze kon het in ieder geval ook niet erg vinden op het moment suprême.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoe kon ze het lekker vinden als ze:
1. Het niet meer weet
2. K.O. was toen ze verkracht werd
Er waren geen beelden van de verkachting meer, en als iemand in elkaar geslagen word komt het toch niet op het nieuws?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:39 schreef Nestalgie het volgende:
bullshit, als t echt was, was het op het nieuws en voor verkrachting incl beelden wordt je echt niet maar 3 weken geschorst
als een meisje op een middelbare school wordt verkracht komt dat echt wel in het nieuws.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Er waren geen beelden van de verkachting meer, en als iemand in elkaar geslagen word komt het toch niet op het nieuws?
En tevens blijven die beelden altijd circulerenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Er waren geen beelden van de verkachting meer, en als iemand in elkaar geslagen word komt het toch niet op het nieuws?
Verkrachting van een 14 jarig meisje lijkt me wel een hoger nieuwssensatieniveau te hebben dan dat weer eens twee dronken mannen een ander iemand in elkaar slaan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat er geen bewijs meer is van de verkrachting?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Verkrachting van een 14 jarig meisje lijkt me wel een hoger nieuwssensatieniveau te hebben dan dat weer eens twee dronken mannen een ander iemand in elkaar slaan.
Oke, er was een 'pic' met een aanbeeld wat ik niet eens wil herhalen, en ze was bewusteloos geslagen. Maar verder waren de jongens heel netjes hoor. Sowieso had de school de politie wel ingelicht bij zoiets als dit en wel meer gedaan dan '3 weken schorsing'.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat er geen bewijs meer is van de verkrachting?
Dat meisje zelf gelooft ook niet dat ze verkracht is omdat ze die foto niet heeft gezien.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:50 schreef KreKkeR het volgende:
Ik ga er overigens vanuit dat het verhaal van TS zijn zieke fantasie is. Maar toch even een kleine waarschuwing.
Ja,vmbo-k dus??quote:
Het doet me goed om te lezen dat er ook nog verkrachters met principes rondlopen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:35 schreef Haantje_pappie het volgende:
Als je toch al een vrouw gaat verkrachten doe het dan in je eentje.Nou lijkt eerder op een gangbang sjonge jonge jonge zeg.Nee maar het blijft wel zielig weetje
Dit vind ik echt prachtig, even los van het feit of dit verhaal waar is of niet. Je wordt bruut verkracht, maar als je aangifte daarvan doet ben je een klikspaan (quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:19 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vroeg aan haar waarom ze zo debiel deed... Haar antwoord: "eyyyyy ik ben geen snitcherr G, en ik weet er niks meer van" (geheugen verlies dus... maar ze had de video al gezien)
Ze vond het leuk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit vind ik echt prachtig, even los van het feit of dit verhaal waar is of niet. Je wordt bruut verkracht, maar als je aangifte daarvan doet ben je een klikspaan () en dat is natuurlijk véél erger dan de verkrachting zelf.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit vind ik echt prachtig, even los van het feit of dit verhaal waar is of niet. Je wordt bruut verkracht, maar als je aangifte daarvan doet ben je een klikspaan () en dat is natuurlijk véél erger dan de verkrachting zelf.
Het gaat toch om je vrienden, die snitch je niet togquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Wtf heb je gedaan met je avatar?quote:
Brilquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf heb je gedaan met je avatar?
Ohja jij hebt die avatar toen voor me gemaaktquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf heb je gedaan met je avatar?
Dankjewel lekker mysterieusquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:46 schreef Rawberry het volgende:
jouw avatar ziet er nu stukken slimmer uit hoor, Meloewa.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:46 schreef Rawberry het volgende:
jouw avatar ziet er nu stukken slimmer uit hoor, Meloewa.
Dat was me niet opgevallen, maar nu kan ik alleen daar nog naar kijken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef Meloewa het volgende:
nu lijkt het ook of haar mondje scheef staat
mysterieus avatarquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef Meloewa het volgende:
Echt zo'n zuinig, kritisch mondje is het nu.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef Meloewa het volgende:
Jouw avatar heeft ook een apart mondje (nu let ik opeens daaropquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt zo'n zuinig, kritisch mondje is het nu.
Je bent jaloers dat jouw avatar niet zoveel bekijks heeft he? Helemaal je best gedaan om je avatar en username te matchen en niemand die het ziet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:50 schreef KritischeMassa het volgende:
GODVERDOMME
gaan we nou meloewa's avatar analyseren????
hemellief...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ik wilde hem eerst in de sinterklaas/kerst sfeer brengen maar dat lukte minder toen zag ik die bril....quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt zo'n zuinig, kritisch mondje is het nu.
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jouw avatar heeft ook een apart mondje (nu let ik opeens daarop)
Past wel bij je, niets is wat het lijkt-sfeertje.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst in de sinterklaas/kerst sfeer brengen maar dat lukte minder toen zag ik die bril....
is wel zo dankje wel !quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:54 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Past wel bij je, niets is wat het lijkt-sfeertje.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat jouw avatar niet zoveel bekijks heeft he? Helemaal je best gedaan om je avatar en username te matchen en niemand die het ziet.Vergeet mijn homepage nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee een verkrachting is erger. Dat is namelijk bewust zo gepland. Die miskraam zal het meisje niet aan hebben zien komen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:04 schreef Crisisstudent het volgende:
Mijn school wint. Miskraam op het toilet.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:34 schreef DeWaasheid het volgende:
Ze ging zelf de jongens WC in om die jongens te beroven van hun nokia 8300 en dit pakte verkeerd uit. Eigen schuld, dikke lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Nee zo lees jij het.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
De titel impliceert dat een meisje andere mensen verkracht in een toilet van de school.
Hey, dit is fok dus ik mag dat.quote:
Ik kon er ook wel om lachen. Was me nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hey, dit is fok dus ik mag dat.
Lijkt me lastig welquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:45 schreef Ezio het volgende:
Die titel trouwens :
''verkracht in de wc''![]()
Angst, schaamte, en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:19 schreef RetRy32 het volgende:
Hallo, gister kwam naar buiten dat een meisje uit de 2de (!) bij mij op school in de WC's was verkracht (door jongens uit de 2de).
Het was een Antilliaans meisje, en het was 1 maanden geleden gebeurt.
Hoewel ik hier van wist (helft van de school eigenlijk) en er een video van was, zei het meisje niets
Ik vroeg aan haar waarom ze zo debiel deed... Haar antwoord: "eyyyyy ik ben geen snitcherr G, en ik weet er niks meer van" (geheugen verlies dus... maar ze had de video al gezien)
Het was tijdens de toetsweek gebeurt, dus niemand was daar in de buurt.
Ze is eerst K.O. geslagen en daarna is ze door 3 jongens geneukt en achtergelaten in de WC.
Er is een video van het K.O. slaan (ze kreeg 3 klappen tegen haar slaap), ik heb hem zelf gezien.
En er was een afterpic waarbij ze K.O. naast de WC lag met sperma op haar gezicht
Ik ken die jongens gewoon en ik wou ze gister met mijn vriend klappen, maar toen bleek dat zij 3 weken (!!!!!!) waren geschorst, omdat er geen bewijs was dat ze ook verkracht was (de foto was whoosssssshhh en de video hadden paar andere ook en iemand heeft die video dus naar school gestuurd) en dat meisje wou ook geen aangifte doen, en de ouders van dat meisje vonden het waarschijnlijk ook OK...
Dus wtf is er mis met dat soort mensen (verkrachten op je 14de en geen aangifte doen als je verkracht/geklapt bent)
Ik hoop dat het verzonnen is, maar het zou me niet verbazen als dat niet zo is, het is nu eenmaal een verrotte wereld.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:16 schreef smitjew het volgende:
Als zoiets bij je eigen dochter gebeurt, sla je die jongens toch het ziekenhuis graf in.
Jij zou het stiekem ook wel lekker vinden als een paar gasten je zo namen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Komt omdat vrouwen dat stiekem wel lekker vinden TS, ook al geven ze dat niet toe.
quote:Op zondag 11 november 2012 12:28 schreef Baktaart het volgende:
[..]
Jij zou het stiekem ook wel lekker vinden als een paar gasten je zo namen?
Omdat jij een hommotje bent natuurlijk !quote:Op zondag 11 november 2012 13:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]Waarom moet je het nu weer zo nodig verdraaien naar één van je homo erotische fantasieën?
Ja, toch niet zo leuk he, als iemand hetzelfde over jou suggereert. Gasten zoals jij doen altijd zo lollig en makkelijk over verkrachtingen, totdat ze er zelf mee in verband worden gebracht. Dan is het opeens niet lollig meerquote:Op zondag 11 november 2012 13:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]Waarom moet je het nu weer zo nodig verdraaien naar één van je homo erotische fantasieën?
Het is alleen verkrachting als ze nee zeggen, denk niet dat dat meisje nee heeft gezegd.quote:Op zondag 11 november 2012 15:45 schreef Baktaart het volgende:
[..]
Ja, toch niet zo leuk he, als iemand hetzelfde over jou suggereert. Gasten zoals jij doen altijd zo lollig en makkelijk over verkrachtingen, totdat ze er zelf mee in verband worden gebracht. Dan is het opeens niet lollig meer
quote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is alleen verkrachting als ze nee zeggen, denk niet dat dat meisje nee heeft gezegd.
Gasten die hierover grappen maken fantaseren stiekem ook vaak over een dikke lul in zich.quote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is alleen verkrachting als ze nee zeggen, denk niet dat dat meisje nee heeft gezegd.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is alleen verkrachting als ze nee zeggen.
Nee, jij verdraait het, je zou een punt hebben wanneer je het scenario voorstelt waarin meerdere vrouwen om de beurt mij verkrachten, aangezien dat overeenkomt met de situatie in de OP waar ik op reageerde.quote:Op zondag 11 november 2012 15:45 schreef Baktaart het volgende:
[..]
Ja, toch niet zo leuk he, als iemand hetzelfde over jou suggereert. Gasten zoals jij doen altijd zo lollig en makkelijk over verkrachtingen, totdat ze er zelf mee in verband worden gebracht. Dan is het opeens niet lollig meer
Komt niet helemaal overeen met de OP, maar het zou wel erg toevallig zijn als dit niet hierom gaat inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2012 13:28 schreef lulzy het volgende:
Het is waar: http://www.nu.nl/binnenla(...)ool-alphen-rijn.html
En toen ze bijkwam was het sperma ook zeker op magische wijze van haar gezicht verdwenen...quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat er geen bewijs meer is van de verkrachting?
Dat meisje zelf gelooft ook niet dat ze verkracht is omdat ze die foto niet heeft gezien.
Lol, TS komt nooit uit de friendzonequote:Op zaterdag 10 november 2012 13:19 schreef RetRy32 het volgende:
Hallo, gister kwam naar buiten dat een meisje uit de 2de (!) bij mij op school in de WC's was verkracht (door jongens uit de 2de).
Het was een Antilliaans meisje, en het was 1 maanden geleden gebeurt.
Hoewel ik hier van wist (helft van de school eigenlijk) en er een video van was, zei het meisje niets
Het was tijdens de toetsweek gebeurt, dus niemand was daar in de buurt.
Ze is eerst K.O. geslagen en daarna is ze door 3 jongens geneukt en achtergelaten in de WC.
Er is een video van het K.O. slaan (ze kreeg 3 klappen tegen haar slaap), ik heb hem zelf gezien.
En er was een afterpic waarbij ze K.O. naast de WC lag met sperma op haar gezicht
Ik ken die jongens gewoon en ik wou ze gister met mijn vriend klappen, maar toen bleek dat zij 3 weken (!!!!!!) waren geschorst, omdat er geen bewijs was dat ze ook verkracht was (de foto was whoosssssshhh en de video hadden paar andere ook en iemand heeft die video dus naar school gestuurd) en dat meisje wou ook geen aangifte doen, en de ouders van dat meisje vonden het waarschijnlijk ook OK...
Dus wtf is er mis met dat soort mensen (verkrachten op je 14de en geen aangifte doen als je verkracht/geklapt bent)
Niet echt, het verhaal op de FP gaat om een aanranding, niet over een verzonnen verkrachting.quote:Op maandag 12 november 2012 14:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gewoon nieuws dat een paar dagen voordat het in de pers komt al op fok staat
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:37 schreef minkuukel het volgende:
Pic's van de wc in kwestie aub.
Niet van de dame want dat interessert me geen reet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoa een wel erg cruciaal detail dat niet overeenkomt:quote:Op maandag 12 november 2012 13:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt niet helemaal overeen met de OP, maar het zou wel erg toevallig zijn als dit niet hierom gaat inderdaad.
quote:Het was tijdens de toetsweek gebeurt, dus niemand was daar in de buurt.
Een schoolfeest tijdens de toetsweek lijkt me erg onrealistisch. En ik snap niet waarom TS of de bron/scrhijver van het nieuwsartikel een dergelijk detail zou veranderen.quote:Het meisje was op 1 november aanwezig op een schoolfeest voor tweede- en derdejaarsleerlingen. Hier zou zij het slachtoffer zijn geworden van een groepsaanranding
Ik had ook een schoolfeest in toetsweek, en ts heeft het ook maar via via gehoord.quote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mwoa een wel erg cruciaal detail dat niet overeenkomt:
[..]
[..]
Een schoolfeest tijdens de toetsweek lijkt me erg onrealistisch. En ik snap niet waarom TS of de bron/scrhijver van het nieuwsartikel een dergelijk detail zou veranderen.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]OeiiiiiiiiiiiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Update 14.55 uur:
Inmiddels is er meer bekend over de schokkende aanranding. De Telegraaf weet inmiddels te melden dat het slachtoffer een meisje van 15 jaar oud is. Tijdens het feest werd ze op de dansvloer door elf medescholieren lastiggevallen, waarvan drie haar ook onzedelijk hebben betast. De rest van de scholieren keek toe en deed niets.
Het meisje heeft diezelfde avond nog aangifte gedaan wegens aanranding. De politie is inmiddels een onderzoek gestart naar het schokkende incident. De schoolleiding heeft alle ouders schriftelijk op de hoogte gesteld van de aanranding.
[Upd] Groepsaanranding tijdens schoolfeest
O dat was me niet opgevallen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mwoa een wel erg cruciaal detail dat niet overeenkomt:
[..]
[..]
Een schoolfeest tijdens de toetsweek lijkt me erg onrealistisch. En ik snap niet waarom TS of de bron/scrhijver van het nieuwsartikel een dergelijk detail zou veranderen.
Yup... Die foto van sperma was bullshit maar voor de rest was het waar. Oh en die 3 guys deden het in de wc (video) en niet op de dansvloer lol. Dit is waarschijnlijk gebeurt toen de 1ste en 2de klassers een schoolfeest hadden voor de toetsweek (niks 2de en 3de klassers) . Nou heb ik toch wel alle mondjes gesnoerd hequote:Op maandag 12 november 2012 13:56 schreef Djeez het volgende:
Gaat het om het Scale College in Alphen ad Rijn?
[Upd] Groepsaanranding tijdens schoolfeest
Ik wist de datum niet. Ik gokte een maand geledenquote:Op maandag 12 november 2012 14:25 schreef Pizzalucht het volgende:
TS heeft het ook over een maand geleden, niet 1 november
Lees eerst het topic door, dan weet je dat het echt gebeurt isquote:Op maandag 31 december 2012 02:25 schreef superoperator het volgende:
wat heb jij een zieke fantasie
ga je moeder lastig vallen!
Jij kickt op verkrachting. Zocht op het woord.quote:Op maandag 31 december 2012 02:25 schreef superoperator het volgende:
nee eigenlijk zocht ik het woord met de naam van je moeder er achterquote:Op maandag 31 december 2012 11:31 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Jij kickt op verkrachting. Zocht op het woord.
Reageerde vervolgens met 'zieke fantasie'
Lol jij bent zeker de slimste thuis?quote:Op maandag 31 december 2012 11:32 schreef superoperator het volgende:
[..]
nee eigenlijk zocht ik het woord met de naam van je moeder er achter
?quote:Op maandag 31 december 2012 11:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol jij bent zeker de slimste thuis?
Ja,quote:
http://www.alphens.nl/pol(...)g-scala-college.htmlquote:Op maandag 31 december 2012 11:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoelang blijft dit verzonnen topic nog open?
Nee, puur toeval.quote:Op maandag 31 december 2012 11:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
http://www.alphens.nl/pol(...)g-scala-college.html
Waarom geef je dit topic een kick, anale druiper dat je bent?quote:Op maandag 31 december 2012 02:25 schreef superoperator het volgende:
M'okay ik geef toe.quote:Op maandag 31 december 2012 11:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, puur toeval.
Jij zegt 3 jongens, artikel 12.
En 9 dagen met een maand verwarren als het in de toetsweek was, kan al helemaal niet.
Serieus, waarom ?quote:Op maandag 31 december 2012 11:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
M'okay ik geef toe.
Dit was gedeeltelijk verzonnen...
Er was wel een meisje bij ons in de WCs aangerand en K.O. geslagen maar ik ging overdrijven met verkrachting enzo...
Sukkel.quote:Op maandag 31 december 2012 11:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
M'okay ik geef toe.
Er was wel een meisje bij ons in de WCs aangerand en K.O. geslagen maar ik ging overdrijven met verkrachting enzo...
quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Serieus, waarom ?
Triest klote pubertje dat je d'r bent.
Net alsof het niet erg genoeg is... verzin je er even wat ergere dingen bij.quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Net alsof het veel minder erg is ofzo...
Inderdaad, wel opmerkelijk dom van mij....quote:Op maandag 31 december 2012 11:59 schreef iFok. het volgende:
[..]
Net alsof het niet erg genoeg is... verzin je er even wat ergere dingen bij.
Detective Guus heeft zijn werk weer gedaan.quote:Op maandag 31 december 2012 11:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
M'okay ik geef toe.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Detective Guus heeft zijn werk weer gedaan.
Wat een ongelofelijke sukkel ben je dan! Wel goed dat deze actie nog op de valreep in 2012 is opgelost door Detective Guus.quote:Op maandag 31 december 2012 11:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
M'okay ik geef toe.
Had je het zelf niet door dan?quote:Op maandag 31 december 2012 12:32 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke sukkel ben je dan! Wel goed dat deze actie nog op de valreep in 2012 is opgelost door Detective Guus.
Ik had zeker mijn vermoedens ..... echter vind ik het feit dat je zo'n onderwerp gebruikt, behoorlijk ziek. Ben je zo wanhopig op zoek naar een beetje aandacht van je medemens?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |