5DIIIquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef polariteit het volgende:
[..]
Wat voor camera heb jij dan? Als ik met mijn 7D in de middle of nowhere zit met alleen het geluid van de wind en mijn adem, dan klinkt die opklappende spiegel echt als een kanonskogel
Leuk topic trouwens, ik herken er wel een hoop
Dude, wat is daar silent aan; m'n 7d klinkt hetzelfdequote:
Die zijn inderdaad wel mooi ja,..quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Sony's Translucenten komen anders aardig in de buurt. Geen spiegel meer die wegklapt, enkel nog het sensorgordijn dat je eventueel zou kunnen horen.
Ik heb het over de Single Lens Translucent-Mirror camera's. Oftewel, de SLR's met halfdoorzichtige spiegel, niet over de spiegelloze NEX. Heb het dus over de A3x, 5x, 65, 77 en 99.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:45 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad wel mooi ja,..
maar ik heb ook niks tegen het geluid van die spiegel.... dat boeit me niks...
Het gaat mij meer er om dat je met een systeem camera niet echt de veelzijdigheid hebt mbt verwisselbare objectieven... dat heb je nu alleen met die Nikon dingetjes en die vind ik echt te klein...
Als Nikon zo'n ding zou maken met verwisselbare goeie lenzen en de maat van een EOS..dan zou ik die gelijk kopen
Er is echt verschil met de gewone modusquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:45 schreef polariteit het volgende:
[..]
Dude, wat is daar silent aan; m'n 7d klinkt hetzelfde
of is het gewoon een brak filmpje?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik fotografeer voor mezelf, heb dus eigenlijk met geen van deze comments wat. Ik zet ze niet op internet, verkoop niet, stel ze niet ten toon.
Je kookte alleen voor jezelf?quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Zelfde reden trouwens waarom ik de pest heb gekregen in restaurants te werken.
quote:Ik hou niet op foto's
Uitdrukking dat iemand vindt dat hij niet goed op foto's overkomtquote:
Thanx! Je ziet op een gegeven moment de frustratie bij die dikke omdat die telkens om die andere gast heen moet fotograferen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1051968
Vanaf 52:00
Enig juiste antwoord: 'Dat is de geluiddemper'quote:
quote:quote:
Toen dat fotograferen met telefoons net een beetje populair werd was ik met mijn oudste in Apenheul waar iemand een telefoon op een nietsvermoedende aap richtte. Ik kon nog net een blauw oog ontwijken toen ik, duidelijk hoorbaar, tegen mijn zoon zei 'Kijk, die meneer gaat de aap opbellen'quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:31 schreef Isdatzo het volgende:
Maar mijn iphone maakt ook heel goede foto's!
LOLquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:45 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Toen dat fotograferen met telefoons net een beetje populair werd was ik met mijn oudste in Apenheul waar iemand een telefoon op een nietsvermoedende aap richtte. Ik kon nog net een blauw oog ontwijken toen ik, duidelijk hoorbaar, tegen mijn zoon zei 'Kijk, die meneer gaat de aap opbellen'
Er zal ook vast ergens een lijstje met dingen zijn die gebruikers van telefoons liever niet horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |