"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
Lapo poster opent het nieuwe topic.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:18 schreef knight18 het volgende:
Wie weet waar ik de xbox versie kan preorderen voor een laag prijsje?
De maker van dat plaatje heeft COD1/2/3 zeker niet gespeeld.quote:The first call of duty that does not include Sleight of Hand and Steady Aim in multiplayer.
Denk hetquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De maker van dat plaatje heeft COD1/2/3 zeker niet gespeeld.
Het zit er toch niet meer in...?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Denk het
Maar SoH wordt nu fast mags
Is fast mags niet gewoon de taped mags van BO?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Denk het
Maar SoH wordt nu fast mags
"veel betere support"quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:08 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik zou de xbox doen, veel betere support en de dlc heb je een maand eerder.
Meer mensen in je team die killstreaks ala uav nemen en minder streaks om te killen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
"veel betere support"
Hoe bedoel je dat?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:05 schreef knight18 het volgende:
[..]
Meer mensen in je team die killstreaks ala uav nemen en minder streaks om te killen.
Wat is het nou? Want dit, het eerste gedeelte van je zin is ook onzin, consoles en pc krijgen allen dezelfde support met patches.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:06 schreef knight18 het volgende:
[..]
Meer support in de zin van dat de xbox itt pc meer patches etc.. krijgt en sneller dlc's.
Meer patches wil alleen zeggen dat de 360 versie blijkbaar de meeste fouten bevat. Logisch dan dat er meer support is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:06 schreef knight18 het volgende:
[..]
Meer support in de zin van dat de xbox itt pc meer patches etc.. krijgt en sneller dlc's.
Of dat de fouten sneller worden herstelt dan op de pcquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Meer patches wil alleen zeggen dat de 360 versie blijkbaar de meeste fouten bevat. Logisch dan dat er meer support is.
DLC is een ander verhaal, dat scheelt een maand........
Nou nee hoor.....quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:27 schreef knight18 het volgende:
[..]
Of dat de fouten sneller worden herstelt dan op de pc
Nee. Heb mn xbox al 5 maanden niet aangeraakt. En speel dagelijks pcquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nou nee hoor.....Ga de patch geschiedenis maar eens na van de verschillende platformen. Bij de 360 zijn veel meer bugs e.d gefixed dan op de PC versie.
Maargoed, je zal het wel weer zo draaien dat ze bij de 360 versie beter opletten ofzo...
ELK platform krijgt dezelfde aandacht kwa fixes. Zal wat zijn als een dev de 360 versie met voorkeur behandeld en de rest als nakomertjes. Wat denk je zelf?
Weet ik niet precies maar het gaat wel de zelfde rol krijgen als Sleoght of Hand maar dan als een attachmentquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Is fast mags niet gewoon de taped mags van BO?
Lekker voor je!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:44 schreef wuuht het volgende:
Belachelijk dat je moet lopen voordat je cold blooded perk werkt en dat je weer een apparte perk moet hebben om niet gezien te worden door de AI killstreaks
Is zoals dual mags in BO1, steady aim wordt vervangen door de laser attachment.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:58 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Weet ik niet precies maar het gaat wel de zelfde rol krijgen als Sleoght of Hand maar dan als een attachment
wat is een season passquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:30 schreef lipjes het volgende:
fucking hell man, season pass voor 50 euro
wel duurquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef rickyszz het volgende:
Camo's
[ afbeelding ]
[..]
Elite member ben je dan, dus alles DLC gratis voor 9 maand
bronquote:Activision heeft in een persbericht meer laten weten over de mogelijkheid om Black Ops 2 live te streamen. Je stream wordt direct vanaf je Xbox 360, PC of PlayStation 3 doorgestuurd naar YouTube. Naast de gameplay kan je ook het beeld van je webcam en audiocommentaar streamen.
De streams zijn te bekijken op YouTube, zowel op je computer als op je telefoon en tablet. Ook kunnen de streams via Call of Duty:Elite bekeken worden, zo kun je meteen de playercard opvragen van degene die aan het streamen is en zo relevante informatie opvragen, zoals class loadouts en statistieken.
Om te streamen heb je een geverifieerde YouTube-account nodig en een Call of Duty:Elite- account. In de toekomst zal ook nog de mogelijkheid worden toegevoegd om te streamen naar andere sites dan YouTube.
¤50,- PC is ietsjes goedkoper.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wel duur
Hoe duur wordt het spel los?
Je moet wel meer dan 10 viewers hebben voor je streak begint. Je kan nu ook 2 minuten uploaden naar YouTube via theaterquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef rickyszz het volgende:
Hoe vet
[..]
[..]
¤50,- PC is ietsjes goedkoper.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef knight18 het volgende:
[..]
Nee. Heb mn xbox al 5 maanden niet aangeraakt. En speel dagelijks pc
Ook zonder elite member te zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet wel meer dan 10 viewers hebben voor je streak begint. Je kan nu ook 2 minuten uploaden naar YouTube via theater
Elite is sowieso gratis dit jaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Ook zonder elite member te zijn?
En wordt het HD?
Voor te streamen zal je wel elite moeten hebben. Upload naar YouTube wordt weer HD en theater heeft nu een optie waar het automatisch je beste momente uit een game plukt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Ook zonder elite member te zijn?
En wordt het HD?
Haha nice man.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor te streamen zal je wel elite moeten hebben. Upload naar YouTube wordt weer HD en theater heeft nu een optie waar het automatisch je beste momente uit een game plukt.
Je kan dus veel quadfeeds met snipers van me verwachten
Ik. Waar kan je het trouwens het goedkoopst halen? Als hij minder dan 40 euro kost koop ik m denk welquote:
hoezo zou dat niet zeker zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef lipjes het volgende:
Maar bij bol.com geannuleerd en bij G2Play besteld.
Bij bol.com was het niet zeker dat ik hem op dinsdag binnen heb
Mailtje van ze:quote:
dus als ik het goed begrijp gaan ze hem pas dinsdag verzendenquote:Geachte heer <naam>,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 9 november 2012.
U vraagt wanneer uw bestelling geleverd wordt.
Het leveringsproces wordt in gang gezet zodra de uitgever de game beschikbaar heeft gesteld. Op dat moment zal bol.com zo snel mogelijk tot verzenden overgaan. Wanneer de bestelling door u wordt ontvangen is niet met zekerheid te zeggen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
<naam>
Even stukje gekeken,quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef rickyszz het volgende:
25 min zombies gameplay![]()
Wat ook veel fijner is dat je zelf kan bepalen vanaf welke ronde je wilt beginnngen, 5,15,20 etc
Ik zou er niet eens willenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Zo. Ik ben er maandag bij in Amsterdam!Kaartje gewonnen!
Hahahahah.. Nooit meer wassen dat shirtquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:59 schreef Blester het volgende:
Zojuist een pre-order de deur uit gedaan voor de PC versie bij de Intertoys. Krijg je ook een cap en shirt ofzo bij.
Net of iemand die ooit gaat dragenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahahahah.. Nooit meer wassen dat shirt
Ehhh launch event is van 21:00 tot 0:00quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens willenSnachts een game ophalen
Dinsdag.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens willenSnachts een game ophalen
?quote:Normale prijs: ¤ 74,99
Als deze er zou zijn zou je het wel met een grenade kunnen destroyen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:22 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij nou afvraag, die nieuwe riot shields kan je in de grond neerzetten. En dan gewoon er van weglopen. Zou je nu mensen in de hoek vast kunnen zetten zonder er bij te blijven?en als je in een party speelt en er 4 naast elkaar zet zou je dan een doorgang kunnen blokkeren. Of er gewoon 1tje in de deur opening zetten.
Nou dat ze er zijn weet ik wel zeker. Maar vraag me af of je ze kapot kan maken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:27 schreef Blester het volgende:
[..]
Als deze er zou zijn zou je het wel met een grenade kunnen destroyen.
Als je in oudere spellen een riot vasthebt kunnen ze nog steeds met een grenade je raken, ik denk dat je ze gewoon op kunt blazen dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dat ze er zijn weet ik wel zeker. Maar vraag me af of je ze kapot kan maken.
Cruiseschip is kleiner hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:06 schreef over_hedge het volgende:
Vliegdekschip is 1 van de kleinste levels in bo2. Kon je gister oo in die live stream zien. Vond hem niet zo leuk er uit zien eigenlijk.
ssst stomaquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? heb je het spel al?
ja de SPquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Een vriend van mij speelt al![]()
[ afbeelding ]
Ja dus?quote:
Net alsof je daar BO2 voor koopt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus?
Dan speelt ie hem toch al?
Ik speel ook de SPquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net alsof je daar BO2 voor koopt?
Nja om meer te betalen om eerder aan de SP te beginnen is nogal gekquote:
50euroquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja om meer te betalen om eerder aan de SP te beginnen is nogal gek
Chips eten kan die iig niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Noujah? Dat was de reden dat ik cod1,2, mw en mw 2 kochtquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net alsof je daar BO2 voor koopt?
60 euro voor een interactieve filmquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah? Dat was de reden dat ik cod1,2, mw en mw 2 kocht
Ieder zijn ding tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
60 euro voor een interactieve film
Hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand schijnt hem in Zaanstad al te verkopenquote:
Ja doe maar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:18 schreef maurisioo het volgende:
Ik vind CoD eigenlijk niet veel meer aan sinds CoD4. Te overdreven en te druk allemaal. Al was ik wel fan van die zombie mode. Ik zie nu ook dat het veel uitgebreider gaat worden bij dit spel. Zal ik 'm kopen voor alleen de nazi zombie mode?
Haha mooi moeten al die nerds die naar de nachtopening gaan met de SP beginnenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:39 schreef BzP het volgende:
Wtf? Ziggo gaat maandag nacht tussen 1 en 6 maintenance houden?!? Vraag me af hoeveel klachten ze gaan krijgen...
Alleen bij jou in de buurt of landelijk? Op de site met mijn postcode zie ik niks in de planning staanquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:39 schreef BzP het volgende:
Wtf? Ziggo gaat maandag nacht tussen 1 en 6 maintenance houden?!? Vraag me af hoeveel klachten ze gaan krijgen...
Mp doet het gewoon hoor...quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
60 euro voor een interactieve film
combat trainingquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha mooi moeten al die nerds die naar de nachtopening gaan met de SP beginnen
alsof ze rekening gaan houden met een paar nerds die een spelletje willen spelenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:39 schreef BzP het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:39 schreef BzP het volgende:
Ja idd alsof hun het wat boeit dat COD uitkomquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
alsof ze rekening gaan houden met een paar nerds die een spelletje willen spelen
Dinsdagquote:
PS3 en XBOX welquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn man ik wil hem even op de pc testen voordat ik hem echt ga kopen. Maar helaas is er nog geen versie te vinden
Hier in de winkel vragen ze er 60euro voorquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Die prijzen op marktplaats trouwens
En er zijn vast ook idioten die 100 euro of meer neerleggen om een spelletje 2 tot 3 dagen eerder te kunnen spelen
Gewoon bij de goedkoopste pre-orderen, heb je ook nog nuketown erbij zittenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier in de winkel vragen ze er 60euro voor
Hoorde eerst 50 maar dat bleek onzin te zijn
Black Ops 2 Free.rarquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef sylus het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Black Ops 2 gespeelt.
Ik heb een geleakte versie voor mijn PC gedownload van hier: Je moest een survey invullen, dat was wel erg irritant maar het is het zeker waard
WOW MAN SUPPER BEDANKTEN VOOR DEZEN LINKJEN KAN NU DE SPELLNTJEN SPLEN :d ;dquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef sylus het volgende:
Ik heb een geleakte versie voor mijn PC gedownload van hier: Je moest een survey invullen, dat was wel erg irritant maar het is het zeker waard
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef sylus het volgende:
Ik had vorige week onderhoud bij Ziggo zuur voor jequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef BzP het volgende:
Het is gewoon een lompe actie om precies op de midnight release van de populairste multiplayer game onderhoud te houden, en dat terwijl je de grootste provider bent... Cod is juist een shooter voor de casual gamer, bf3 is voor de nerds ;-)
bf3 voor nerds vinden net zo casual als cod hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef BzP het volgende:
Het is gewoon een lompe actie om precies op de midnight release van de populairste multiplayer game onderhoud te houden, en dat terwijl je de grootste provider bent... Cod is juist een shooter voor de casual gamer, bf3 is voor de nerds ;-)
Lezen is moeilijk he? Zeg toch 1 van de kleinste.quote:
Geen interpunctie gebruiken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:32 schreef wuuht het volgende:
[..]
bf3 voor nerds vinden net zo casual als cod hoor
Sterf tering spammer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef sylus het volgende:
Je kan ook gewoon toegeven dat het te moeilijk is voor je.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef BzP het volgende:
Cod is juist een shooter voor de casual gamer, bf3 is voor de nerds ;-)
PC is ook gewoon te makkelijk hoor bij de oude COD versiesquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat het te moeilijk is voor je.
Ja idd alleen voor de MP haha, Zombies, Spec Ops en MP zijn de leukste MP versiesquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Spec Ops > Zombies
Ik haal deze puur voor de MP
En wat vind je van die extra software op je pcquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef sylus het volgende:
Vond de spec ops bij MW3 flink tegenvallen. Bij MW2 heb ik het echt uren gespeeld, alles gehaald. Bij MW3 misschien een uur of 3 in totaal.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja idd alleen voor de MP haha, Zombies, Spec Ops en MP zijn de leukste MP versies
Ik speel nog dagelijks COD 2 op de Xbox 360, heerlijk om dat te spelen :-)quote:Op zondag 11 november 2012 04:36 schreef DeParo het volgende:
Hoop toch maar weer eens op een re-make van COD2 inclusief online-opzet, WOII mag wel weer, te weinig shooters van die periode komen er momenteel uit.
bf3 moeilijk noemenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef BzP het volgende:
quote:Level 4:
MTAR (AR)
Type 25 (AR)
SWAT-556 (AR)
MP7 (SMG)
PDW-57 (SMG)
QBB LMG (LMG)
MK48 (LMG)
R870 MCS (Shotgun)
Saiga 12 (Shotgun)
SVU-AS (Sniper)
DSR-50 (Sniper)
Five-Seven (Pistol)
TAC-45 (Pistol)
SMAW (Launcher)
FHJ-18 AA (Launcher)
Lightweight (Perk 1)
Hardline (Perk 1)
Toughness (Perk 2)
Cold Blooded (Perk 2)
Dexterity (Perk 3)
Extreme Conditioning (Perk 3)
Perk 1 Greed (Wildcard)
Grenade (Lethal)
Semtex (Lethal)
Concussion Grenade (Tactical)
Smoke Grenade (Tactical)
Level 5:
Blind Eye (Perk 1)
Level 6:
Sensor Grenade (Tactical)
Level 7: (Scorestreaks unlocked, this entire tier is streaks)
UAV
Hunter Killer
Care Package
Lightning Strike
Dragonfire
VTOL Warship
Level 8:
Fast Hands (Perk 2)
Level 9:
Sentry Gun (Streak)
Level 10:
Perk 2 Greed (Wildcard)
Level 11:
EMP Grenade (Tactical)
Level 12:
Lodestar (Streak)
Level 13:
LSAT (LMG)
Perk 3 Greed (Wildcard)
Level 14:
Engineering (Perk 3)
Level 15:
Guardian (Streak)
Level 16:
Vector (SMG)
Level 17:
Combat Axe (Lethal)
Level 18:
Overkill (Wildcard)
RC-XD (Streak)
Level 19:
B23R (Pistol)
Secondary Gunfighter (Wildcard)
Level 20:
Tactical Mask (Perk 3)
Level 21:
Stealth Chopper (Streak)
Level 22:
FAL (AR)
Primary Gunfighter (Wildcard)
Level 23:
Shock Charge (Tactical)
Level 24:
Hellstorm Missile (Streak)
Level 25:
Crossbow (Special)
Tactician (Wildcard)
Black Hat PDA (Tactical)
Level 26:
Hard Wired (Perk 2)
Level 27:
AGR Drone (Streak)
Level 28:
MSMC (SMG)
Danger Close (Wildcard)
Bouncing Betty (Lethal)
Level 29:
Flashbang Grenade (Tactical)
Level 30:
Warthog (Streak)
Level 31:
M27 (AR)
Executioner (Pistol)
Level 32:
Flak Jacket (Perk 1)
Level 33:
Counter-UAV (Streak)
Level 34:
KSG (Shotgun)
Assault Shield (Special)
Level 35:
Trophy System (Tactical)
Level 36:
Death Machine (Streak)
Level 37:
Chicom CQB (SMG)
HAMR (LMG)
Level 38:
Dead Silence (Perk 3)
Level 39:
EMP Systems (Streak)
Level 40:
SCAR (AR)
RPG-7 (Launcher)
Level 41:
C4 (Lethal)
Level 42:
Orbital VSAT (Streak)
Level 43:
Ballista (Sniper)
KAP-40 (Pistol)
Level 44:
Scavenger (Perk 2)
Level 45:
War Machine (Streak)
Level 46:
SMR (AR)
Skorpion EVO II (SMG)
Level 47:
Tactical Insertion (Tactical)
Level 48:
Escort Drone (Streak)
Level 49:
M8A1 (AR)
Ballistic Knife (Special)
Level 50:
Awareness (Perk 3)
Level 51:
K-9 Unit (Streak)
Level 52:
M1216 (Shotgun)
XPR-50 (Sniper)
Level 53:
Claymore (Lethal)
Level 54:
Swarm (Streak)
Level 55:
AN-94 (AR)
Ghost (Perk 1)
Komt vast ook nog uit als losse DLC Activision is niet gek namelijkquote:Op zondag 11 november 2012 12:14 schreef Donjes het volgende:
Krijg je ook nog Nuketown 2025 erbij als je hem na de release haalt?
hetzelfde systeem als bo1?quote:
Ghost in level 55quote:
is een dag uitgesteld nuquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had vorige week onderhoud bij Ziggo zuur voor je
moeilijk? Leer begrijpend lezen hahaquote:Op zondag 11 november 2012 10:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bf3 moeilijk noemenkan wel zien dat jouw iq 2 getallen bevat
Lol dat meen je nietquote:
Geen codpoints iig, dus denk hetzelfde systeem als mw2&mw3.quote:
Zullen ze echt niet voor COD hebben gedaanquote:Op zondag 11 november 2012 13:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol dat meen je nietHebben ze dat nou speciaal voor COD gedaan of hadden ze een andere reden?
Nee lijkt me ook niet.quote:Op zondag 11 november 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zullen ze echt niet voor COD hebben gedaan
nou ze sturen een mail met een geplande datum en een dag later een mail dat het een dag opgeschort is. Kan goed zijn dat ze een regen aan klachten kregen gisteren van eckte fanboisquote:Op zondag 11 november 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zullen ze echt niet voor COD hebben gedaan
Zelfs dan gaan ze daar echt geen rekening mee houden.quote:Op zondag 11 november 2012 14:15 schreef BzP het volgende:
[..]
nou ze sturen een mail met een geplande datum en een dag later een mail dat het een dag opgeschort is. Kan goed zijn dat ze een regen aan klachten kregen gisteren van eckte fanbois
toeval bestaat niet manquote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs dan gaan ze daar echt geen rekening mee houden.
Alsof al die minderjarige knulletjes, die dit spel gaan halen, dat gedaan hebben.quote:Op zondag 11 november 2012 14:15 schreef BzP het volgende:
[..]
nou ze sturen een mail met een geplande datum en een dag later een mail dat het een dag opgeschort is. Kan goed zijn dat ze een regen aan klachten kregen gisteren van eckte fanbois
Schiet je ze toch uit de lucht of je gebruikt een counter uavquote:Op zondag 11 november 2012 14:35 schreef over_hedge het volgende:
Ghost pas level 55. Dat betekend dat uav echt heel goed wordt in deze cod
ik zou zeggen vraag ziggoquote:Op zondag 11 november 2012 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alsof al die minderjarige knulletjes, die dit spel gaan halen, dat gedaan hebben.
Ja, alleen doen vrij weinig mensen dit. Dus zullen stuk beter zijn dan in vorige cods. Denk ik.quote:Op zondag 11 november 2012 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schiet je ze toch uit de lucht of je gebruikt een counter uav
Zodra ze er last van hebben gaan ze die dingen echt wel neerschietenquote:Op zondag 11 november 2012 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, alleen doen vrij weinig mensen dit. Dus zullen stuk beter zijn dan in vorige cods. Denk ik.
Weet niet. Moeten je een punt opgeven om anti air bij je te hebben. En je gaat vaak dood als je dat ding aan het zoeken ben. Dus denk dat veel mensen er geen zin in hebben.quote:Op zondag 11 november 2012 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zodra ze er last van hebben gaan ze die dingen echt wel neerschieten
En de Ghost perk wordt dan ook beest. Aangezien niemand daar nu op rekent.quote:Op zondag 11 november 2012 14:35 schreef over_hedge het volgende:
Ghost pas level 55. Dat betekend dat uav echt heel goed wordt in deze cod
quote:Op zondag 11 november 2012 15:00 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
En de Ghost perk wordt dan ook beest. Aangezien niemand daar nu op rekent.
Twee dagen nog; heb er weer eens ouderwets zin in!
[..]
[..]
Je maakt een kill en krijgt 100 punten maak je een kill met een killstreak krijg je 25 punten naar je volgende killstreak zo lastig is het nietquote:Op zondag 11 november 2012 15:30 schreef knight18 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het puntensysteem werkt voor killstreaks?
In tdm bijvoorbeeld.
Power Unlimitedquote:Op zondag 11 november 2012 15:32 schreef TJV het volgende:
Ga hem ook maar halen. Met Nuketown voor 56 of met een jaar Power Unlimited voor 47?
Kom MW2 op PS3, 1v1, ik maak je afquote:
Sukkeltjjquote:Op zondag 11 november 2012 15:36 schreef TJV het volgende:
Die heb ik toch niet man, BF-veteraan jwz.
Select fire attachment en gaanquote:Op zondag 11 november 2012 18:07 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wel jammer dat de Type 25 een automatische wapen is en niet dezelfde als Type 95 van MW3![]()
Er zit heus wel een ander noobwapen in het spel, wees maar niet bang.quote:Op zondag 11 november 2012 18:07 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wel jammer dat de Type 25 een automatische wapen is en niet dezelfde als Type 95 van MW3![]()
Lachen manquote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er zit heus wel een ander noobwapen in het spel, wees maar niet bang.
Goede camper dan.quote:Op zondag 11 november 2012 18:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Lachen man![]()
Een noob met een KD van 2.14 zeker, Accuracy van ruim 25%, Average kills per match of 22 en Average points per match 1950
Typische reactie van een persoon die jaloers isquote:
Jaloersquote:Op zondag 11 november 2012 18:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Typische reactie van een persoon die jaloers is
En dan is de MW2 FAMAS nog sterker dan Type 95 in MW3quote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er zit heus wel een ander noobwapen in het spel, wees maar niet bang.
Famas nooit gebruikt.quote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan is de MW2 FAMAS nog sterker dan Type 95 in MW3
KD van 2.14 is ook niet zo moeilijk met dat wapen. Doe dat maar eens met een m14, of een sniper.quote:Op zondag 11 november 2012 18:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Lachen man![]()
Een noob met een KD van 2.14 zeker, Accuracy van ruim 25%, Average kills per match of 22 en Average points per match 1950
It's okay babyquote:Op zondag 11 november 2012 18:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jaloershahahahahahahahahahahaha
Net of m14 moeilijk isquote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
KD van 2.14 is ook niet zo moeilijk met dat wapen. Doe dat maar eens met een m14, of een sniper.
Type 95 is one shot overalquote:Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net of m14 moeilijk is1shot headshots
Ja, is ook makkelijk. maar m14 is ook echt een goed wapen. Dus daar is het ook niet zo moeilijk mee.quote:
Valt mee. alleen als de persoon in een straal van paar meters van je verwijderd isquote:
Je gaat de Type 95 toch niet vergelijken met die tumor van een noobtubes en danger close.quote:Op zondag 11 november 2012 18:32 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe dan ook, het is een noobwapen. In mw2 had je noobtubes + danger close en in mw3 had je de type 95.
Valt wel mee, mijn kd was 3 toen ik stopte met spelen. En ik gebruikte vooral pro wapens, zoals mlg spelers.quote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je gaat de Type 95 toch niet vergelijken met die tumor van een noobtubes en danger close.
Je bent zeker iemand die heel vaak gekilld is door een persoon met een Type 95 en nu gefrustreerd gaat zeggen dat Type 95 een noobwapen is
2.14 kdrquote:Op zondag 11 november 2012 18:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Lachen man![]()
ACR,MP7,pp90m1 en Type 95 waren wel zelfs een blinde zonder handen 40 kills per game mee kon makenquote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je gaat de Type 95 toch niet vergelijken met die tumor van een noobtubes en danger close.
Je bent zeker iemand die heel vaak gekilld is door een persoon met een Type 95 en nu gefrustreerd gaat zeggen dat Type 95 een noobwapen is
"Samen staan we sterk"quote:Op zondag 11 november 2012 18:41 schreef over_hedge het volgende:
Ik bo2 gaat het gelukkig om w / l niet om k/d
TDM is dan ook een makkelijke gamemodus om je kd te bootsen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
2.14 kdr. In HQ zeker.
KDR van x>3 in TDM
Speel alleen Groundwarquote:Op zondag 11 november 2012 18:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
2.14 kdr. In HQ zeker.
KDR van x>3 in TDM
bij de black ops 2 league gaat het puur om je win lose. Dus dan maakt het niet uit hoe hoog je k/d is.quote:
Niemand gaat dat dan ook spelen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
bij de black ops 2 league gaat het puur om je win lose. Dus dan maakt het niet uit hoe hoog je k/d is.
Vast nietquote:
heel mw3 is noobquote:Op zondag 11 november 2012 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ACR,MP7,pp90m1 en Type 95 waren wel zelfs een blinde zonder handen 40 kills per game mee kon maken
Klopt ja, vond BO veel leuker en kijk ook enorm uit naar BO2. Samen halen met een nieuwe headset, wss de Tritten AX180quote:
pp90mi + rapid fire en silencer het was gwn niet meer leuk hoe ik ze gaf 39 -2quote:
baasquote:Op zondag 11 november 2012 23:31 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
pp90mi + rapid fire en silencer het was gwn niet meer leuk hoe ik ze gaf 39 -2
mensen die trots zijn op hun k/d hebben over het algemeen een kleine penisquote:Op maandag 12 november 2012 00:57 schreef OverRated het volgende:
Aan alle mensen die hier opscheppen met hun KD en een wedstrijdje doen wie de hoogste heeft:
Dit zeggen alle mensen die er niets van bakkenquote:Op maandag 12 november 2012 00:57 schreef OverRated het volgende:
Aan alle mensen die hier opscheppen met hun KD en een wedstrijdje doen wie de hoogste heeft:
Niet zo trollen jij.quote:Op maandag 12 november 2012 01:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit zeggen alle mensen die er niets van bakken
die was de beste he?quote:Op zondag 11 november 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beetje quadfeeds met de MSR als een baas
Kiezen tussen fire rate en loop snelheid.quote:Op maandag 12 november 2012 01:23 schreef BzP het volgende:
[..]
die was de beste he?
Of was het nou de barret?
Het ligt dieper dan je denktquote:Op maandag 12 november 2012 01:24 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kiezen tussen fire rate en loop snelheid.
Barret is altijd beter want het is een semi auto met net zoveel One shot One kill kracht heeft als een bolt.quote:Op maandag 12 november 2012 01:23 schreef BzP het volgende:
[..]
die was de beste he?
Of was het nou de barret?
Niet eens even snel een potje spelen.quote:Op maandag 12 november 2012 09:28 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Zooo, vanavond met 4 man naar de BO2 party in Amsterdam. Ben benieuwd!
Meteen effe oppikken bij Media om 0:00, naar huis, pitten, werken, installeren en knallen.
In een winkel die hem verkooptquote:Op maandag 12 november 2012 10:28 schreef maurisioo het volgende:
Ah weet iemand waar ik hem het beste kan halen?
Kon toch zweren dat je ooit zei dat de MSR de beste was, hands down of zoiets?quote:Op maandag 12 november 2012 01:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Barret is altijd beter want het is een semi auto met net zoveel One shot One kill kracht heeft als een bolt.
Xbox/PS3 prijs?quote:Op maandag 12 november 2012 10:45 schreef ROFLOL het volgende:
Saturn Amsterdam heeft hem voor ¤33 in ieder geval tijdens de nachtlaunch + gehele dinsdag.
Das dope!quote:
Waar staat de prijs dan?quote:Op maandag 12 november 2012 10:45 schreef ROFLOL het volgende:
Saturn Amsterdam heeft hem voor ¤33 in ieder geval tijdens de nachtlaunch + gehele dinsdag.
best goedkoopquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 10:55 schreef maurisioo het volgende:
Is het ook mogelijk om later nog met nuketown te krijgen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:03 schreef Godtje het volgende:
Nuketown niet als DLC (zeggen ze). Alleen voor pre-order
Heb een vrouw, 2 kids en een kat. Die gaan het niet op prijs stellen als ze midden in de nacht ineens een hoop teringherrie horen.quote:Op maandag 12 november 2012 09:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet eens even snel een potje spelen.
Eerst knock out slaan dan.quote:Op maandag 12 november 2012 11:09 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heb een vrouw, 2 kids en een kat. Die gaan het niet op prijs stellen als ze midden in de nacht ineens een hoop teringherrie horen.
Vermoorden. Dan kan de media weer lekker ongefundeerd schrijven dat mensen moordenaars worden van dit spelletje!quote:
Does this rag smell like chloroform?quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 13:02 schreef Godtje het volgende:
Als je moeder je games moet bestellen denk ik dat je een stuk te jong bent om te spelen.
Veel plezier met Mario Kart
Precies. Al die kut koters.quote:Op maandag 12 november 2012 13:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]Ik zou willen dat alle winkels zich aan de 18 jaar grens zouden houden. Zou een stuk leuker worden online.
Ben ik ook.quote:Op maandag 12 november 2012 13:02 schreef Godtje het volgende:
Als je moeder je games moet bestellen denk ik dat je een stuk te jong bent om te spelen.
Veel plezier met Mario Kart
Denk t niet, daar ze failliet zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Nestalgie het volgende:
mn moeder gaay zo bestellen bij eplazaheb ik hem dan morgen denken jullie?
Neen, ze trappen je deur in.quote:Op maandag 12 november 2012 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
en die gaan gewoon door de brievenbus toch?
en bij bart smit?quote:Op maandag 12 november 2012 13:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Denk t niet, daar ze failliet zijn.
Is het de 13e?quote:
haha waarom zou je dat denkenquote:Op maandag 12 november 2012 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
dan is de release.
en ik gok dat hij denkt dat niemand hem vóór de release al kan hebben.
Kamagra ookquote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef rickyszz het volgende:
Hij wordt al onder de toonbanken verkocht.
noem eens wat namenquote:Op maandag 12 november 2012 13:45 schreef rickyszz het volgende:
[..]
geen idee dan zul je langs winkels moeten gaan, want zaterdag hebben ze hem al meestal binnen
Alleen tijdens launch nu.quote:Op maandag 12 november 2012 10:45 schreef ROFLOL het volgende:
Gamemania lijkt mij heel stug die verkopen niets eerder. Ik zou het bij kleinere zelfstandige winkels proberenquote:
Genoeg mensen hebben hem al.quote:Op maandag 12 november 2012 13:39 schreef rival het volgende:
dan is de release.
en ik gok dat hij denkt dat niemand hem vóór de release
Dat denk ik niet, maar het is 1 dag voor de officiele release. De meeste mensen hier hebben hem pre-ordered en krijgen hem dus niet eerder.quote:
En kunnen er nog niks mee. Als je online gaat, krijg je meteen een disconnect voor je kiezen.quote:
Of marktplaats, maar worden ze voor het dubbele verkochtquote:Op maandag 12 november 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gamemania lijkt mij heel stug die verkopen niets eerder. Ik zou het bij kleinere zelfstandige winkels proberen
Mensen als Tmartn hebben hem al geruime tijd en mogen gewoon spelen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
En kunnen er nog niks mee. Als je online gaat, krijg je meteen een disconnect voor je kiezen.
Nee hoor servers zijn gewoon online.quote:Op maandag 12 november 2012 14:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
En kunnen er nog niks mee. Als je online gaat, krijg je meteen een disconnect voor je kiezen.
Woodysgamertag heeft 6 uur gereden om hem te krijgen en nam voor de zekerheid zijn pistool mee voor het geval het fout zou gaanquote:Op maandag 12 november 2012 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen als Tmartn hebben hem al geruime tijd en mogen gewoon spelen.
Kloptquote:Op maandag 12 november 2012 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor servers zijn gewoon online.
wat is er dan?quote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Woodysgamertag heeft 6 uur gereden om hem te krijgen en nam voor de zekerheid zijn pistool mee voor het geval het fout zou gaan
ZIJN JULLIE OOK AL HYPED VOOR MORGEN?!!!!!!!
quote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Woodysgamertag heeft 6 uur gereden om hem te krijgen en nam voor de zekerheid zijn pistool mee voor het geval het fout zou gaan
ZIJN JULLIE OOK AL HYPED VOOR MORGEN?!!!!!!!
Die mensen die zeilen over UAV's en dat je ghost pas laat hebtquote:Op maandag 12 november 2012 14:38 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Klopt![]()
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=167601&page=15
Zelfs met een rifle is het 2 clips leeg en dat ding doet KAPOEF!quote:Op maandag 12 november 2012 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die mensen die zeilen over UAV's en dat je ghost pas laat hebt
Schiet die dingen neer dan met een. Launcher zo moeilijk is het niet
mee eens!quote:
Inderdaad, hopen dat veel mensen gaan prestigen zodat ze ghost ook weer kwijtrakenquote:
Waarom?quote:
Haal meteen de ziel uit COD?quote:
Flak jacket ALTIJD in de kleinere maps en hardline in de grotere maps.quote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Inderdaad, hopen dat veel mensen gaan prestigen zodat ze ghost ook weer kwijtraken
Heb assassin veel gebruikt bij MW3, ghost bij BO niet heel veel. Gebruikte meer flack jacket en scavenger
Oh kunnen de noobjes echt niet zonder uav? Radar blijft + als je schiet dat je als rode punt op de radar verschijnt.quote:Op maandag 12 november 2012 15:02 schreef BzP het volgende:
[..]
Haal meteen de ziel uit COD?
Ff serieus dat gaat nooit gebeuren aangezien de pace van COD dan weg valt.
[..]
Flak jacket ALTIJD in de kleinere maps en hardline in de grotere maps.
Of er is een uav spam aan de overkant en mijn team is niet bepaald goed dan wil ik ook weleens ghost flanken
Suppressors worden dan de nieuwe ghost, shit will never changequote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh kunnen de noobjes echt niet zonder uav? Radar blijft + als je schiet dat je als rode punt op de radar verschijnt.
Niemand die dan zeurt over ghost / assassin etc.
Supressors zijn er alleen voor de flinch. Gewoon M9 silenced stylo.quote:Op maandag 12 november 2012 15:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Suppressors worden dan de nieuwe ghost, shit will never change
Gewoon om de zoveel tijd een sweep van de uav voor iedereen en als kill/score streaks eruit halen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh kunnen de noobjes echt niet zonder uav? Radar blijft + als je schiet dat je als rode punt op de radar verschijnt.
Niemand die dan zeurt over ghost / assassin etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |