pics van.jezelf om te bewijzen.dat je echt bentquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:43 schreef loveyourlife het volgende:
1. Ik ben nog maagd. Ik heb dus geen seks gehad met die 'pedo-vriend' en ik laat me ook niet gebruiken op slaapfeestjes.
2. Mijn ouders hoeven niet alles te weten. Niemand vertelt alles aan zijn ouders.
3. Ik ben geen troll.Ik gebruik FOK! als een uitlaatklep, ik ben blij dat ik hier alles kwijt kan. Ondanks de onaardige reacties.
Die had ik eerst ook maar ik had ze weggehaald toen ik dacht dat ik wegging van fok!. Het is maar beter zo, sommige waren echt irritant.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
pics van.jezelf om te bewijzen.dat je echt bent
Zoals ik zei... Je kan beter serieus hulp zoeken bij jeugdzorg ofzo... Daar zitten allemaal professionele mensjes die jouw verhalen gaan aanhoren en je net als wij vertellen dat je onvolwassen en naïef bent.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:43 schreef loveyourlife het volgende:
1. Ik ben nog maagd. Ik heb dus geen seks gehad met die 'pedo-vriend' en ik laat me ook niet gebruiken op slaapfeestjes.
2. Mijn ouders hoeven niet alles te weten. Niemand vertelt alles aan zijn ouders.
3. Ik ben geen troll.Ik gebruik FOK! als een uitlaatklep, ik ben blij dat ik hier alles kwijt kan. Ondanks de onaardige reacties.
looool, hoezo naïefquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee, 14. ze zei 'bijna 15' 14 dus
14 en 27
wtfuuuuck
Ik geloof haar eerlijk gezegd niet, tuurlijk hebben ze al seks gehad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:42 schreef MichaelKwekson het volgende:
Kijk dat een meisje van 14 op een gast van 27 valt kan ik nog enigszins begrijpen, veel meiden van die leeftijd hebben niks met jochies van 15/16 en gaan op de oudere mannen af.
Maar what the fuck ziet een gast van 27 in een tutje van 14? Serieus, wat moet zo'n kerel van 27 met een kind, dat nog lang niet volwassen is en oppervlakkig als de tyfus? TS geeft aan dat ze geen sex gehad hebben, dus ik vraag me serieus af wat dan de reden kan zijn om met zo'n jong grietje te nemen.
ja dit vraag ik me ook af, mag dan misschien zelf ook nog maar een jongen van 16 zijn maar in mijn ogen ben je echt achterlijk bezig als je als iemand van 27 iets gaat ondernemen met een meisje van 14quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:42 schreef MichaelKwekson het volgende:
Kijk dat een meisje van 14 op een gast van 27 valt kan ik nog enigszins begrijpen, veel meiden van die leeftijd hebben niks met jochies van 15/16 en gaan op de oudere mannen af.
Maar what the fuck ziet een gast van 27 in een tutje van 14? Serieus, wat moet zo'n kerel van 27 met een kind, dat nog lang niet volwassen is en oppervlakkig als de tyfus? TS geeft aan dat ze geen sex gehad hebben, dus ik vraag me serieus af wat dan de reden kan zijn om met zo'n jong grietje te nemen.
Hij wil uiteindelijk gewoon sex, als jij sex met een meisje wilt doe je toch rustig aan (3 weken rondhangen en dan vertrouwt ze jou helemaal).quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja dit vraag ik me ook af, mag dan misschien zelf ook nog maar een jongen van 16 zijn maar in mijn ogen ben je echt achterlijk bezig als je als iemand van 27 iets gaat ondernemen met een meisje van 14
Ik had jou eigenlijk ingeschat als 'te oud voor carry sleeboeken'.quote:Op zaterdag 10 november 2012 06:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat ts de inspiratie voor zijn of haar topics - ben er nog niet over uit wat het precies is, al hang ik meer naar zijn - uit een paar Carry Slee boekjes haalt.
Nou ik lees ze ook zelf niet maar kennissen en familieleden hebben kinderen die die boeken lazen of nog steeds lezen dus ik ken de inhoud ongeveer wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:03 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik had jou eigenlijk ingeschat als 'te oud voor carry sleeboeken'.
Jij hangt sowieso de slet uit bij mij op school dus verdiende loonquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:42 schreef loveyourlife het volgende:
Lieve FOK!ers,
Laatst is er iets heel raars gebeurd.. Een vriend van mij heeft toegegeven dat ie wel seks met mij zou willen en het is een beetje awkward tussen ons. Ik weet niet of ik de enige ben met dit gevoel maar het is niet meer hetzelfde tussen ons. Hij heeft me ook heel vaak mee uit gevraagd, ik probeer hem rustig af te wijzen maar hij vraagt het gewoon weer.. Ik heb al een beetje afstand van hem genomen maar het is zoo moeilijk want we hebben veel gezamelijke vrienden en elke les samen. We waren net op whatsapp aan het praten en toen zei hij van ja toen ik jou zag vond ik je echt een lekker ding, ik vond het wel een uitdaging. Wtf moet ik hierop zeggen? Dit maak me gewoon boos. Waarom kunnen we niet gewoon vrienden blijven?
klacht: niet weten hoe je iemand die je elke dag ziet , ook in het weekend, afwijst.
Nee, want pubers zijn te kinderachtig voor haar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:08 schreef Lemar het volgende:
Tyf jij eens heel snel op naar Pubertalk.
ja want pubers hebben geen sex met mensen van 27 als ze 14 zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:18 schreef Lun het volgende:
[..]
Nee, want pubers zijn te kinderachtig voor haar.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja want pubers hebben geen sex met mensen van 27 als ze 14 zijn
als je het zo bekijkt is het nog net wat zieker dan dat het al is XDquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:41 schreef BalotelliFan het volgende:
27 en 14? Die jongen zat al op de middelbare school toen jij je broekie nog volpoepte.. damnnnn
Hij kon haar vader zijn!!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt is het nog net wat zieker dan dat het al is XD
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:28 schreef loveyourlife het volgende:
Hij is geen pedo.Hij dacht in eerste instantie dat ik 18 was omdat ik zo was gekleed en make-up ophad. In het begin wou hij ookgeen relatie omdat hij mij te jong vond maar we hadden alsnog afgesproken en van het een kwam het ander..
Maar hij is geen pedo, echt niet.
Waarom zou ik naar jeugdzorg gaan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zoals ik zei... Je kan beter serieus hulp zoeken bij jeugdzorg ofzo... Daar zitten allemaal professionele mensjes die jouw verhalen gaan aanhoren en je net als wij vertellen dat je onvolwassen en naïef bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |