"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
Lapo poster opent het nieuwe topic.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:18 schreef knight18 het volgende:
Wie weet waar ik de xbox versie kan preorderen voor een laag prijsje?
De maker van dat plaatje heeft COD1/2/3 zeker niet gespeeld.quote:The first call of duty that does not include Sleight of Hand and Steady Aim in multiplayer.
Denk hetquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De maker van dat plaatje heeft COD1/2/3 zeker niet gespeeld.
Het zit er toch niet meer in...?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Denk het
Maar SoH wordt nu fast mags
Is fast mags niet gewoon de taped mags van BO?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Denk het
Maar SoH wordt nu fast mags
"veel betere support"quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:08 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik zou de xbox doen, veel betere support en de dlc heb je een maand eerder.
Meer mensen in je team die killstreaks ala uav nemen en minder streaks om te killen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
"veel betere support"
Hoe bedoel je dat?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:05 schreef knight18 het volgende:
[..]
Meer mensen in je team die killstreaks ala uav nemen en minder streaks om te killen.
Wat is het nou? Want dit, het eerste gedeelte van je zin is ook onzin, consoles en pc krijgen allen dezelfde support met patches.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:06 schreef knight18 het volgende:
[..]
Meer support in de zin van dat de xbox itt pc meer patches etc.. krijgt en sneller dlc's.
Meer patches wil alleen zeggen dat de 360 versie blijkbaar de meeste fouten bevat. Logisch dan dat er meer support is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:06 schreef knight18 het volgende:
[..]
Meer support in de zin van dat de xbox itt pc meer patches etc.. krijgt en sneller dlc's.
Of dat de fouten sneller worden herstelt dan op de pcquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Meer patches wil alleen zeggen dat de 360 versie blijkbaar de meeste fouten bevat. Logisch dan dat er meer support is.
DLC is een ander verhaal, dat scheelt een maand........
Nou nee hoor.....quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:27 schreef knight18 het volgende:
[..]
Of dat de fouten sneller worden herstelt dan op de pc
Nee. Heb mn xbox al 5 maanden niet aangeraakt. En speel dagelijks pcquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nou nee hoor.....Ga de patch geschiedenis maar eens na van de verschillende platformen. Bij de 360 zijn veel meer bugs e.d gefixed dan op de PC versie.
Maargoed, je zal het wel weer zo draaien dat ze bij de 360 versie beter opletten ofzo...
ELK platform krijgt dezelfde aandacht kwa fixes. Zal wat zijn als een dev de 360 versie met voorkeur behandeld en de rest als nakomertjes. Wat denk je zelf?
Weet ik niet precies maar het gaat wel de zelfde rol krijgen als Sleoght of Hand maar dan als een attachmentquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Is fast mags niet gewoon de taped mags van BO?
Lekker voor je!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:44 schreef wuuht het volgende:
Belachelijk dat je moet lopen voordat je cold blooded perk werkt en dat je weer een apparte perk moet hebben om niet gezien te worden door de AI killstreaks
Is zoals dual mags in BO1, steady aim wordt vervangen door de laser attachment.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:58 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Weet ik niet precies maar het gaat wel de zelfde rol krijgen als Sleoght of Hand maar dan als een attachment
wat is een season passquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:30 schreef lipjes het volgende:
fucking hell man, season pass voor 50 euro
wel duurquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef rickyszz het volgende:
Camo's
[ afbeelding ]
[..]
Elite member ben je dan, dus alles DLC gratis voor 9 maand
bronquote:Activision heeft in een persbericht meer laten weten over de mogelijkheid om Black Ops 2 live te streamen. Je stream wordt direct vanaf je Xbox 360, PC of PlayStation 3 doorgestuurd naar YouTube. Naast de gameplay kan je ook het beeld van je webcam en audiocommentaar streamen.
De streams zijn te bekijken op YouTube, zowel op je computer als op je telefoon en tablet. Ook kunnen de streams via Call of Duty:Elite bekeken worden, zo kun je meteen de playercard opvragen van degene die aan het streamen is en zo relevante informatie opvragen, zoals class loadouts en statistieken.
Om te streamen heb je een geverifieerde YouTube-account nodig en een Call of Duty:Elite- account. In de toekomst zal ook nog de mogelijkheid worden toegevoegd om te streamen naar andere sites dan YouTube.
¤50,- PC is ietsjes goedkoper.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wel duur
Hoe duur wordt het spel los?
Je moet wel meer dan 10 viewers hebben voor je streak begint. Je kan nu ook 2 minuten uploaden naar YouTube via theaterquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef rickyszz het volgende:
Hoe vet
[..]
[..]
¤50,- PC is ietsjes goedkoper.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef knight18 het volgende:
[..]
Nee. Heb mn xbox al 5 maanden niet aangeraakt. En speel dagelijks pc
Ook zonder elite member te zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet wel meer dan 10 viewers hebben voor je streak begint. Je kan nu ook 2 minuten uploaden naar YouTube via theater
Elite is sowieso gratis dit jaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Ook zonder elite member te zijn?
En wordt het HD?
Voor te streamen zal je wel elite moeten hebben. Upload naar YouTube wordt weer HD en theater heeft nu een optie waar het automatisch je beste momente uit een game plukt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Ook zonder elite member te zijn?
En wordt het HD?
Haha nice man.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor te streamen zal je wel elite moeten hebben. Upload naar YouTube wordt weer HD en theater heeft nu een optie waar het automatisch je beste momente uit een game plukt.
Je kan dus veel quadfeeds met snipers van me verwachten
Ik. Waar kan je het trouwens het goedkoopst halen? Als hij minder dan 40 euro kost koop ik m denk welquote:
hoezo zou dat niet zeker zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef lipjes het volgende:
Maar bij bol.com geannuleerd en bij G2Play besteld.
Bij bol.com was het niet zeker dat ik hem op dinsdag binnen heb
Mailtje van ze:quote:
dus als ik het goed begrijp gaan ze hem pas dinsdag verzendenquote:Geachte heer <naam>,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 9 november 2012.
U vraagt wanneer uw bestelling geleverd wordt.
Het leveringsproces wordt in gang gezet zodra de uitgever de game beschikbaar heeft gesteld. Op dat moment zal bol.com zo snel mogelijk tot verzenden overgaan. Wanneer de bestelling door u wordt ontvangen is niet met zekerheid te zeggen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
<naam>
Even stukje gekeken,quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef rickyszz het volgende:
25 min zombies gameplay![]()
Wat ook veel fijner is dat je zelf kan bepalen vanaf welke ronde je wilt beginnngen, 5,15,20 etc
Ik zou er niet eens willenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Zo. Ik ben er maandag bij in Amsterdam!Kaartje gewonnen!
Hahahahah.. Nooit meer wassen dat shirtquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:59 schreef Blester het volgende:
Zojuist een pre-order de deur uit gedaan voor de PC versie bij de Intertoys. Krijg je ook een cap en shirt ofzo bij.
Net of iemand die ooit gaat dragenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahahahah.. Nooit meer wassen dat shirt
Ehhh launch event is van 21:00 tot 0:00quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens willenSnachts een game ophalen
Dinsdag.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens willenSnachts een game ophalen
?quote:Normale prijs: ¤ 74,99
Als deze er zou zijn zou je het wel met een grenade kunnen destroyen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:22 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij nou afvraag, die nieuwe riot shields kan je in de grond neerzetten. En dan gewoon er van weglopen. Zou je nu mensen in de hoek vast kunnen zetten zonder er bij te blijven?en als je in een party speelt en er 4 naast elkaar zet zou je dan een doorgang kunnen blokkeren. Of er gewoon 1tje in de deur opening zetten.
Nou dat ze er zijn weet ik wel zeker. Maar vraag me af of je ze kapot kan maken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:27 schreef Blester het volgende:
[..]
Als deze er zou zijn zou je het wel met een grenade kunnen destroyen.
Als je in oudere spellen een riot vasthebt kunnen ze nog steeds met een grenade je raken, ik denk dat je ze gewoon op kunt blazen dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dat ze er zijn weet ik wel zeker. Maar vraag me af of je ze kapot kan maken.
Cruiseschip is kleiner hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:06 schreef over_hedge het volgende:
Vliegdekschip is 1 van de kleinste levels in bo2. Kon je gister oo in die live stream zien. Vond hem niet zo leuk er uit zien eigenlijk.
ssst stomaquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? heb je het spel al?
ja de SPquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Een vriend van mij speelt al![]()
[ afbeelding ]
Ja dus?quote:
Net alsof je daar BO2 voor koopt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus?
Dan speelt ie hem toch al?
Ik speel ook de SPquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net alsof je daar BO2 voor koopt?
Nja om meer te betalen om eerder aan de SP te beginnen is nogal gekquote:
50euroquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja om meer te betalen om eerder aan de SP te beginnen is nogal gek
Chips eten kan die iig niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Noujah? Dat was de reden dat ik cod1,2, mw en mw 2 kochtquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net alsof je daar BO2 voor koopt?
60 euro voor een interactieve filmquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah? Dat was de reden dat ik cod1,2, mw en mw 2 kocht
Ieder zijn ding tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
60 euro voor een interactieve film
Hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand schijnt hem in Zaanstad al te verkopenquote:
Ja doe maar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:18 schreef maurisioo het volgende:
Ik vind CoD eigenlijk niet veel meer aan sinds CoD4. Te overdreven en te druk allemaal. Al was ik wel fan van die zombie mode. Ik zie nu ook dat het veel uitgebreider gaat worden bij dit spel. Zal ik 'm kopen voor alleen de nazi zombie mode?
Haha mooi moeten al die nerds die naar de nachtopening gaan met de SP beginnenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:39 schreef BzP het volgende:
Wtf? Ziggo gaat maandag nacht tussen 1 en 6 maintenance houden?!? Vraag me af hoeveel klachten ze gaan krijgen...
Alleen bij jou in de buurt of landelijk? Op de site met mijn postcode zie ik niks in de planning staanquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:39 schreef BzP het volgende:
Wtf? Ziggo gaat maandag nacht tussen 1 en 6 maintenance houden?!? Vraag me af hoeveel klachten ze gaan krijgen...
Mp doet het gewoon hoor...quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
60 euro voor een interactieve film
combat trainingquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha mooi moeten al die nerds die naar de nachtopening gaan met de SP beginnen
alsof ze rekening gaan houden met een paar nerds die een spelletje willen spelenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:39 schreef BzP het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:39 schreef BzP het volgende:
Ja idd alsof hun het wat boeit dat COD uitkomquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
alsof ze rekening gaan houden met een paar nerds die een spelletje willen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |