verdomme heb ik ook best zin inquote:
Rook met ze mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn pa en ma roken af en toe wel eens wiet![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn pa en ma roken af en toe wel eens wiet![]()
![]()
![]()
Nee meer omdat ir 13/14 is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
inderdaad wiet zijn drugs zoiets zou je niet in huis mogen hebben !!!
Als je 'forever alone' een probleem vindt en je hebt energie over op een vrijdag avond. Dan lijkt mij het toch vrij duidelijk wat je te doen staat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga ook niet de eerste keer in mijn eentje zitten blowen, ben al forever alone zou dan alleen nog maar erger worden. een joint rook je met gezelschap
ja ik weet, zeg maar niksquote:
noem je mij nou 13-14 g?quote:
Nee man, lekker een paar hits en als je dan gaat rukkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga ook niet de eerste keer in mijn eentje zitten blowen, ben al forever alone zou dan alleen nog maar erger worden. een joint rook je met gezelschap
Nul gelukkigquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het geen volle auto oid was.
Had je veel kosten?
ik ga het gewoon niet eens meer zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja.weet niet meer hoe oud je benr.
ditquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Alleen zou ik niet blowen, lijkt me saai.
Is geweest.quote:
Ik heb het wel gedaan toen mn fiets gestolen was, aangezien ik niet in mn eigen buurt chill maar een buurt ernaast ( kwartier lopen ) had ik geen.zin om dat dagelijks te doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Alleen zou ik niet blowen, lijkt me saai.
ja man gewoon lekker bezatten met vrienden en als een levenloos kotsend vod op de bank hangen <3quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is geweest.
Van ALLE drugs die je kan proberen is cannabis least rewarding. Echt, doe het niet.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is geweest.
Van ALLE drugs die je kan proberen is cannabis least rewarding. Echt, doe het niet.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben dun
Een keer in mijn eentje geblowed, volgens mij ging ik toen janken ofzo
Omg boefje. Zou ik niet durvenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan toen mn fiets gestolen was, aangezien ik niet in mn eigen buurt chill maar een buurt ernaast ( kwartier lopen ) had ik geen.zin om dat dagelijks te doen.
Toen maar als een.echte boef uit het raam gesmoked
Dat weet ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben dun
jij hebt geblowed?!?! janken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben dun
iig is dat een sociale aangelegenheid.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man gewoon lekker bezatten met vrienden en als een levenloos kotsend vod op de bank hangen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |