Genoeg mensen hebben hem al.quote:Op maandag 12 november 2012 13:39 schreef rival het volgende:
dan is de release.
en ik gok dat hij denkt dat niemand hem vóór de release
Dat denk ik niet, maar het is 1 dag voor de officiele release. De meeste mensen hier hebben hem pre-ordered en krijgen hem dus niet eerder.quote:
En kunnen er nog niks mee. Als je online gaat, krijg je meteen een disconnect voor je kiezen.quote:
Of marktplaats, maar worden ze voor het dubbele verkochtquote:Op maandag 12 november 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gamemania lijkt mij heel stug die verkopen niets eerder. Ik zou het bij kleinere zelfstandige winkels proberen
Mensen als Tmartn hebben hem al geruime tijd en mogen gewoon spelen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
En kunnen er nog niks mee. Als je online gaat, krijg je meteen een disconnect voor je kiezen.
Nee hoor servers zijn gewoon online.quote:Op maandag 12 november 2012 14:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
En kunnen er nog niks mee. Als je online gaat, krijg je meteen een disconnect voor je kiezen.
Woodysgamertag heeft 6 uur gereden om hem te krijgen en nam voor de zekerheid zijn pistool mee voor het geval het fout zou gaanquote:Op maandag 12 november 2012 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen als Tmartn hebben hem al geruime tijd en mogen gewoon spelen.
Kloptquote:Op maandag 12 november 2012 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor servers zijn gewoon online.
wat is er dan?quote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Woodysgamertag heeft 6 uur gereden om hem te krijgen en nam voor de zekerheid zijn pistool mee voor het geval het fout zou gaan
ZIJN JULLIE OOK AL HYPED VOOR MORGEN?!!!!!!!
quote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Woodysgamertag heeft 6 uur gereden om hem te krijgen en nam voor de zekerheid zijn pistool mee voor het geval het fout zou gaan
ZIJN JULLIE OOK AL HYPED VOOR MORGEN?!!!!!!!
Die mensen die zeilen over UAV's en dat je ghost pas laat hebtquote:Op maandag 12 november 2012 14:38 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Klopt![]()
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=167601&page=15
Zelfs met een rifle is het 2 clips leeg en dat ding doet KAPOEF!quote:Op maandag 12 november 2012 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die mensen die zeilen over UAV's en dat je ghost pas laat hebt
Schiet die dingen neer dan met een. Launcher zo moeilijk is het niet
mee eens!quote:
Inderdaad, hopen dat veel mensen gaan prestigen zodat ze ghost ook weer kwijtrakenquote:
Waarom?quote:
Haal meteen de ziel uit COD?quote:
Flak jacket ALTIJD in de kleinere maps en hardline in de grotere maps.quote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Inderdaad, hopen dat veel mensen gaan prestigen zodat ze ghost ook weer kwijtraken
Heb assassin veel gebruikt bij MW3, ghost bij BO niet heel veel. Gebruikte meer flack jacket en scavenger
Oh kunnen de noobjes echt niet zonder uav? Radar blijft + als je schiet dat je als rode punt op de radar verschijnt.quote:Op maandag 12 november 2012 15:02 schreef BzP het volgende:
[..]
Haal meteen de ziel uit COD?
Ff serieus dat gaat nooit gebeuren aangezien de pace van COD dan weg valt.
[..]
Flak jacket ALTIJD in de kleinere maps en hardline in de grotere maps.
Of er is een uav spam aan de overkant en mijn team is niet bepaald goed dan wil ik ook weleens ghost flanken
Suppressors worden dan de nieuwe ghost, shit will never changequote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh kunnen de noobjes echt niet zonder uav? Radar blijft + als je schiet dat je als rode punt op de radar verschijnt.
Niemand die dan zeurt over ghost / assassin etc.
Supressors zijn er alleen voor de flinch. Gewoon M9 silenced stylo.quote:Op maandag 12 november 2012 15:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Suppressors worden dan de nieuwe ghost, shit will never change
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |