Nee man, lekker een paar hits en als je dan gaat rukkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga ook niet de eerste keer in mijn eentje zitten blowen, ben al forever alone zou dan alleen nog maar erger worden. een joint rook je met gezelschap
Nul gelukkigquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het geen volle auto oid was.
Had je veel kosten?
ik ga het gewoon niet eens meer zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja.weet niet meer hoe oud je benr.
ditquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Alleen zou ik niet blowen, lijkt me saai.
Is geweest.quote:
Ik heb het wel gedaan toen mn fiets gestolen was, aangezien ik niet in mn eigen buurt chill maar een buurt ernaast ( kwartier lopen ) had ik geen.zin om dat dagelijks te doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Alleen zou ik niet blowen, lijkt me saai.
ja man gewoon lekker bezatten met vrienden en als een levenloos kotsend vod op de bank hangen <3quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is geweest.
Van ALLE drugs die je kan proberen is cannabis least rewarding. Echt, doe het niet.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is geweest.
Van ALLE drugs die je kan proberen is cannabis least rewarding. Echt, doe het niet.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben dun
Een keer in mijn eentje geblowed, volgens mij ging ik toen janken ofzo
Omg boefje. Zou ik niet durvenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan toen mn fiets gestolen was, aangezien ik niet in mn eigen buurt chill maar een buurt ernaast ( kwartier lopen ) had ik geen.zin om dat dagelijks te doen.
Toen maar als een.echte boef uit het raam gesmoked
Dat weet ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben dun
jij hebt geblowed?!?! janken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben dun
iig is dat een sociale aangelegenheid.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man gewoon lekker bezatten met vrienden en als een levenloos kotsend vod op de bank hangen <3
schadevergoeding.gehad?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nul gelukkigik lease via m'n werk, en ik was niet schuldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |