Ben ik ook.quote:Op maandag 12 november 2012 13:02 schreef Godtje het volgende:
Als je moeder je games moet bestellen denk ik dat je een stuk te jong bent om te spelen.
Veel plezier met Mario Kart
Denk t niet, daar ze failliet zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Nestalgie het volgende:
mn moeder gaay zo bestellen bij eplazaheb ik hem dan morgen denken jullie?
Neen, ze trappen je deur in.quote:Op maandag 12 november 2012 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
en die gaan gewoon door de brievenbus toch?
en bij bart smit?quote:Op maandag 12 november 2012 13:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Denk t niet, daar ze failliet zijn.
Is het de 13e?quote:
haha waarom zou je dat denkenquote:Op maandag 12 november 2012 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
dan is de release.
en ik gok dat hij denkt dat niemand hem vóór de release al kan hebben.
Kamagra ookquote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef rickyszz het volgende:
Hij wordt al onder de toonbanken verkocht.
noem eens wat namenquote:Op maandag 12 november 2012 13:45 schreef rickyszz het volgende:
[..]
geen idee dan zul je langs winkels moeten gaan, want zaterdag hebben ze hem al meestal binnen
Alleen tijdens launch nu.quote:Op maandag 12 november 2012 10:45 schreef ROFLOL het volgende:
Saturn Amsterdam heeft hem voor ¤33 in ieder geval tijdens de nachtlaunch + gehele dinsdag.
Gamemania lijkt mij heel stug die verkopen niets eerder. Ik zou het bij kleinere zelfstandige winkels proberenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |