Hoe lang wordt iemand bij jouw geschorst als iemand in elkaar geslagen is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Er is bewijs, maar ze worden slechts 3 weken geschorst. Allrighty then.
Ehm, die word er gewoon afgeschopt met een aangifte achter z'n kiezen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoe lang wordt iemand bij jouw geschorst als iemand in elkaar geslagen is.
Elk vrouw wil inderdaad heel graag gevonden worden met haar hoofd naar de wc, haar gezicht vol met sperma en groot openstaande bloedende anusquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Komt omdat vrouwen dat stiekem wel lekker vinden TS, ook al geven ze dat niet toe.
Als ik de verhalen moet geloven kun je ook gewoon een Happy Meal aanbieden idd...quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:22 schreef wise het volgende:
wie verkracht er nou een Antilliaans meisjeż
Is dit waar?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:28 schreef Piethur het volgende:
[..]
Elk vrouw wil inderdaad heel graag gevonden worden met haar hoofd naar de wc, haar gezicht vol met sperma en groot openstaande bloedende anus
In de huidige maatschappij is dit helaas nog realistisch ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:28 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik mag hopen dat dit verzonnen is zeg.
Stuk of vier en waarschijnlijk van vier verschillende kerelsquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:32 schreef Dimens het volgende:
Nou en. Zo gaat dat nu eenmaal. Als ze op de Antillen had gewoond, was dit al op d'r 12e gebeurd en had ze nu al kinderen.
Beetje gay idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:35 schreef Haantje_pappie het volgende:
Als je al een vrouw gaat verkracht doe het dan in je eentje.Nou lijkt eerder op een gangbang sjonge jonge jonge zeg.Nee maar het blijft wel zielig weetje
Oh, je zou toch denken dat verkrachting daar inmiddels wel geaccepteerd wordt. Het lijkt wel bijna de norm.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:22 schreef MichaelScott het volgende:
Waarschijnlijk heeft het iets te maken met de Antilliaanse cultuur. Dat ze zich schaamt voor haar ouders of zoiets.
Telescoop met vergrootglas met zon. LASERSTRAAL.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]Wat moet jij nou vanaf je zolderkamertje?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:17 schreef He-man- het volgende:
[..]
Telescoop met vergrootglas met zon. LASERSTRAAL.
Hoe kon ze het lekker vinden als ze:quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:25 schreef Splutje het volgende:
Als ze zelf geen aangifte oid doet vond ze het blijkbaar wel prima. Lekker laten gaan dus
Ach, ze kon het in ieder geval ook niet erg vinden op het moment suprême.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoe kon ze het lekker vinden als ze:
1. Het niet meer weet
2. K.O. was toen ze verkracht werd
Er waren geen beelden van de verkachting meer, en als iemand in elkaar geslagen word komt het toch niet op het nieuws?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:39 schreef Nestalgie het volgende:
bullshit, als t echt was, was het op het nieuws en voor verkrachting incl beelden wordt je echt niet maar 3 weken geschorst
als een meisje op een middelbare school wordt verkracht komt dat echt wel in het nieuws.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Er waren geen beelden van de verkachting meer, en als iemand in elkaar geslagen word komt het toch niet op het nieuws?
En tevens blijven die beelden altijd circulerenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Er waren geen beelden van de verkachting meer, en als iemand in elkaar geslagen word komt het toch niet op het nieuws?
Verkrachting van een 14 jarig meisje lijkt me wel een hoger nieuwssensatieniveau te hebben dan dat weer eens twee dronken mannen een ander iemand in elkaar slaan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat er geen bewijs meer is van de verkrachting?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Verkrachting van een 14 jarig meisje lijkt me wel een hoger nieuwssensatieniveau te hebben dan dat weer eens twee dronken mannen een ander iemand in elkaar slaan.
Oke, er was een 'pic' met een aanbeeld wat ik niet eens wil herhalen, en ze was bewusteloos geslagen. Maar verder waren de jongens heel netjes hoor. Sowieso had de school de politie wel ingelicht bij zoiets als dit en wel meer gedaan dan '3 weken schorsing'.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat er geen bewijs meer is van de verkrachting?
Dat meisje zelf gelooft ook niet dat ze verkracht is omdat ze die foto niet heeft gezien.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:50 schreef KreKkeR het volgende:
Ik ga er overigens vanuit dat het verhaal van TS zijn zieke fantasie is. Maar toch even een kleine waarschuwing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |