Salvia ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Nestalgie het volgende:
ik wil wel eens hallucinerende shit gebruiken, verslavende niet.
2cb, truffels?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Nestalgie het volgende:
ik wil wel eens hallucinerende shit gebruiken, verslavende niet.
definieer sociaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is minder sociaal dan alcohol, ja
Ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik voel me echt veel te braaf als ik alle posts hier lees
Lijkt me leuk als er een feest is ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heel tof om te doen met een paar vrienden op een feest of thuis
Vergelijk dan eens een cafe met een coffeeshop. Bij de eerste toch echt meer interactie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo heel veel verschil. Joint doorgeven en zo.Da's even gezellig als een avondje drinken.
Ik ga niet bij een coffeeshop binnen zitten hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergelijk dan eens een cafe met een coffeeshop. Bij de eerste toch echt meer interactie.
vriend had het gedaan hij vond het heel vaag en doet nu een tijdje geen hard drugs meer maar wil wel xtje doen.quote:
Maar zou wel met iemand doen die al een keer gebruikt heeft,als je het voor de eerste keer gaat doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als er een feest is ja.
Een van mijn buren verkopen wiet en xtc volgens mij, eens vragen dan maar
echt heerlijk als de mensen die te veel hebben gezopen eruit worden getiefd omdat ze mensen gaan lastigvallenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergelijk dan eens een cafe met een coffeeshop. Bij de eerste toch echt meer interactie.
Ik wil het ook wel eens proberen, maar ik ben bang dat het heel eng is ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
vriend had het gedaan hij vond het heel vaag en doet nu een tijdje geen hard drugs meer maar wil wel xtje doen.
Is wel leuk. Doen, 1 keer. Wel in vertrouwd gezelschap, terwijl je je goed voelt in een ruimte die je goed kentquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil ik ook eens proberen. Lijkt me zo freaky
Wat zijn jouw ervaringen daarmee?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is wel leuk. Doen, 1 keer. Wel in vertrouwd gezelschap, terwijl je je goed voelt in een ruimte die je goed kent
Why?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar zou wel met iemand doen die al een keer gebruikt heeft,als je het voor de eerste keer gaat doen
interactie ja, maar stoners praten echt genoeg hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weinig maar genoegquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaringen daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |