Inderdaad, allemaal DS2's schuld.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:17 schreef Johnbon het volgende:
Yes pure stront in me pakje! Thnx Darksonic voor het informeren van happy hour.
Daarom heet je ook detennismasterquote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Want ik heb de hele dag een tennisracket bij me.
Ook die coach Griffith die 15% pace geeft is die wat waardquote:Op donderdag 8 november 2012 20:22 schreef strakkeman het volgende:
uiteindelijk toch een mooi pakje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom heet je ook detennismaster![]()
Ik denk dat Fuszy te laat komt op de meeting, omdat hij de verkeerde trein neemt. En daar gaat hij zich de hele dag voor excuseren
Op xbox niet iig..2/3 daarvan.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Kan slechter.
[ afbeelding ]
Sanchez zal wel meer dan 15k waard zijn
Dan behoor je direct tot het meubilair hier jaquote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef ThadCastle het volgende:
Ik koop een Willems voor 400 coins, moet ik nu zeggen dat mensen niet opletten?
Zeg dat nou niet, nu weet iedereen ons geheimquote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef detennismaster het volgende:
Als er ooit een meet zou komen zou dat zooo awkward zijn.![]()
Sta je daar met JoodNL (die z'n kinderen ook mee genomen heeft), Darksonic (die op z'n telefoon aan het traden is) en VDM die inderdaad 120 kg weegt.
Tottiquote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is mijn geluksweek!!
[ afbeelding ]
Sterf, ga dood en overlijdt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is mijn geluksweek!!
[ afbeelding ]
Dat hangt er vanaf hoe lang hij erop stondquote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef ThadCastle het volgende:
Ik koop een Willems voor 400 coins, moet ik nu zeggen dat mensen niet opletten?
32 pace, maar dat heeft een uberbaas als Totti niet nodig!quote:
Noem je IF Neymar en SIF Fellaini een geluksweek? Noem het een geluksfutjaarquote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is mijn geluksweek!!
[ afbeelding ]
Waar maak je dit uit op? En waarom haten?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef strakkeman het volgende:
ik open 5 pakjes en krijg Hummels en deze noob Krijgt IF fellaini. Haat
Jealousy is a motherfuckerquote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef strakkeman het volgende:
ik open 5 pakjes en krijg Hummels en deze noob Krijgt IF fellaini. Haat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |