Dinsdag.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens willenSnachts een game ophalen
?quote:Normale prijs: ¤ 74,99
Als deze er zou zijn zou je het wel met een grenade kunnen destroyen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:22 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij nou afvraag, die nieuwe riot shields kan je in de grond neerzetten. En dan gewoon er van weglopen. Zou je nu mensen in de hoek vast kunnen zetten zonder er bij te blijven?en als je in een party speelt en er 4 naast elkaar zet zou je dan een doorgang kunnen blokkeren. Of er gewoon 1tje in de deur opening zetten.
Nou dat ze er zijn weet ik wel zeker. Maar vraag me af of je ze kapot kan maken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:27 schreef Blester het volgende:
[..]
Als deze er zou zijn zou je het wel met een grenade kunnen destroyen.
Als je in oudere spellen een riot vasthebt kunnen ze nog steeds met een grenade je raken, ik denk dat je ze gewoon op kunt blazen dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dat ze er zijn weet ik wel zeker. Maar vraag me af of je ze kapot kan maken.
Cruiseschip is kleiner hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:06 schreef over_hedge het volgende:
Vliegdekschip is 1 van de kleinste levels in bo2. Kon je gister oo in die live stream zien. Vond hem niet zo leuk er uit zien eigenlijk.
ssst stomaquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? heb je het spel al?
ja de SPquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Een vriend van mij speelt al![]()
[ afbeelding ]
Ja dus?quote:
Net alsof je daar BO2 voor koopt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus?
Dan speelt ie hem toch al?
Ik speel ook de SPquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net alsof je daar BO2 voor koopt?
Nja om meer te betalen om eerder aan de SP te beginnen is nogal gekquote:
50euroquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja om meer te betalen om eerder aan de SP te beginnen is nogal gek
Chips eten kan die iig niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Noujah? Dat was de reden dat ik cod1,2, mw en mw 2 kochtquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net alsof je daar BO2 voor koopt?
60 euro voor een interactieve filmquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah? Dat was de reden dat ik cod1,2, mw en mw 2 kocht
Ieder zijn ding tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
60 euro voor een interactieve film
Hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand schijnt hem in Zaanstad al te verkopenquote:
Ja doe maar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:18 schreef maurisioo het volgende:
Ik vind CoD eigenlijk niet veel meer aan sinds CoD4. Te overdreven en te druk allemaal. Al was ik wel fan van die zombie mode. Ik zie nu ook dat het veel uitgebreider gaat worden bij dit spel. Zal ik 'm kopen voor alleen de nazi zombie mode?
Haha mooi moeten al die nerds die naar de nachtopening gaan met de SP beginnenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:39 schreef BzP het volgende:
Wtf? Ziggo gaat maandag nacht tussen 1 en 6 maintenance houden?!? Vraag me af hoeveel klachten ze gaan krijgen...
Alleen bij jou in de buurt of landelijk? Op de site met mijn postcode zie ik niks in de planning staanquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:39 schreef BzP het volgende:
Wtf? Ziggo gaat maandag nacht tussen 1 en 6 maintenance houden?!? Vraag me af hoeveel klachten ze gaan krijgen...
Mp doet het gewoon hoor...quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
60 euro voor een interactieve film
combat trainingquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha mooi moeten al die nerds die naar de nachtopening gaan met de SP beginnen
alsof ze rekening gaan houden met een paar nerds die een spelletje willen spelenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:39 schreef BzP het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:39 schreef BzP het volgende:
Ja idd alsof hun het wat boeit dat COD uitkomquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
alsof ze rekening gaan houden met een paar nerds die een spelletje willen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |