Nee, tenzij je er behoefde aan hebt. Je kunt het altijd een keer proberen, maar mij doet het persoonlijk weinig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maar blowen is dus iets wat je echt een keer moet doen ofzo lees ik hier?
Ja dat snap ik niet. Bep. drugs is prettiger dan alcoholquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Ro-ald het volgende:
Van die mensen die wiet erg vinden en dan wel de tyfus in zuipen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Ro-ald het volgende:
Van die mensen die wiet erg vinden en dan wel de tyfus in zuipen
Ik moest doordenken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kwark is lekkerderen lekker dik
ik realiseer mij nu pas wat ik heb gezegdquote:
Is niet erg, je bent een FOK!ker, we zijn het gewend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik realiseer mij nu pas wat ik heb gezegd
probleem hier is meer dat ander FOK!ers mij verkeerd opvattenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is niet erg, je bent een FOK!ker, we zijn het gewend.
nooit hints geven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
probleem hier is meer dat ander FOK!ers mij verkeerd opvatten![]()
hint hint
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
Op mijn 17de had ik voor het eerst harddrugs gebruikt en dat was mdma bij iemand thuis.
Waarom bij iemand thuis? Wat voor een werking had dat? Ik kan mij niet voorstellen hoe mdma is als je bij iemand thuis bent?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
Op mijn 17de had ik voor het eerst harddrugs gebruikt en dat was mdma bij iemand thuis.
Edit: laat maar, ik moet echt verder lezenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
Goed zo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
het is meer de nieuwsgierigheid naar drugs, iedereen zegt dat blowen leuk is.
toch ga ik het niet proberen
Nou de planning was om gewoon met een groep bij iemand thuis dat te doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom bij iemand thuis? Wat voor een werking had dat? Ik kan mij niet voorstellen hoe mdma is als je bij iemand thuis bent?
Ik vind mdma echt een partydrug.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou de planning was om gewoon met een groep bij iemand thuis dat te doen.
Was heel gezellig en leuk
Is het ook,maar ik kreeg het toch gratis van een goede vriend van mequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind mdma echt een partydrug.En dan het liefst op een groot feest. Maar beter dat het zo uitpakte
Haha beter.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is het ook,maar ik kreeg het toch gratis van een goede vriend van me
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind mdma echt een partydrug.En dan het liefst op een groot feest. Maar beter dat het zo uitpakte
Oh beter.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En ik kon gewoon weer naar huis lopen was in Kruidenwijk.
Als iedereen hier aan de coke zit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wanneer ga je terug naar jouw sc? Mijn autistme speelt op
ik doe nooit sociale dingenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Hallo jongensmensen hier nog sociale dingen gedaan vandaag
Bedankt. Denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef ChesterPerry het volgende:
Hey hypocriet, jou vind ik een fijne vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |