Wacht, hoe oud was je ex en hoe oud was jij toendertijd?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:01 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij is pas 24 ofzo, dat kan nog wel. Mijn ex was ouder.
Licht bruin haar, lang en breed maar niet dik en hij heeft de schattigste lach ever! Drie meisjes die ik ken vinden hem leuk.. Ik vind hem wel knap maar een beetje overrated.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:07 schreef Catkiller het volgende:
Oh meid wat klinkt dat geweldig hoe ziet hij er uit?
hoi ik heb een baard en ben 24quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:01 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij is pas 24 ofzo, dat kan nog wel. Mijn ex was ouder.
quote:
Die jongen beoordeelt mensen op uiterlijk en gaf mijn vriendin niet eens een kans omdat ze er niet mooi uitziet volgens hem. Dat is oppervlakkig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof jij iedereen zo goed kent he, wie is er nou oppervlakkig
bijnaquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi!
Jij beoordeelt niet op uiterlijk? Ook nog eens hypocriet, wat schattig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:18 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Die jongen beoordeelt mensen op uiterlijk en gaf mijn vriendin niet eens een kans omdat ze er niet mooi uitziet volgens hem. Dat is oppervlakkig.
27, ik werd bijna 15.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wacht, hoe oud was je ex en hoe oud was jij toendertijd?
Is het de haarband?quote:
Lucky him, strak als een mf!quote:
Natuurlijk , iedereen doet dat. Maar zij maken er ook gemene opmerkingen over, ik niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij beoordeelt niet op uiterlijk? Ook nog eens hypocriet, wat schattig.
Ah, dus als je gemene opmerkingen maakt ben je oppervlakkig?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:21 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Natuurlijk , iedereen doet dat. Maar zij maken er ook gemene opmerkingen over, ik niet.
Nee het is waar!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
slechte troll weer.
Wist het al maar dit is bevrstigend
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:21 schreef kingtoppie het volg
:ende:
[..]
En je ouders vonden het goed?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:25 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
mijn nieuwe vriendje is ook 23
kan best hoor :S
Sorry hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:24 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo? Natuurlijk heb ik niets tegen ze gezegd oelewapper.
Kusjess!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:25 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ga slapen, goodnight people! x
jijbhebt zeker een 9jarige aan de haak geslagen en bent nu boos dat we 15-27 een te groot verschil vinden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:36 schreef Alborz het volgende:
Triest gespuis op Fok weer, ga toch lekker buitenspelen ofzo.
Op dit tijdstip? Straks wordt TS nog verkracht door een oude man in de bosjes.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:36 schreef Alborz het volgende:
Triest gespuis op Fok weer, ga toch lekker buitenspelen ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |