SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is er mis met dezequote:
@ jou sowiesoquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
te lang zelfde
en @ je vorige post
zeg jij dat met 14 jaar?quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*bibber* ik ben het niet met je eens, hoe is dit mogelijk?
Een korte uitleg: ik ginig ooit op schoolreisje naar Zwitserland, en op de terugweg luisterde de chauffeur Prince (diep in de nacht, geen probleem); alleen de hele tijd hetzelfde nummer, op repeat.quote:
Mja hetzelfde nummer op repeat is sowieso wel klachtwaardigquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een korte uitleg: ik ginig ooit op schoolreisje naar Zwitserland, en op de terugweg luisterde de chauffeur Prince (diep in de nacht, geen probleem); alleen de hele tijd hetzelfde nummer, op repeat.trauma's!
Wij gingen als verst met schoolreisje naar juliana torenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een korte uitleg: ik ginig ooit op schoolreisje naar Zwitserland, en op de terugweg luisterde de chauffeur Prince (diep in de nacht, geen probleem); alleen de hele tijd hetzelfde nummer, op repeat.trauma's!
EN hij zong alles mee. Hij kon ook niet zingen trouwensquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja hetzelfde nummer op repeat is sowieso wel klachtwaardig
Dit was wel zelf betaald en in het laatste jaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wij gingen als verst met schoolreisje naar juliana toren
Hehe, nouja dat is voor jou natuurlijk velen jaren geledenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
EN hij zong alles mee. Hij kon ook niet zingen trouwensik weet niet, beetje rare chauffeur was dat!
Hufterquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hehe, nouja dat is voor jou natuurlijk velen jaren geleden [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
oh ik dacht aan basisschool door schoolreisje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit was wel zelf betaald en in het laatste jaar
Oh nee, gewoon middelbare. Praag is de moeite geloof ik, Londen, Parijs en München zijn sowieso een beetje veel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
oh ik dacht aan basisschool door schoolreisje.
Dit jaar gaan we naar munchen, parijs, londen, madrid of praag
Ja lach maar! Wacht maar tot jij wat ouder bentquote:
Duurt nog wel een aantal jaartjes voor ik jouw leeftijd bereikquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja lach maar! Wacht maar tot jij wat ouder bent
Lichamelijk wel ja, geestelijk zit je er al dik overheenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Duurt nog wel een aantal jaartjes voor ik jouw leeftijd bereik
YAY roald is er, en is ie het geld een beetje waard?quote:
Nee, ik weet jouw marktplaats username nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hoi.
Troll je me via marktplaats?
HAHAHA, ik wist gewoon dat die vraag ging komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hoi.
Troll je me via marktplaats?
Ja het is echt een aanrader!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
YAY roald is er, en is ie het geld een beetje waard?
Dit jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
HAHAHA, ik wist gewoon dat die vraag ging komen![]()
Ohh, dan ben je niet diegene die me als model wou. Jammer dit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ik weet jouw marktplaats username niet
mmmm heb tot nu toe alleen maar positieve dingen gehoord, ga er dan toch maar heenquote:
Immortal Technique sowieso. Trouwens stom dat ik niet Jedi Mind Tricks heb opgezet in de auto toen, bedenk me net dat ik die ook nog had op die USB stick.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Nestalgie het volgende:
immortal technique - obnoxious
dat refrijn
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohh, dan ben je niet diegene die me als model wou. Jammer dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |