Nee, enkel ik en de bestuurder van dat andere voertuig, gelukkig! Nooit zo staan trillen geloof ik, schrik zat er echt heel goed in.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ah shit man, gelukkig niet al te veel lichamelijke schade.
Waren errveel inzittende?
1 heb het nog nooit gedaan en 2 is dat wil ik graag zo houdenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
1 heb het nog nooit gedaan en 2 is dat wil ik graag zo houden
1 waarom niet? en 2 YOLOquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga ook niet de eerste keer in mijn eentje zitten blowen, ben al forever alone zou dan alleen nog maar erger worden. een joint rook je met gezelschapquote:
Alcohol zeker wel? En hoezo ligt her in huis?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
inderdaad wiet zijn drugs zoiets zou je niet in huis mogen hebben !!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Alcohol zeker wel? En hoezo ligt her in huis?
Ja oke in gezelschap is ook leuker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga ook niet de eerste keer in mijn eentje zitten blowen, ben al forever alone zou dan alleen nog maar erger worden. een joint rook je met gezelschap
mijn pa en ma roken af en toe wel eens wietquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Alcohol zeker wel? En hoezo ligt her in huis?
Gelukkig maar dat het geen volle auto oid was.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, enkel ik en de bestuurder van dat andere voertuig, gelukkig! Nooit zo staan trillen geloof ik, schrik zat er echt heel goed in.
Gewoon sowieso niet doen plaatsgenootquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga ook niet de eerste keer in mijn eentje zitten blowen, ben al forever alone zou dan alleen nog maar erger worden. een joint rook je met gezelschap
verdomme heb ik ook best zin inquote:
Rook met ze mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn pa en ma roken af en toe wel eens wiet![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn pa en ma roken af en toe wel eens wiet![]()
![]()
![]()
Nee meer omdat ir 13/14 is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
inderdaad wiet zijn drugs zoiets zou je niet in huis mogen hebben !!!
Als je 'forever alone' een probleem vindt en je hebt energie over op een vrijdag avond. Dan lijkt mij het toch vrij duidelijk wat je te doen staat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja ik weet, zeg maar niksquote:
noem je mij nou 13-14 g?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |