Dat zegt niet zo heel veel is al gebleken vanavondquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ze is niet slechter dan de 1e 2
nee, geen Johannesquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Beeertjee het volgende:
Ze overleeft de liveshows verder toch niet, ze zal nooit populair worden
Wat nergens op slaat, laat ze dan gewoon niet meedoen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ze willen gewoon de buitenlanders er uit hebben :p
En terechtquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ze willen gewoon de buitenlanders er uit hebben :p
Ik heb nog weinig gehoord waarvan ik er 3 uit zou kunnen zitten vanavondquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Best goed, maar ik zou hier geen 3 nrs naar kunnen luisteren.
Ik zou gek worden.
dat dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nergens op slaat, laat ze dan gewoon niet meedoen.
Ook letterlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Toch verhoudingsgewijs was dit wel 2x zo goed als de 2 voorgaande
Nou ze hebben het vanavond ook wel heel makkelijk gemaakt om ze te lozenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Maame zou ik wel drie nrs naar kunnen luisteren en Ivar ook wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig gehoord waarvan ik er 3 uit zou kunnen zitten vanavond
Dat wel jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ze hebben het vanavond ook wel heel makkelijk gemaakt om ze te lozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |