Party pooperquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:44 schreef wesleydie het volgende:
Duidelijkheid TS. Zeg hem het volgende: Ik wil geen seks met je. Je bent voor mij persoonlijk niet aantrekkelijk en dat zal je oook nooit zijn, want ik zie je als een broertje. Let's be friends.
Als die jongen niet slim genoeg is om te zeggen dat hij incest geen probleem vindt, is 't mijn probleem verder niet.quote:
Hoe is dit incest?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:47 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Als die jongen niet slim genoeg is om te zeggen dat hij incest geen probleem vindt, is 't mijn probleem verder niet.
... Niks laatmaar.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:56 schreef wesleydie het volgende:
[..]
... Niks laatmaar.
Maar.jij stelt.voor.dat TS gewoon neuken zal met die jongen. Maar wat als die jongen kaulo lelijk is?
Dit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Je bent echt een kutwijf als je hem gewoon niet ff lekker z'n gang laat gaan met jou.
Val je op van die aanstekers in je fobo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:35 schreef loveyourlife het volgende:
Ik heb geprobeerd hem af te wijzen op een nette manier, ik praatte zelfs over jongens die ik zogenaamd leuk vind. Hij vertelde me dat ie een meisje gebruikte voor seks en dat hij haar een gedrocht vond. Hij zei zulke gemene dingen over haar! Toen besefte ik me dat ie oppervlakkig is en toen had ik al iets van jij bent echt geen dating-material. Hij is ook niet echt mijn type..
..quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:35 schreef loveyourlife het volgende:
Ik heb geprobeerd hem af te wijzen op een nette manier, ik praatte zelfs over jongens die ik zogenaamd leuk vind. Hij vertelde me dat ie een meisje gebruikte voor seks en dat hij haar een gedrocht vond. Hij zei zulke gemene dingen over haar! Toen besefte ik me dat ie oppervlakkig is en toen had ik al iets van jij bent echt geen dating-material. Hij is ook niet echt mijn type..
Aanstekers? Ik val de laatste tijd op de wat oudere jongens. Het liefst met een baardje.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Val je op van die aanstekers in je fobo?
Met rood haar bedoelde hij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:41 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Aanstekers? Ik val de laatste tijd op de wat oudere jongens. Het liefst met een baardje.
Ik val niet meer op roodharige.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:41 schreef Jimbo het volgende:
ts vals op gingers, hierdoor is het topic en tevens TS slechts een verzinsel.
niemand die echt bestaat valt op gingers...niemand!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:42 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik val niet meer op roodharige.
Ik doelde op die rode draak in je fobo...quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:41 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Aanstekers? Ik val de laatste tijd op de wat oudere jongens. Het liefst met een baardje.
Ed sheeran.. Ik hou nog steeds van zijn liedjes.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik doelde op die rode draak in je fobo...![]()
Hoe oud ben jezelf? Een baardje heeft elke man... al moet de een hem zes weken laten staan voordat de eerste veren erdoor komen
Baardjes zijn sexy..quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:47 schreef Jimbo het volgende:
15 en op baarden vallen
zoek gewoon een jongentje van je eigen leeftijd die net zn eerste haartjes er op heeft staan. zal je goed doen
Omdat seks. En verder vindt hij je niet boeiend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:47 schreef loveyourlife het volgende:
Ik word gewoon moe van hem. Waarom begrijpt hij het niet? Waarom?
Echt mannen met baarden vallen niet op 15jarige meisjes...helaaschquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:51 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Baardjes zijn sexy..Er is een super knappe stagiair met een sexy baard maar hij loopt mee bij tekenen maar ik heb geen tekenen..
ik gijg stuk ahhahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:45 schreef Lunice het volgende:
Eerst zeggen dat die seks met je wil, en dan pas mee uit vragen.
Wat een held.
Daarom is ie geen boyfriend-material. Hij is oppervlakkig en zegt gemene dingen over de minder mooie mensen en dat is nou juist waar ik niet tegen kan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Omdat seks. En verder vindt hij je niet boeiend.
Iedereen is zo. En als iemand niet zo is dan liegt hij. Wat heb je liever?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:59 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Daarom is ie geen boyfriend-material. Hij is oppervlakkig en zegt gemene dingen over de minder mooie mensen en dat is nou juist waar ik niet tegen kan.
Hij is pas 24 ofzo, dat kan nog wel. Mijn ex was ouder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Echt mannen met baarden vallen niet op 15jarige meisjes...helaasch
Iemand die niet oppervlakkig is.. Niet elke jongen is oppervlakkig, toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Iedereen is zo. En als iemand niet zo is dan liegt hij. Wat heb je liever?
Ik niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:02 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Iemand die niet oppervlakkig is.. Niet elke jongen is oppervlakkig, toch?
Daarna hebben we nog gedate.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef Dimens het volgende:
Je ex?
Het is niet je vriendje als je hem in de trein spreekt en je telefoonnummer uitwisselt.
Alsof jij iedereen zo goed kent he, wie is er nou oppervlakkigquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:06 schreef loveyourlife het volgende:
Misschien een beetje ongepast maar een van zijn goede vrienden is echt een lekker ding. Jammer dat die bevriend met hem is en ook oppervlakkig is..
Wacht, hoe oud was je ex en hoe oud was jij toendertijd?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:01 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij is pas 24 ofzo, dat kan nog wel. Mijn ex was ouder.
Licht bruin haar, lang en breed maar niet dik en hij heeft de schattigste lach ever! Drie meisjes die ik ken vinden hem leuk.. Ik vind hem wel knap maar een beetje overrated.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:07 schreef Catkiller het volgende:
Oh meid wat klinkt dat geweldig hoe ziet hij er uit?
hoi ik heb een baard en ben 24quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:01 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
quote:
Die jongen beoordeelt mensen op uiterlijk en gaf mijn vriendin niet eens een kans omdat ze er niet mooi uitziet volgens hem. Dat is oppervlakkig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof jij iedereen zo goed kent he, wie is er nou oppervlakkig
bijnaquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi!
Jij beoordeelt niet op uiterlijk? Ook nog eens hypocriet, wat schattig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:18 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Die jongen beoordeelt mensen op uiterlijk en gaf mijn vriendin niet eens een kans omdat ze er niet mooi uitziet volgens hem. Dat is oppervlakkig.
27, ik werd bijna 15.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wacht, hoe oud was je ex en hoe oud was jij toendertijd?
Is het de haarband?quote:
Lucky him, strak als een mf!quote:
Natuurlijk , iedereen doet dat. Maar zij maken er ook gemene opmerkingen over, ik niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij beoordeelt niet op uiterlijk? Ook nog eens hypocriet, wat schattig.
Ah, dus als je gemene opmerkingen maakt ben je oppervlakkig?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:21 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Natuurlijk , iedereen doet dat. Maar zij maken er ook gemene opmerkingen over, ik niet.
Nee het is waar!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
slechte troll weer.
Wist het al maar dit is bevrstigend
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:21 schreef kingtoppie het volg
:ende:
[..]
En je ouders vonden het goed?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:25 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
mijn nieuwe vriendje is ook 23
kan best hoor :S
Sorry hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:24 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo? Natuurlijk heb ik niets tegen ze gezegd oelewapper.
Kusjess!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:25 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ga slapen, goodnight people! x
jijbhebt zeker een 9jarige aan de haak geslagen en bent nu boos dat we 15-27 een te groot verschil vinden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:36 schreef Alborz het volgende:
Triest gespuis op Fok weer, ga toch lekker buitenspelen ofzo.
Op dit tijdstip? Straks wordt TS nog verkracht door een oude man in de bosjes.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:36 schreef Alborz het volgende:
Triest gespuis op Fok weer, ga toch lekker buitenspelen ofzo.
Verder niets meer aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:40 schreef TrippleDistilled het volgende:
Loveyourlife, grootste kuttroll/kutkloon ooit. Zucht
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:01 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
wordt ze ook al gepest zoals jochem in spijt ? (was zn naam toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 06:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat ts de inspiratie voor zijn of haar topics - ben er nog niet over uit wat het precies is, al hang ik meer naar zijn - uit een paar Carry Slee boekjes haalt.
Ik weet niet of het al zover is gevorderd in de boekenreeks maar als het zover is zullen we dat zeker gaan merken, ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wordt ze ook al gepest zoals jochem in spijt ? (was zn naam toch?)
Helaas of gelukkig ben ik niet bekend met de werken van mevrouw Slee. TS moet gewoon duidelijk zeggen "Luister knul, no way dat ik me laat batsen door zo'n opervlakkige kneus als jij, grgr lyl".quote:Op zaterdag 10 november 2012 06:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat ts de inspiratie voor zijn of haar topics - ben er nog niet over uit wat het precies is, al hang ik meer naar zijn - uit een paar Carry Slee boekjes haalt.
Ze krijgt wel altijd haar topics volquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:40 schreef TrippleDistilled het volgende:
Loveyourlife, grootste kuttroll/kutkloon ooit. Zucht
Je bent helemaal gek, jij gaat ook gewoon echt op de pedo's af héquote:
Als jij op die leeftijd volwassen genoeg was was dat helemaal OKquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:51 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ik ging op mijn 16e ook met een man van 27, die relatie leidde tot samenwonen en heeft vier jaar geduurd, dus over leeftijdsverschil zul je mij niet horen, maar n.a.v. je andere topic(s) dit:
[..]
Verder niets meer aan toe te voegen.
nee, 14. ze zei 'bijna 15' 14 dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wacht wacht, heeft TS met 15 jaar iets gehad met iemand van 27?
pics van.jezelf om te bewijzen.dat je echt bentquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:43 schreef loveyourlife het volgende:
1. Ik ben nog maagd. Ik heb dus geen seks gehad met die 'pedo-vriend' en ik laat me ook niet gebruiken op slaapfeestjes.
2. Mijn ouders hoeven niet alles te weten. Niemand vertelt alles aan zijn ouders.
3. Ik ben geen troll.Ik gebruik FOK! als een uitlaatklep, ik ben blij dat ik hier alles kwijt kan. Ondanks de onaardige reacties.
Die had ik eerst ook maar ik had ze weggehaald toen ik dacht dat ik wegging van fok!. Het is maar beter zo, sommige waren echt irritant.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
pics van.jezelf om te bewijzen.dat je echt bent
Zoals ik zei... Je kan beter serieus hulp zoeken bij jeugdzorg ofzo... Daar zitten allemaal professionele mensjes die jouw verhalen gaan aanhoren en je net als wij vertellen dat je onvolwassen en naïef bent.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:43 schreef loveyourlife het volgende:
1. Ik ben nog maagd. Ik heb dus geen seks gehad met die 'pedo-vriend' en ik laat me ook niet gebruiken op slaapfeestjes.
2. Mijn ouders hoeven niet alles te weten. Niemand vertelt alles aan zijn ouders.
3. Ik ben geen troll.Ik gebruik FOK! als een uitlaatklep, ik ben blij dat ik hier alles kwijt kan. Ondanks de onaardige reacties.
looool, hoezo naïefquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee, 14. ze zei 'bijna 15' 14 dus
14 en 27
wtfuuuuck
Ik geloof haar eerlijk gezegd niet, tuurlijk hebben ze al seks gehad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:42 schreef MichaelKwekson het volgende:
Kijk dat een meisje van 14 op een gast van 27 valt kan ik nog enigszins begrijpen, veel meiden van die leeftijd hebben niks met jochies van 15/16 en gaan op de oudere mannen af.
Maar what the fuck ziet een gast van 27 in een tutje van 14? Serieus, wat moet zo'n kerel van 27 met een kind, dat nog lang niet volwassen is en oppervlakkig als de tyfus? TS geeft aan dat ze geen sex gehad hebben, dus ik vraag me serieus af wat dan de reden kan zijn om met zo'n jong grietje te nemen.
ja dit vraag ik me ook af, mag dan misschien zelf ook nog maar een jongen van 16 zijn maar in mijn ogen ben je echt achterlijk bezig als je als iemand van 27 iets gaat ondernemen met een meisje van 14quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:42 schreef MichaelKwekson het volgende:
Kijk dat een meisje van 14 op een gast van 27 valt kan ik nog enigszins begrijpen, veel meiden van die leeftijd hebben niks met jochies van 15/16 en gaan op de oudere mannen af.
Maar what the fuck ziet een gast van 27 in een tutje van 14? Serieus, wat moet zo'n kerel van 27 met een kind, dat nog lang niet volwassen is en oppervlakkig als de tyfus? TS geeft aan dat ze geen sex gehad hebben, dus ik vraag me serieus af wat dan de reden kan zijn om met zo'n jong grietje te nemen.
Hij wil uiteindelijk gewoon sex, als jij sex met een meisje wilt doe je toch rustig aan (3 weken rondhangen en dan vertrouwt ze jou helemaal).quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja dit vraag ik me ook af, mag dan misschien zelf ook nog maar een jongen van 16 zijn maar in mijn ogen ben je echt achterlijk bezig als je als iemand van 27 iets gaat ondernemen met een meisje van 14
Ik had jou eigenlijk ingeschat als 'te oud voor carry sleeboeken'.quote:Op zaterdag 10 november 2012 06:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ik lees ze ook zelf niet maar kennissen en familieleden hebben kinderen die die boeken lazen of nog steeds lezen dus ik ken de inhoud ongeveer wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:03 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik had jou eigenlijk ingeschat als 'te oud voor carry sleeboeken'.
Jij hangt sowieso de slet uit bij mij op school dus verdiende loonquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:42 schreef loveyourlife het volgende:
Lieve FOK!ers,
Laatst is er iets heel raars gebeurd.. Een vriend van mij heeft toegegeven dat ie wel seks met mij zou willen en het is een beetje awkward tussen ons. Ik weet niet of ik de enige ben met dit gevoel maar het is niet meer hetzelfde tussen ons. Hij heeft me ook heel vaak mee uit gevraagd, ik probeer hem rustig af te wijzen maar hij vraagt het gewoon weer.. Ik heb al een beetje afstand van hem genomen maar het is zoo moeilijk want we hebben veel gezamelijke vrienden en elke les samen. We waren net op whatsapp aan het praten en toen zei hij van ja toen ik jou zag vond ik je echt een lekker ding, ik vond het wel een uitdaging. Wtf moet ik hierop zeggen? Dit maak me gewoon boos. Waarom kunnen we niet gewoon vrienden blijven?
klacht: niet weten hoe je iemand die je elke dag ziet , ook in het weekend, afwijst.
Nee, want pubers zijn te kinderachtig voor haar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:08 schreef Lemar het volgende:
Tyf jij eens heel snel op naar Pubertalk.
ja want pubers hebben geen sex met mensen van 27 als ze 14 zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:18 schreef Lun het volgende:
[..]
Nee, want pubers zijn te kinderachtig voor haar.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja want pubers hebben geen sex met mensen van 27 als ze 14 zijn
als je het zo bekijkt is het nog net wat zieker dan dat het al is XDquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:41 schreef BalotelliFan het volgende:
27 en 14? Die jongen zat al op de middelbare school toen jij je broekie nog volpoepte.. damnnnn
Hij kon haar vader zijn!!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt is het nog net wat zieker dan dat het al is XD
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:28 schreef loveyourlife het volgende:
Hij is geen pedo.Hij dacht in eerste instantie dat ik 18 was omdat ik zo was gekleed en make-up ophad. In het begin wou hij ookgeen relatie omdat hij mij te jong vond maar we hadden alsnog afgesproken en van het een kwam het ander..
Maar hij is geen pedo, echt niet.
Waarom zou ik naar jeugdzorg gaan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zoals ik zei... Je kan beter serieus hulp zoeken bij jeugdzorg ofzo... Daar zitten allemaal professionele mensjes die jouw verhalen gaan aanhoren en je net als wij vertellen dat je onvolwassen en naïef bent.
nee je bent echt geen pedo als je met een meisje van 14 gaat als je 27 bent, dat lijkt maar zoquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:28 schreef loveyourlife het volgende:
Hij is geen pedo.Hij dacht in eerste instantie dat ik 18 was omdat ik zo was gekleed en make-up ophad. In het begin wou hij ookgeen relatie omdat hij mij te jong vond maar we hadden alsnog afgesproken en van het een kwam het ander..
Omdat je met een jongen van 27 had en op je 14de, helemaal de verkeerde kant opgaat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:32 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar jeugdzorg gaan?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:28 schreef loveyourlife het volgende:
Al die willen loveyourlive palen,quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:41 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hoezo een pedo?quote:
Waaruit ik opmaak dat TS elke les samen is met die persoon. Of gaat het hier niet om lessen op school?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:42 schreef loveyourlife het volgende:
want we hebben veel gezamelijke vrienden en elke les samen.
Nee het lijkt ook niet zo. Tenzij je niet bekend bent met de betekenis van de term pedofiel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee je bent echt geen pedo als je met een meisje van 14 gaat als je 27 bent, dat lijkt maar zo
Zelfs adolescenten, zoals 15-jarigen, kunnen dus pedofiel zijn wanneer ze vallen op kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn en deze kinderen minimaal 5 jaar jonger zijn dan de 15-jarigen.quote:Pedofilie is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Als volwassen gelden in dit opzicht degenen die ouder zijn dan achttien jaar en adolescenten zijn hier relevant, wanneer zij minimaal vijf jaar ouder zijn dan het kind.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie
ik was sarcastischquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee het lijkt ook niet zo. Tenzij je niet bekend bent met de betekenis van de term pedofiel.
[..]
Zelfs adolescenten, zoals 15-jarigen, kunnen dus pedofiel zijn wanneer ze vallen op kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn en deze kinderen minimaal 5 jaar jonger zijn dan de 15-jarigen.
Ik denk zelfs dat jij bij jouw sarcasme gebruik maakte van ironie, waarbij je dus eigenlijk het omgekeerde bedoelde van wat je zei, waarbij je dus in werkelijkheid bedoelde dat je echtwel een pedo bent, wanneer je als 27-jarige met een meisje van 14 gaat. Of zag ik dit verkeerd?quote:
Ik bedoel dat ik bij alle vakken bij hem in de klas zit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo een pedo?
- Een klasgenootje/leeftijdsgenootje die op een 15-jarige valt is geen pedo
- Niemand die op een 15-jarige valt is pedo. Een oudere volwassene die op een 15-jarige valt is overigens wel dieptriest
-edit-
Hmm wel, vaag, zie iedereen verder in het topic praten over een 27-jarige (geen pedo, wel dieptriest in dat geval, maar in de openingspost staat:)
[..]
Waaruit ik opmaak dat TS elke les samen is met die persoon. Of gaat het hier niet om lessen op school?
dit zag je verkeerdquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat jij bij jouw sarcasme gebruik maakte van ironie, waarbij je dus eigenlijk het omgekeerde bedoelde van wat je zei, waarbij je dus in werkelijkheid bedoelde dat je echtwel een pedo bent, wanneer je als 27-jarige met een meisje van 14 gaat. Of zag ik dit verkeerd?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik denk dat TS toch wel professionele hulp nodig heeft
Dat heb ik al 6 keer tegen haar gezegd in verschillende topics.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik denk dat TS toch wel professionele hulp nodig heeft
daar zijn dingen als dit inderdaad meer op hun plekquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat heb ik al 6 keer tegen haar gezegd in verschillende topics.
Oh en ik heb trouwens genoeg in de klaagbak gezien, ze moet nu gewoon in PUB gaan posten...
hij is een pedo en dat weet je zelf ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:35 schreef loveyourlife het volgende:
De volgende die over hem begint wordt uit het topic geschopt!
Ik zie hem alleen 's avonds tijdens het eten en soms zie ik hem 's ochtends voor ik wegga. We hebben geen ruzie ofzo maar hij is gewoon met andere dingen bezig, en dat begrijp ik. Dus nee ik heb geen vaderfiguur nodig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef RetRy32 het volgende:
@TS Heb je een vader (die je aandacht geeft / had gegeven)
@Mods Kan dit topic naar PUB verplaatst worden?
Bij een 27-jarige gast? Of haal ik nu twee verschillende verhalen in dit topic door elkaar? (Heb niet het hele topic doorgelezen).quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:26 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik bij alle vakken bij hem in de klas zit.
Ok, je hebt dus een vaderfiguur nodig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen 's avonds tijdens het eten en soms zie ik hem 's ochtends voor ik wegga. We hebben geen ruzie ofzo maar hij is gewoon met andere dingen bezig, en dat begrijp ik. Dus nee ik heb geen vaderfiguur nodig.
Nee, bij die jongen die graag seks met haar zou willen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bij een 27-jarige gast? Of haal ik nu twee verschillende verhalen in dit topic door elkaar? (Heb niet het hele topic doorgelezen).
Ik moest even berekenen... Seks met 15-jarigen valt niet onder pedofilie.quote:
Nee pedo niet, maar beiden zijn goed van het padje...quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest even berekenen... Seks met 15-jarigen valt niet onder pedofilie.
Wanneer leren mensen het nou... Er wordt echt te snel "PEDOOOOO" geroepen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
Strap-on voor en verneder hem even keihard anaal.
quote:De keeper van Den Haag van Den Haag, De keeper van Den Haag Heeft een dildo in zn maag. Dat is toch, dat is toch Dat is toch niet gezond Zon dildo, zon dildo Zon dildo in je kon
Mijn vader is oud.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:10 schreef Haantje_pappie het volgende:
Als ik haar vader was had k haar toch wel effe getemd
ok hij heeft sex nodigquote:
En anders had je je vader wel als sexueel object gezien?quote:
bffquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:19 schreef BabeWatcher het volgende:
wat zou ik toch graag BFF van loveyourlife willen zijn, maar ws zal ik iets te oud voor haar zijn
BabeWatcher is een man van 40+ die sex met je wil.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bff
best friend forever......... waarom!?!?!?!
hij had het over ts niet over mij ik vroeg alleen waarom hij best friends met ts wil zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:43 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
BabeWatcher is een man van 40+ die sex met je wil.
Oh gefeliciteerd! Of was het een fictieve situatie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee pedo niet, maar beiden zijn goed van het padje...
Ik bedoel, ben zelf ruim boven de 27 maar stel je toch voor, een vriendin van 14...
Hoe was het op school schatje?
Ja, op mijn werk fantastisch, uit eten geweest vanwege mijn 12,5 jarig jubileum...
Vanavond naar een concert van Justin Bieber? Lijkt me enig
loveyourlife is lievquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bff
best friend forever......... waarom!?!?!?!
Hoe oud ik ben heb ik al vaak genoeg gepost, en dat is nog steeds onder de 40.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:43 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
BabeWatcher is een man van 40+ die sex met je wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |