wiet doe je niet in gezelschap wil je zeggen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
iig is dat een sociale aangelegenheid.
Ik weet dat jij weetquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Ik heb ook wel een keer in mijn eentje geblowed.
Nee joh, niets aan overgehouden en de tegenpartij was ook chill, gaf ook gewoon meteen z'n fout toe. Gaf ook aan dat hij dat nooit meer ging doen, genoeg winst voor mijquote:
Dit ja. Roken trekt mij totaal niet, terwijl zo nu en dan blowen wel oké is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
kep wel gerookt, daar vond ik geen bal aan. blowen heeft tenminste nog effect
toch, denk dat ik het nie ga proberen
als je gerookt hebt ga je blowen ook wel doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
kep wel gerookt, daar vond ik geen bal aan. blowen heeft tenminste nog effect
toch, denk dat ik het nie ga proberen
Nee niet echt nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet dat jij weet
Niet leuk hea?
Ik wil nog wel een keer xtc proberen ofzo
xtc word je knuffelig van ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet dat jij weet
Niet leuk hea?
Ah beter,quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, niets aan overgehouden en de tegenpartij was ook chill, gaf ook gewoon meteen z'n fout toe. Gaf ook aan dat hij dat nooit meer ging doen, genoeg winst voor mij
Ik kan dat misschien binnenkort een keer doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet dat jij weet
Niet leuk hea?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet dat jij weet
Niet leuk hea?
Dit heb ik ook eens gehad, kutgevoel is dat, daarna blow je nooit meerquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Trollscience het volgende:
Toen ik dat voor het eerst probeerde was ik met een vriend, was bij hem blijven slapen. We waren 's nachts weggeslopen en toen heb ik een paar trekken van zijn joint genomen, ik voelde me toen zo kutIk was helemaal paranoïde en dacht dat iedereen achter me aanzat en ik ieder moment van de straat kon worden geplukt door een agent die me naar mijn ouders zou brengen ofzo.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee niet echt nee.
Heb ik wel gedaan
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Trollscience het volgende:
Toen ik dat voor het eerst probeerde was ik met een vriend, was bij hem blijven slapen. We waren 's nachts weggeslopen en toen heb ik een paar trekken van zijn joint genomen, ik voelde me toen zo kutIk was helemaal paranoïde en dacht dat iedereen achter me aanzat en ik ieder moment van de straat kon worden geplukt door een agent die me naar mijn ouders zou brengen ofzo.
Het is minder sociaal dan alcohol, jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wiet doe je niet in gezelschap wil je zeggen?
Speed zou ik niet proberen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan dat misschien binnenkort een keer doenook speed. Maar ik durf denk ik niet.
Ik vind het eigenlijk niet zo heel veel verschil. Joint doorgeven en zo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is minder sociaal dan alcohol, ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |