PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Alleen Bangura is rechtsquote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef laucas het volgende:
Ben Arfa goal![]()
Akka naar binnen en plaatsen die handel
Leuke wedstrijd idd, zonde van mijn paaltjes en lattenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Leuke wedstrijd GJE!
mooi doelpunt met long trouwens
Oh, ik vond het al zo stilquote:Op donderdag 8 november 2012 19:32 schreef laucas het volgende:
[..]
even eten & daten bij vd valk enzo
gr
Jij denkt dat ze dit niet meer recht trekken?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
We kijken naar een wederom hard falend PSV
Eerder weer een 2-0 uit een counter en defensieve blunder.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dit niet meer recht trekken?
Zonder Lens, Toi, Bommel, Strootman..moet het ook maar zien hoor. Mijn geld staat op AIK (hcp)quote:Op donderdag 8 november 2012 19:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Net al bijna, Wijnaldum met een pracht passquote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Eerder weer een 2-0 uit een counter en defensieve blunder.
Ik hoop het wel, maar met al die spelers die we missen en dit spel...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Ik zie je niet...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
Godver jongens. Ik wist het. Sta hier alleen op Centraal.
Ik sta iets verderop met een krant met 2 ooggaten. Wilde even de meet uitchecken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
Meer pace achterin, jij? Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gg TrapZ, weer dezelfde stand
De Gea is wel echt matig, en ik heb meer pace achterin nodig
Thanks! Die Long van jou is wel een baas zeg!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gg TrapZ, weer dezelfde stand
De Gea is wel echt matig, en ik heb meer pace achterin nodig
M'Bia - Skrtel - Kaboulquote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Meer pace achterin, jij? Ik geloof er niks van
Haha gefopt, er is helemaal geen FUT meetingquote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
Met m'n Macbook bij de starbucks.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Ik zie je niet...
Vind je?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Thanks! Die Long van jou is wel een baas zeg!
GG
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik sta iets verderop met een krant met 2 ooggaten. Wilde even de meet uitchecken.
Nah, valt wel meequote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
M'Bia - Skrtel - Kaboul
Zodra iemand doorbreekt ben ik gezien, elke keer weer
Wil je iets komisch zien bij het koffie drinken?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het chillen/koffie drinken/pianeren
Kwam er telkens wel goed door en hij leek aardig wendbaarquote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind je?
Op welke manier dan? Zijn workrates vind ik soms erg kut
Hmm, komt ongeveer op hetzelfde neer qua pace ja, maar al m'n verdedigers koppen ook matigquote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nah, valt wel meeIk speel met Kaboul - Piqué - Pepe.
Okquote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben trager, zeker met Piquéquote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, komt ongeveer op hetzelfde neer qua pace ja, maar al m'n verdedigers koppen ook matig
Dat wel ja, en Torres lijkt me dit jaar echt een koningquote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kwam er telkens wel goed door en hij leek aardig wendbaar
Pique heeft nog 66 pace of niet?quote:
Ja die is zeker goed!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat wel ja, en Torres lijkt me dit jaar echt een koning
62quote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pique heeft nog 66 pace of niet?
Skrtel is namelijk ook een slowpoke als je achter een type Cissé aan moet![]()
blablaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pique heeft nog 66 pace of niet?
Skrtel is namelijk ook een slowpoke als je achter een type Cissé aan moet![]()
livestream pianieren?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ruik een Ipad 4quote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen onvoldoendes eerste rapport
Als dit geen topjaar wordt
Ik een iMac of Macbookquote:
Ik heb wel een telefoon maar die gebruik ik bijna niet en hij is oud dus daarop traden kan sowieso al niet. Maar het is nu dus happy hourquote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef detennismaster het volgende:
Als er ooit een meet zou komen zou dat zooo awkward zijn.![]()
Sta je daar met JoodNL (die z'n kinderen ook mee genomen heeft), Darksonic (die op z'n telefoon aan het traden is) en VDM die inderdaad 120 kg weegt.
Aaah shit nu ga ik weer geld verspillen aan packsquote:Op donderdag 8 november 2012 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verloor dus laatst 5-1 van iemand die zei dat hij met een bronze team div 1 had gewonnen, maar ik moest net tegen hem in de finale van het bronze toernooi alleen nu met mijn eigen Engelse bronze team. 3-0 gewonnenEn het is nu happy hour trouwens.
En Toefjes die een milf neemt achter de supermarktquote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef detennismaster het volgende:
Sta je daar met JoodNL (die z'n kinderen ook mee genomen heeft), Darksonic (die op z'n telefoon aan het traden is) en VDM die inderdaad 120 kg weegt.
Ik wilde die idd nog er bij zetten.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En Toefjes die een milf neemt achter de supermarkt![]()
Volgens mij zou het wel geniaal zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef detennismaster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, PSV zeker?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wil je iets komisch zien bij het koffie drinken?
En tennismaster die met een tennisracket aankomtquote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En Toefjes die een milf neemt achter de supermarkt![]()
Nicequote:Op donderdag 8 november 2012 20:10 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Op pagina 2 o.a. een squad fitness en 433 formatiekaartje en 1000 coins .
Beter dan mijn pakjes iigquote:Op donderdag 8 november 2012 20:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet echt.. Remy is maar 4k ofzo.
Maar het kon erger..
Het is toch al heel wat om een winstgevende pack te hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet echt.. Remy is maar 4k ofzo.
Maar het kon erger..
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:10 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Op pagina 2 o.a. een squad fitness en 433 formatiekaartje en 1000 coins .
We hoeven niet al je kut packs te zien hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
+ o.a. Real Madrid logo en squad morale
Kutpack dus
Want ik heb de hele dag een tennisracket bij me.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En tennismaster die met een tennisracket aankomt
Inderdaad, allemaal DS2's schuld.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:17 schreef Johnbon het volgende:
Yes pure stront in me pakje! Thnx Darksonic voor het informeren van happy hour.
Daarom heet je ook detennismasterquote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Want ik heb de hele dag een tennisracket bij me.
Ook die coach Griffith die 15% pace geeft is die wat waardquote:Op donderdag 8 november 2012 20:22 schreef strakkeman het volgende:
uiteindelijk toch een mooi pakje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom heet je ook detennismaster![]()
Ik denk dat Fuszy te laat komt op de meeting, omdat hij de verkeerde trein neemt. En daar gaat hij zich de hele dag voor excuseren
Op xbox niet iig..2/3 daarvan.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Kan slechter.
[ afbeelding ]
Sanchez zal wel meer dan 15k waard zijn
Dan behoor je direct tot het meubilair hier jaquote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef ThadCastle het volgende:
Ik koop een Willems voor 400 coins, moet ik nu zeggen dat mensen niet opletten?
Zeg dat nou niet, nu weet iedereen ons geheimquote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef detennismaster het volgende:
Tottiquote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is mijn geluksweek!!
[ afbeelding ]
Sterf, ga dood en overlijdt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is mijn geluksweek!!
[ afbeelding ]
Dat hangt er vanaf hoe lang hij erop stondquote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef ThadCastle het volgende:
Ik koop een Willems voor 400 coins, moet ik nu zeggen dat mensen niet opletten?
32 pace, maar dat heeft een uberbaas als Totti niet nodig!quote:
Noem je IF Neymar en SIF Fellaini een geluksweek? Noem het een geluksfutjaarquote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is mijn geluksweek!!
[ afbeelding ]
Waar maak je dit uit op? En waarom haten?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef strakkeman het volgende:
ik open 5 pakjes en krijg Hummels en deze noob Krijgt IF fellaini. Haat
Jealousy is a motherfuckerquote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef strakkeman het volgende:
Jaloers denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waar maak je dit uit op? En waarom haten?
het is je gegund hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is mijn geluksweek!!
[ afbeelding ]
Ik krijg Remy, stfu en geef mij je Hummelsquote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef strakkeman het volgende:
Geluksfutleven onderhand. Hij harkt in die 2 packs meer binnen dan een normaal iemand in 5 jaar FUT volgens mijquote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Noem je IF Neymar en SIF Fellaini een geluksweek? Noem het een geluksfutjaar
Kijken of je ook zo blij was met Toni als Benzema er niet in zatquote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Weer niet slecht!
[ afbeelding ]
Benzema 50k?
En Luca![]()
Pure jaloezie. Tevens is afgunst een van de zeven hoofdzonden.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waar maak je dit uit op? En waarom haten?
Haha echt bizar normaal nooit zoveel gelukquote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Noem je IF Neymar en SIF Fellaini een geluksweek? Noem het een geluksfutjaar
Niet doorgaanquote:Op donderdag 8 november 2012 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
Ik open er een omdat ik hier al die pulls zie.. en krijg.. VAN BUYTEN!!!!!!
IF Neymar gehad? Jezusquote:Op donderdag 8 november 2012 20:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Haha echt bizar normaal nooit zoveel geluk
Had dit even eerder gedaanquote:Op donderdag 8 november 2012 20:36 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga geen packs openen omdat jullie geluk hebben
x 100
1.350.000quote:Op donderdag 8 november 2012 20:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Neymar gehad? JezusHad ik gemist.
Hoeveel voor gekregen?
Nicequote:
Zeker ! ben nu eigenlijk benieuwd wat fellaini gaat opbrengenquote:
Weer 100k ofzo...quote:Op donderdag 8 november 2012 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeker ! ben nu eigenlijk benieuwd wat fellaini gaat opbrengen
Gefeliciteerd man na mijn woede afgereageerd te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het je toch gun.quote:
Thanks kameraad !quote:Op donderdag 8 november 2012 20:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nicehet is je gegund, ouwe Feyenoorder
Maar 100kquote:
Wat doe je eigenlijk met die miljoen coins die je hebt?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou vooruit, een bronze pack durf ik nog wel te openen. Maar silver en gold packs dus niet
Ik open er ook 1quote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou vooruit, een bronze pack durf ik nog wel te openen. Maar silver en gold packs dus niet
Ik heb er ook maar een paar geopend zojuist... via de console...quote:
Nicequote:Op donderdag 8 november 2012 20:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar een paar geopend zojuist... via de console...
Dit was me beste....
[ afbeelding ]
Goedenavond
Bewaren tot het einde van FUT.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk met die miljoen coins die je hebt?
Bedoelen ze Anderlecht mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef vandermar het volgende:
En wie niet springt die is een jood zingen ze bij Brugge
Mijn staat er toevallig nog voor 4 minuten op tradepilequote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef ThadCastle het volgende:
Voor degene die een Almeback in hun club hebben op xbox en hem niet gebruiken, verkoop hem nu hij wordt gepricefixed.
Almeback price fix is al een keer eerder gefaald
Die van Twente wordt ook een saaie wedstrijd jaquote:Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga Expeditie Robinson kijken, ik kan niet nog zo'n verschrikkelijke wedstrijd aan
failquote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
5 packs open gemaakt. Allemaal poep wat erin zat.
Gr gr
IK BEDOELDE MEZELF WAT IK VROEG OM STREAM MAAR TOEN WAS JE AL KLAAR OKEquote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hou je bek jonguh !
Komt deruit dan!
Nee man gun het je. Liefde voor iedereenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik hoop niet dat jullie nu gaan haten. [ afbeelding ]
Ik gun het je echt niet!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Staat er gewoon bij Henk.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef tochweerhenk het volgende:
wat is die premium gold jumbo dan
Grotere kans op CR7.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef tochweerhenk het volgende:
wat is die premium gold jumbo dan
Nee?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef strakkeman het volgende:
DS2 smeert iedereen hier die Jumbo packs aan en koopt geniepig zelf een bronz pack![]()
Hij doet eerder het tegenovergestelde van aansmeren?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef strakkeman het volgende:
DS2 smeert iedereen hier die Jumbo packs aan en koopt geniepig zelf een bronz pack![]()
Ik koop best wel veel bronze packs, gewoon net zo lang tot mijn TP vol zitquote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef strakkeman het volgende:
Ik dol maar met je. Niets persoonlijksquote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik koop best wel veel bronze packs, gewoon net zo lang tot mijn TP vol zitDit was op mijn 2e account, op mijn 1e account is mijn TP nu bijna leeg.
As old as the internetquote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elt_wow_account.html
Dat snap ik, ik ben zelf ook lang niet altijd serieus hierquote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik dol maar met je. Niets persoonlijks
Hallo 2006quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elt_wow_account.html
Had hem jaren geleden een keer gezien. Moest wel lachen toen ik hem weer op dumpert zag.quote:
Haha netjesquote:Op donderdag 8 november 2012 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
Als Castaignos dit jaar een IF wil binnenharken moeten er echt 3 ballen tegen hem aan worden geschoten die dan het doel in caramboleren
Het pakje na jou had hem idd..echt pechquote:Op donderdag 8 november 2012 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had echt bijna een IF neymar, maar toch net niet.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
Als Castaignos dit jaar een IF wil binnenharken moeten er echt 3 ballen tegen hem aan worden geschoten die dan het doel in caramboleren
hoe weet je datquote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het pakje na jou had hem idd..echt pech
zag ik toevallig. wilde nog roepen maar was te laatquote:
jaquote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef zerokil het volgende:
Iemand die ook last heeft van de Webapp?
Dat hij soms helemaal geen resultaten vindt?
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef zerokil het volgende:
Iemand die ook last heeft van de Webapp?
Dat hij soms helemaal geen resultaten vindt?
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
omgWallyson in formatie opgepikt voor 140k!!
stond er een paar seconden op
OH MIJN GODquote:Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
Ik ben al dagen op zoek naar een Wally die er te goedkoop op staat.quote:
Gelukkig BINde iemand anders die andere.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gelukkig BINde iemand anders die andere.
Agbonlahor.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is dat de duurste silver trouwens?
>1mquote:Op donderdag 8 november 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Buttner is toch de duurste silver? Ik heb zijn prijs al een tijd niet meer gecheckt
Ik heb nauwelijks divisions gedaan maar geen wedstrijd gewonnen. 6x verloren met een kutteam. 4 van 6 wedstrijden verloor ik door Kameni.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Duuc-nl het volgende:
In toernooien verloor ik te vaak vond ik, toen ben ik met mijn bronze team in divisions gegaan en nu win ik alles? Gold teams van paar honderd k en dan die speler zo slecht
Echt groot niveauverschil
Die wedstrijd, de wedstrijd, we zullen ze nooit meer zien.quote:
Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef zerokil het volgende:
3-5-2
Muriel - Di Natle
-------Reus---------
Reus heeft sowieso 9 chem maar Di Natale en Muriel krijgen die ook 9 chem als ze een oranje opstelling hebben?
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
Mühren naar Van Basten.Bijna een kopie
http://eredivisielive.nl/(...)o-van-basten-na.html
Oh, de prijzen zijn dik gedaald de afgelopen weken, vandaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Niemand koopt mijn BPL speler die ik er voor veel te goedkoop opzet. Sommige mensen letten echt niet op.
3-5-2 is niet heel goedkoop hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee.
Maar 352 kost heel weinig dus waarom zou je.
Kom op, hoe lang speel je nu al FUTquote:Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef zerokil het volgende:
3-5-2
Muriel - Di Natle
-------Reus---------
Reus heeft sowieso 9 chem maar Di Natale en Muriel krijgen die ook 9 chem als ze een oranje opstelling hebben?
Je kan Reus en Di Natale betalen, dan is 352 cheap. Minder dan 1k.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef zerokil het volgende:
[..]
3-5-2 is niet heel goedkoop hoor.
Depayquote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef MartijnTor het volgende:
Wie weet nog wat heldige LM/LW Silvers,,
gr gr
laat ik die er nu net hebben staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wildschutquote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef MartijnTor het volgende:
gr gr
Depay, Cabral, Brüls, Gueye, Dioufquote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef MartijnTor het volgende:
gr gr
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom op, hoe lang speel je nu al FUT
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
laat ik die er nu net hebben staanGeen Holla hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is zoooo goed
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Wilde even testen of je überhaupt wel dingen kan onthoudenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja ik weet het![]()
Die zin heb je echt al vaak tegen mij gezegd trouwens
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
laat ik die er nu net hebben staan19 wedstrijden, 18 goals bij mij. Voor mijn doen goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is ook pas de eerste reeks dat ik meer dan 1/2maanden actief ben in een periode.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef detennismaster het volgende:
Zerokil stelt nog veel dommere vragen dan GJE.Ook standaard vraagt hij wanneer het nieuwe TOTW in pakjes zit.
Na 1 week kan je het al weten.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:39 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dit is ook pas de eerste reeks dat ik meer dan 1/2maanden actief ben in een periode.
Bij mij 2 uit 25, maarja hij staat ook LM,quote:Op donderdag 8 november 2012 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
19 wedstrijden, 18 goals bij mij. Voor mijn doen goed
hollaquote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Bij mij 2 uit 25, maarja hij staat ook LM,
achja loopt prima zo en misschien moet ik het maar zo laten
Ik heb een shirt van Copa waar het gehele commentaar opstaat dat werd gegeven tijdens die goal van Van Bastenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
Mühren naar Van Basten.Bijna een kopie
http://eredivisielive.nl/(...)o-van-basten-na.html
Refaelov, Gilvan, Pedersen, Gary MSquote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef MartijnTor het volgende:
gr gr
Ja, produceerden bijna niets.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
wilde hetzelfde vragen...
PSV 1-0 verloren waren ze zo slecht of?
Gaat nog genoeg zakken deze week.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
valt best mee eigenlijk
Ik kom er nu aan, beginnen wel gewoon. Mathijs gaat het verlies wegdrinken en doet dus niet meequote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mooi![]()
Mathijs is online, maar zit in COD.
Henriksen > Hollaquote:Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen Holla hebben.
Hij is zoooo goed
Het gaat hier om een Nederlander.quote:
Dit is pas vetquote:
Milfquote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toefjes, zou je haar doen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik wilde al een tijdje Dingsdag in een team gebruiken, maar nu blijk dat hij gewoon perfect in mijn team past. Was even vergeten dat Odjidja gewoon 3 dode links mag hebben omdat hij 2 clublinks heeft
En hij is nog linksbenig ook, perfect ipv mijn zwakste schakel Boyata
[ afbeelding ]
Dat ik er nu pas achter kom...En nu kan ik ook Depay laten starten af en toe
Ik wil clubs.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
wilde hetzelfde vragen...
PSV 1-0 verloren waren ze zo slecht of?
Oh.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het gaat hier om een Nederlander.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan helaas niet mee clubben, ga zo naar de stad toe!
Wel bizar hoeveel beter hij is. Hij is een paar cm langer en letterlijk al zijn physical stats zijn beter. Op sliding tackle na (67 vs 73) zijn ook ALLE skill stats beter.quote:
Padt al uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik wilde al een tijdje Dingsdag in een team gebruiken, maar nu blijk dat hij gewoon perfect in mijn team past. Was even vergeten dat Odjidja gewoon 3 dode links mag hebben omdat hij 2 clublinks heeft
En hij is nog linksbenig ook, perfect ipv mijn zwakste schakel Boyata
[ afbeelding ]
Dat ik er nu pas achter kom...En nu kan ik ook Depay laten starten af en toe
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |