SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is er mis met dezequote:
@ jou sowiesoquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
te lang zelfde
en @ je vorige post
zeg jij dat met 14 jaar?quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*bibber* ik ben het niet met je eens, hoe is dit mogelijk?
Een korte uitleg: ik ginig ooit op schoolreisje naar Zwitserland, en op de terugweg luisterde de chauffeur Prince (diep in de nacht, geen probleem); alleen de hele tijd hetzelfde nummer, op repeat.quote:
Mja hetzelfde nummer op repeat is sowieso wel klachtwaardigquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een korte uitleg: ik ginig ooit op schoolreisje naar Zwitserland, en op de terugweg luisterde de chauffeur Prince (diep in de nacht, geen probleem); alleen de hele tijd hetzelfde nummer, op repeat.trauma's!
Wij gingen als verst met schoolreisje naar juliana torenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een korte uitleg: ik ginig ooit op schoolreisje naar Zwitserland, en op de terugweg luisterde de chauffeur Prince (diep in de nacht, geen probleem); alleen de hele tijd hetzelfde nummer, op repeat.trauma's!
EN hij zong alles mee. Hij kon ook niet zingen trouwensquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja hetzelfde nummer op repeat is sowieso wel klachtwaardig
Dit was wel zelf betaald en in het laatste jaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wij gingen als verst met schoolreisje naar juliana toren
Hehe, nouja dat is voor jou natuurlijk velen jaren geledenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
EN hij zong alles mee. Hij kon ook niet zingen trouwensik weet niet, beetje rare chauffeur was dat!
Hufterquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hehe, nouja dat is voor jou natuurlijk velen jaren geleden [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
oh ik dacht aan basisschool door schoolreisje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit was wel zelf betaald en in het laatste jaar
Oh nee, gewoon middelbare. Praag is de moeite geloof ik, Londen, Parijs en München zijn sowieso een beetje veel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
oh ik dacht aan basisschool door schoolreisje.
Dit jaar gaan we naar munchen, parijs, londen, madrid of praag
Ja lach maar! Wacht maar tot jij wat ouder bentquote:
Duurt nog wel een aantal jaartjes voor ik jouw leeftijd bereikquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja lach maar! Wacht maar tot jij wat ouder bent
Lichamelijk wel ja, geestelijk zit je er al dik overheenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Duurt nog wel een aantal jaartjes voor ik jouw leeftijd bereik
YAY roald is er, en is ie het geld een beetje waard?quote:
Nee, ik weet jouw marktplaats username nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hoi.
Troll je me via marktplaats?
HAHAHA, ik wist gewoon dat die vraag ging komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hoi.
Troll je me via marktplaats?
Ja het is echt een aanrader!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
YAY roald is er, en is ie het geld een beetje waard?
Dit jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
HAHAHA, ik wist gewoon dat die vraag ging komen![]()
Ohh, dan ben je niet diegene die me als model wou. Jammer dit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ik weet jouw marktplaats username niet
mmmm heb tot nu toe alleen maar positieve dingen gehoord, ga er dan toch maar heenquote:
Immortal Technique sowieso. Trouwens stom dat ik niet Jedi Mind Tricks heb opgezet in de auto toen, bedenk me net dat ik die ook nog had op die USB stick.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Nestalgie het volgende:
immortal technique - obnoxious
dat refrijn
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohh, dan ben je niet diegene die me als model wou. Jammer dit.
Ik blijf Daniel Craig een miscast vinden met zijn Balkanhoofd. James Bond hoort gewoon een stereotype Engelse gentleman te zijn.quote:
Daniel Crackhoer vind ik ook niet zo'n beste casting voor Mr. Bond.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf Daniel Craig een miscast vinden met zijn Balkanhoofd. James Bond hoort gewoon een stereotype Engelse gentleman te zijn.
Soms voel ik mij ook oud jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lichamelijk wel ja, geestelijk zit je er al dik overheen
Ja ben ik met je eens,maar het is als nog een goede/leuke film.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf Daniel Craig een miscast vinden met zijn Balkanhoofd. James Bond hoort gewoon een stereotype Engelse gentleman te zijn.
serieus? what happened?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immortal Technique sowieso. Trouwens stom dat ik niet Jedi Mind Tricks heb opgezet in de auto toen, bedenk me net dat ik die ook nog had op die USB stick.
Oja, die auto lag een paar weken daarna in de kreukels, ik ben aangereden
Coke gesnoven zekerquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik heb zo veel energie en verveel me kappot, echt hele slechte combinatie dit
100x opdrukken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
nee, heb wel vaker in de avond dat ik gewoon wat actiever ben dan op de rest van de dagquote:
Op de A10 (ring Amsterdam), gast zat te kleven en we reden +/- 100, ik moest remmen voor m'n voorganger en hij kon het niet beremmen omdat hij zo dicht achter me zat. Dikke week last gehad van m'n rug, nu alles weer o.k. maar was schrikken.quote:
je moet aan de wietquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Ja, stond Method Man aan, terecht ook, ik zou ook in slaap vallen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:12 schreef Nestalgie het volgende:
was trouwens toen ib de auto in slaap gevallen de terugreis was best stil en als ik stoned ben en.eht is stil om me heen EN er is chille muziek ( volgens mij stond er toen hiphop op ) ben ik al gauw weg
Enkel zijn eerste film in de rol van Bond gezien en vond het meer een cliche actie film geworden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens,maar het is als nog een goede/leuke film.
best goed idee het is wel in huisquote:
Dat soort mensen in het verkeer ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op de A10 (ring Amsterdam), gast zat te kleven en we reden +/- 100, ik moest remmen voor m'n voorganger en hij kon het niet beremmen omdat hij zo dicht achter me zat. Dikke week last gehad van m'n rug, nu alles weer o.k. maar was schrikken.
M'n achterbumper nam hij met z'n auto mee naar de vluchtstrook, dus zachtjes aantikken was het niet
ah shit man, gelukkig niet al te veel lichamelijke schade.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op de A10 (ring Amsterdam), gast zat te kleven en we reden +/- 100, ik moest remmen voor m'n voorganger en hij kon het niet beremmen omdat hij zo dicht achter me zat. Dikke week last gehad van m'n rug, nu alles weer o.k. maar was schrikken.
M'n achterbumper nam hij met z'n auto mee naar de vluchtstrook, dus zachtjes aantikken was het niet
Ik maak ze dagelijks mee, achterlijke figuren inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat soort mensen in het verkeer ook
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
best goed idee, het is wel in huis
Nee, enkel ik en de bestuurder van dat andere voertuig, gelukkig! Nooit zo staan trillen geloof ik, schrik zat er echt heel goed in.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ah shit man, gelukkig niet al te veel lichamelijke schade.
Waren errveel inzittende?
1 heb het nog nooit gedaan en 2 is dat wil ik graag zo houdenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
1 heb het nog nooit gedaan en 2 is dat wil ik graag zo houden
1 waarom niet? en 2 YOLOquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga ook niet de eerste keer in mijn eentje zitten blowen, ben al forever alone zou dan alleen nog maar erger worden. een joint rook je met gezelschapquote:
Alcohol zeker wel? En hoezo ligt her in huis?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
inderdaad wiet zijn drugs zoiets zou je niet in huis mogen hebben !!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Alcohol zeker wel? En hoezo ligt her in huis?
Ja oke in gezelschap is ook leuker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga ook niet de eerste keer in mijn eentje zitten blowen, ben al forever alone zou dan alleen nog maar erger worden. een joint rook je met gezelschap
mijn pa en ma roken af en toe wel eens wietquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Alcohol zeker wel? En hoezo ligt her in huis?
Gelukkig maar dat het geen volle auto oid was.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, enkel ik en de bestuurder van dat andere voertuig, gelukkig! Nooit zo staan trillen geloof ik, schrik zat er echt heel goed in.
Gewoon sowieso niet doen plaatsgenootquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga ook niet de eerste keer in mijn eentje zitten blowen, ben al forever alone zou dan alleen nog maar erger worden. een joint rook je met gezelschap
verdomme heb ik ook best zin inquote:
Rook met ze mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn pa en ma roken af en toe wel eens wiet![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn pa en ma roken af en toe wel eens wiet![]()
![]()
![]()
Nee meer omdat ir 13/14 is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
inderdaad wiet zijn drugs zoiets zou je niet in huis mogen hebben !!!
Als je 'forever alone' een probleem vindt en je hebt energie over op een vrijdag avond. Dan lijkt mij het toch vrij duidelijk wat je te doen staat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja ik weet, zeg maar niksquote:
noem je mij nou 13-14 g?quote:
Nee man, lekker een paar hits en als je dan gaat rukkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Nul gelukkigquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het geen volle auto oid was.
Had je veel kosten?
ik ga het gewoon niet eens meer zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja.weet niet meer hoe oud je benr.
ditquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Alleen zou ik niet blowen, lijkt me saai.
Is geweest.quote:
Ik heb het wel gedaan toen mn fiets gestolen was, aangezien ik niet in mn eigen buurt chill maar een buurt ernaast ( kwartier lopen ) had ik geen.zin om dat dagelijks te doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Alleen zou ik niet blowen, lijkt me saai.
ja man gewoon lekker bezatten met vrienden en als een levenloos kotsend vod op de bank hangen <3quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is geweest.
Van ALLE drugs die je kan proberen is cannabis least rewarding. Echt, doe het niet.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is geweest.
Van ALLE drugs die je kan proberen is cannabis least rewarding. Echt, doe het niet.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben dun
Een keer in mijn eentje geblowed, volgens mij ging ik toen janken ofzo
Omg boefje. Zou ik niet durvenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan toen mn fiets gestolen was, aangezien ik niet in mn eigen buurt chill maar een buurt ernaast ( kwartier lopen ) had ik geen.zin om dat dagelijks te doen.
Toen maar als een.echte boef uit het raam gesmoked
Dat weet ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben dun
jij hebt geblowed?!?! janken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben dun
iig is dat een sociale aangelegenheid.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man gewoon lekker bezatten met vrienden en als een levenloos kotsend vod op de bank hangen <3
schadevergoeding.gehad?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nul gelukkigik lease via m'n werk, en ik was niet schuldig.
wiet doe je niet in gezelschap wil je zeggen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
iig is dat een sociale aangelegenheid.
Ik weet dat jij weetquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Ik heb ook wel een keer in mijn eentje geblowed.
Nee joh, niets aan overgehouden en de tegenpartij was ook chill, gaf ook gewoon meteen z'n fout toe. Gaf ook aan dat hij dat nooit meer ging doen, genoeg winst voor mijquote:
Dit ja. Roken trekt mij totaal niet, terwijl zo nu en dan blowen wel oké is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
kep wel gerookt, daar vond ik geen bal aan. blowen heeft tenminste nog effect
toch, denk dat ik het nie ga proberen
als je gerookt hebt ga je blowen ook wel doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
kep wel gerookt, daar vond ik geen bal aan. blowen heeft tenminste nog effect
toch, denk dat ik het nie ga proberen
Nee niet echt nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet dat jij weet
Niet leuk hea?
Ik wil nog wel een keer xtc proberen ofzo
xtc word je knuffelig van ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet dat jij weet
Niet leuk hea?
Ah beter,quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, niets aan overgehouden en de tegenpartij was ook chill, gaf ook gewoon meteen z'n fout toe. Gaf ook aan dat hij dat nooit meer ging doen, genoeg winst voor mij
Ik kan dat misschien binnenkort een keer doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet dat jij weet
Niet leuk hea?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet dat jij weet
Niet leuk hea?
Dit heb ik ook eens gehad, kutgevoel is dat, daarna blow je nooit meerquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Trollscience het volgende:
Toen ik dat voor het eerst probeerde was ik met een vriend, was bij hem blijven slapen. We waren 's nachts weggeslopen en toen heb ik een paar trekken van zijn joint genomen, ik voelde me toen zo kutIk was helemaal paranoïde en dacht dat iedereen achter me aanzat en ik ieder moment van de straat kon worden geplukt door een agent die me naar mijn ouders zou brengen ofzo.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee niet echt nee.
Heb ik wel gedaan
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Trollscience het volgende:
Toen ik dat voor het eerst probeerde was ik met een vriend, was bij hem blijven slapen. We waren 's nachts weggeslopen en toen heb ik een paar trekken van zijn joint genomen, ik voelde me toen zo kutIk was helemaal paranoïde en dacht dat iedereen achter me aanzat en ik ieder moment van de straat kon worden geplukt door een agent die me naar mijn ouders zou brengen ofzo.
Het is minder sociaal dan alcohol, jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wiet doe je niet in gezelschap wil je zeggen?
Speed zou ik niet proberen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan dat misschien binnenkort een keer doenook speed. Maar ik durf denk ik niet.
Ik vind het eigenlijk niet zo heel veel verschil. Joint doorgeven en zo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is minder sociaal dan alcohol, ja
Salvia ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Nestalgie het volgende:
ik wil wel eens hallucinerende shit gebruiken, verslavende niet.
2cb, truffels?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Nestalgie het volgende:
ik wil wel eens hallucinerende shit gebruiken, verslavende niet.
definieer sociaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is minder sociaal dan alcohol, ja
Ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik voel me echt veel te braaf als ik alle posts hier lees
Lijkt me leuk als er een feest is ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heel tof om te doen met een paar vrienden op een feest of thuis
Vergelijk dan eens een cafe met een coffeeshop. Bij de eerste toch echt meer interactie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo heel veel verschil. Joint doorgeven en zo.Da's even gezellig als een avondje drinken.
Ik ga niet bij een coffeeshop binnen zitten hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergelijk dan eens een cafe met een coffeeshop. Bij de eerste toch echt meer interactie.
vriend had het gedaan hij vond het heel vaag en doet nu een tijdje geen hard drugs meer maar wil wel xtje doen.quote:
Maar zou wel met iemand doen die al een keer gebruikt heeft,als je het voor de eerste keer gaat doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als er een feest is ja.
Een van mijn buren verkopen wiet en xtc volgens mij, eens vragen dan maar
echt heerlijk als de mensen die te veel hebben gezopen eruit worden getiefd omdat ze mensen gaan lastigvallenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergelijk dan eens een cafe met een coffeeshop. Bij de eerste toch echt meer interactie.
Ik wil het ook wel eens proberen, maar ik ben bang dat het heel eng is ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
vriend had het gedaan hij vond het heel vaag en doet nu een tijdje geen hard drugs meer maar wil wel xtje doen.
Is wel leuk. Doen, 1 keer. Wel in vertrouwd gezelschap, terwijl je je goed voelt in een ruimte die je goed kentquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil ik ook eens proberen. Lijkt me zo freaky
Wat zijn jouw ervaringen daarmee?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is wel leuk. Doen, 1 keer. Wel in vertrouwd gezelschap, terwijl je je goed voelt in een ruimte die je goed kent
Why?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar zou wel met iemand doen die al een keer gebruikt heeft,als je het voor de eerste keer gaat doen
interactie ja, maar stoners praten echt genoeg hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weinig maar genoegquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaringen daarmee?
Ik ben bang dat ik helemaal enge dingen ga hallucineren of ietsquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weinig maar genoegleuk voor een paar keer, maar je moet niet "jezelf oke voelen" je moet je echt goed voelen, dan is het leuk.
Als je er bang voor bent sowieso niet doen wanr als je hele tijd met de gedachte zit van: wat als ik bad ga? etc. ga je 9/10 x bad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel eens proberen, maar ik ben bang dat het heel eng is ofzo
Ga niet huilie doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vriendjes, alcohol is ook geen wondermiddel hoor. Dat zul je mij nooit horen zeggen. Maar als je dan toch verder wil gaan dan de in de maatschappij geaccepteerde genotsmiddelen, laat dan alsjeblieft cannabis links liggen. Er is zo veel meer dan dat.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vriendjes, alcohol is ook geen wondermiddel hoor. Dat zul je mij nooit horen zeggen. Maar als je dan toch verder wil gaan dan de in de maatschappij geaccepteerde genotsmiddelen, laat dan alsjeblieft cannabis links liggen. Er is zo veel meer dan dat.
Maar ik ken niemand die het eerder heeft gedaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Voor als het niet goed gaat dan kan hij/zij jou tips geven om je gevoel weer goed te krijgen.
okequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm ja, maar het lijkt me ook een hele mooie en spirituele ervaring van de andere kant.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als je er bang voor bent sowieso niet doen wanr als je hele tijd met de gedachte zit van: wat als ik bad ga? etc. ga je 9/10 x bad.
Okequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ken niemand die het eerder heeft gedaan
Aldus de 14jarige drugsexpertquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die kans is aanwezigquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik helemaal enge dingen ga hallucineren of iets
gewoon doen als je happy bent en niet over negatieve shit denken dan komt eht vast wel goed.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oke
[..]
Hmm ja, maar het lijkt me ook een hele mooie en spirituele ervaring van de andere kant.
kwark is lekkerderquote:
jij bent lekker dikquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kwark is lekkerderen lekker dik
Nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maar blowen is dus iets wat je echt een keer moet doen ofzo lees ik hier?
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
die snap ik ook niet, ook al doe ik beide niet. IMO is alcohol schadelijker dan wietquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Ro-ald het volgende:
Van die mensen die wiet erg vinden en dan wel de tyfus in zuipen
Nee, tenzij je er behoefde aan hebt. Je kunt het altijd een keer proberen, maar mij doet het persoonlijk weinig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Ja dat snap ik niet. Bep. drugs is prettiger dan alcoholquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moest doordenken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kwark is lekkerderen lekker dik
ik realiseer mij nu pas wat ik heb gezegdquote:
Is niet erg, je bent een FOK!ker, we zijn het gewend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik realiseer mij nu pas wat ik heb gezegd
probleem hier is meer dat ander FOK!ers mij verkeerd opvattenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is niet erg, je bent een FOK!ker, we zijn het gewend.
nooit hints geven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
probleem hier is meer dat ander FOK!ers mij verkeerd opvatten![]()
hint hint
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
Op mijn 17de had ik voor het eerst harddrugs gebruikt en dat was mdma bij iemand thuis.
Waarom bij iemand thuis? Wat voor een werking had dat? Ik kan mij niet voorstellen hoe mdma is als je bij iemand thuis bent?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
Op mijn 17de had ik voor het eerst harddrugs gebruikt en dat was mdma bij iemand thuis.
Edit: laat maar, ik moet echt verder lezenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
Goed zo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
het is meer de nieuwsgierigheid naar drugs, iedereen zegt dat blowen leuk is.
toch ga ik het niet proberen
Nou de planning was om gewoon met een groep bij iemand thuis dat te doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom bij iemand thuis? Wat voor een werking had dat? Ik kan mij niet voorstellen hoe mdma is als je bij iemand thuis bent?
Ik vind mdma echt een partydrug.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou de planning was om gewoon met een groep bij iemand thuis dat te doen.
Was heel gezellig en leuk
Is het ook,maar ik kreeg het toch gratis van een goede vriend van mequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind mdma echt een partydrug.En dan het liefst op een groot feest. Maar beter dat het zo uitpakte
Haha beter.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is het ook,maar ik kreeg het toch gratis van een goede vriend van me
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind mdma echt een partydrug.En dan het liefst op een groot feest. Maar beter dat het zo uitpakte
Oh beter.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En ik kon gewoon weer naar huis lopen was in Kruidenwijk.
Als iedereen hier aan de coke zit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wanneer ga je terug naar jouw sc? Mijn autistme speelt op
ik doe nooit sociale dingenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Hallo jongensmensen hier nog sociale dingen gedaan vandaag
Bedankt. Denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef ChesterPerry het volgende:
Hey hypocriet, jou vind ik een fijne vent
Check.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als iedereen hier aan de coke zit.
No shit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef ChesterPerry het volgende:
2happy4u probeert jou te versieren via een online forum btw
Wat zijn jou gevoelens daarover?quote:
Baasquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb guitar hero aangeschaft
mwah gaat wel, kan met mij ook wel beterquote:
Dat niet doen op een echte gitaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan ik ook eens vette nummertjes spelen
zo is AJ gewoon leer er maar vast mee omgaan, kijk wat er onder haar naam staatquote:
fappen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
uhm wat is er zondag, is het iets heel algemeens of iets wat sommige van jullie gaan doen
Er is niets zondag. Oke?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
uhm wat is er zondag, is het iets heel algemeens of iets wat sommige van jullie gaan doen
kan ik nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat niet doen op een echte gitaar
Allemaal heen gaan!!!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef ChesterPerry het volgende:
Er is een supersociale FOK meeting in Damsco!!!!
IDD WEES ERBIJ MISSCHIEN GAAT ER IEMAND WEER POEDERSUIKER SNUIVEN!!!!!!!!!!!!quote:
wie weet in de toekomstquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel man. Gewoon oefenen dit dat.
nee ik wil een koekjequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zeker. Wil je nu een high-five of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |