Dat zegt niet zo heel veel is al gebleken vanavondquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ze is niet slechter dan de 1e 2
nee, geen Johannesquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Beeertjee het volgende:
Ze overleeft de liveshows verder toch niet, ze zal nooit populair worden
Wat nergens op slaat, laat ze dan gewoon niet meedoen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ze willen gewoon de buitenlanders er uit hebben :p
En terechtquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ze willen gewoon de buitenlanders er uit hebben :p
Ik heb nog weinig gehoord waarvan ik er 3 uit zou kunnen zitten vanavondquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Best goed, maar ik zou hier geen 3 nrs naar kunnen luisteren.
Ik zou gek worden.
dat dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nergens op slaat, laat ze dan gewoon niet meedoen.
Ook letterlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Toch verhoudingsgewijs was dit wel 2x zo goed als de 2 voorgaande
Nou ze hebben het vanavond ook wel heel makkelijk gemaakt om ze te lozenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Maame zou ik wel drie nrs naar kunnen luisteren en Ivar ook wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig gehoord waarvan ik er 3 uit zou kunnen zitten vanavond
Dat wel jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ze hebben het vanavond ook wel heel makkelijk gemaakt om ze te lozen
Nee sorry, ik begon alvastquote:
Heeft ze al gedaan... en weer uitgekotst en toen zijn ze door de styling gegaan en het podium op gezet. Zo klinkt het, althansquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan... en weer uitgekotst en toen zijn ze door de styling gegaan en het podium op gezet. Zo klinkt het, althans
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan... en weer uitgekotst en toen zijn ze door de styling gegaan en het podium op gezet. Zo klinkt het, althans
dan kijk ik wel naar Floortje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie haar liever dan dat jongenskoppie van Mammie
quote:
quote:
Er zijn komkommers die meer zinnigs te melden hebben... en groter zijnquote:
Neequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je nu die lengte-discussie van tijdens Trinnie & Susannah weer oprakelen?
Dat wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef Beeertjee het volgende:
Dit zou eerder een 10 zijn. Al was t alleen maar om haar benen
Terrrrring ik had het gewoon niet herkend...quote:
die ook zwemt enzo en die heeft een vriend van 23quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag ze wel een langer jurkje aantrekken
Ik neem het me ook steeds weer voorquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
10? Ik denk dat dit de laatste keer is dat ik kijk, man oh man
quote:
nee het was echt kut, damn hoe kun je een nummer zo onherkenbaar verneuken...quote:
Heeft ze kids?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:32 schreef bjanaan het volgende:
Mogen we dit een milfje noemen ja dat mogen we!
Zou die app dan wel kloppen?quote:
haha, meestal zijn we het wel eens, maar nu dus nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee het was echt kut, damn hoe kun je een nummer zo onherkenbaar verneuken...
Het was niet vals maar ik vond het niet om aan te horen
Ik kan normaal echt genieten van dit nummer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee het was echt kut, damn hoe kun je een nummer zo onherkenbaar verneuken...
Het was niet vals maar ik vond het niet om aan te horen
Hou toch op. Katty zong super off-key en vals!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Koen66 het volgende:
Dit zo ophemelen en Katty neersabelen, zo slecht was die echt niet
Die gozer wel
En wie's dah?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal wel gek zijn maar ze is net de blanke Stacey DashSnel gezien
[ afbeelding ]
Ja, haha!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wie dit isquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
kan gebeurenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
haha, meestal zijn we het wel eens, maar nu dus niet
Ken ik niequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
ze deed het origineel goed naquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hou toch op. Katty zong super off-key en vals!
echt een slecht arrangementquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Noctua het volgende:
[..]
Ik kan normaal echt genieten van dit nummer.
zal toch wel Sifra wordenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Marjet door. Ik weet niet wie nog meer... Katty dan maar.
Actrice uit o.a Clueless, met eh. Alicia Silverstone.quote:
Dat jij dat weetquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Actrice uit o.a Clueless, met eh. Alicia Silverstone.
Om te interviewenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
Waarom krijgt hij een microfoon voor terwijl hij zo'n sjiek mic-sprietje aan z'n kop geplakt heeft gekregen?
Brittany in Girl, Interruptedquote:
Marjet niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat Sifra en Katty doorgaan....
Doen ze toch ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:36 schreef iFok. het volgende:
Laat de kandidaten gewoon zelf stemmen. Zien we meteen wie de beste sms-skills heeft.
Familie zowiezo wel denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef Noctua het volgende:
Hoeveel mensen zouden nou daadwerkelijk stemmen bij zo'n programma.
Ja, maar dan moeten de kijkers juist niet stemmen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen ze toch ook
Maame heeft zichzelf ook doorgestemd
kloptquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Injetta het volgende:
Effe... klopt het dat nou nog die 4 van Trijntje moeten? Of heb ik dat ergens gemist?
Ah, een omgekeerde Johannesquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat die een omgekeerd Johannesje doet.
Dat klopt, ja. Half 11 en we moeten er nog 4.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Injetta het volgende:
Effe... klopt het dat nou nog die 4 van Trijntje moeten? Of heb ik dat ergens gemist?
we zijn er nog niet van afquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Injetta het volgende:
Maoam?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Maame denk ik ook steeds aan van die snoepjesIs er niet iets dat Maame Maome Maoeme Moeme heet?
Dat voorkomen de producenten welquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat die een omgekeerd Johannesje doet.
quote:
Maoam.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Maame denk ik ook steeds aan van die snoepjesIs er niet iets dat Maame Maome Maoeme Moeme heet?
mauwam?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
wtfquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat klopt, ja. Half 11 en we moeten er nog 4.
Oh die ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet steeds denken aan:quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
Ik zou liegen als ik zeg dat ik die CD van One Direction niet ga downloaden.
Betalen voor ODquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef iFok. het volgende:
90 euro voor kaartjes van One Direction betaald....
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef iBenny het volgende:
Team Trijntje zo...:I Believe i can fly en Euphoria, ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dan werd je bij XFA US verwend, daar mochten ze komen zingenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
wat? echt? waarom ga je daar heen? O.oquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef iFok. het volgende:
90 euro voor kaartjes van One Direction betaald....
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
Het zijn gewoon lekkere catchy meezingliedjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
leeft ie nog dan?quote:
En ik blijf wel mak zittenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef Noctua het volgende:
[..]
Slechter kan het iig niet worden. denk ik.
Ik zou liegen als ik zeg dat ik dat wel ga doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
Euphoriaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
I Believe i can fly en Euphoria, ben benieuwd!
quote:
Cadeautje voor zusje + vriendin zusje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat? echt? waarom ga je daar heen? O.o
Spotifyquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
Bij UK ook, 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan werd je bij XFA US verwend, daar mochten ze komen zingen
It's gotttaaaa bee joeeeeeeeeeeeeeeeee-hoe-hoequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan werd je bij XFA US verwend, daar mochten ze komen zingen
Kallerdquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef Kally het volgende:
Even voor Kuikentje![]()
En Symph, let je op de tijd?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
It's gotttaaaa bee joeeeeeeeeeeeeeeeee-hoe-hoe
Die is wel tof iddquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef iFok. het volgende:
En nog steeds ben ik opzoek naar de trui die Nick aanheeft in de NS reclame.
Ze komen uit dat programmaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze toen al bestondenSowieso zou ik nu even geen liedje van ze weten.
Ik weet niet wat je nu bedoelt, maar ik zeg maar neequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
gaan we jou volgens seizoen bij 'fans ' zien?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu bedoelt, maar ik zeg maar nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |