quote:Op donderdag 8 november 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom heet je ook detennismaster![]()
Ik denk dat Fuszy te laat komt op de meeting, omdat hij de verkeerde trein neemt. En daar gaat hij zich de hele dag voor excuseren
Op xbox niet iig..2/3 daarvan.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Kan slechter.
[ afbeelding ]
Sanchez zal wel meer dan 15k waard zijn
Dan behoor je direct tot het meubilair hier jaquote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef ThadCastle het volgende:
Ik koop een Willems voor 400 coins, moet ik nu zeggen dat mensen niet opletten?
Zeg dat nou niet, nu weet iedereen ons geheimquote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef detennismaster het volgende:
Als er ooit een meet zou komen zou dat zooo awkward zijn.![]()
Sta je daar met JoodNL (die z'n kinderen ook mee genomen heeft), Darksonic (die op z'n telefoon aan het traden is) en VDM die inderdaad 120 kg weegt.
Tottiquote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is mijn geluksweek!!
[ afbeelding ]
Sterf, ga dood en overlijdt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is mijn geluksweek!!
[ afbeelding ]
Dat hangt er vanaf hoe lang hij erop stondquote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef ThadCastle het volgende:
Ik koop een Willems voor 400 coins, moet ik nu zeggen dat mensen niet opletten?
32 pace, maar dat heeft een uberbaas als Totti niet nodig!quote:
Noem je IF Neymar en SIF Fellaini een geluksweek? Noem het een geluksfutjaarquote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is mijn geluksweek!!
[ afbeelding ]
Waar maak je dit uit op? En waarom haten?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef strakkeman het volgende:
ik open 5 pakjes en krijg Hummels en deze noob Krijgt IF fellaini. Haat
Jealousy is a motherfuckerquote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef strakkeman het volgende:
Jaloers denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waar maak je dit uit op? En waarom haten?
het is je gegund hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is mijn geluksweek!!
[ afbeelding ]
Ik krijg Remy, stfu en geef mij je Hummelsquote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef strakkeman het volgende:
Geluksfutleven onderhand. Hij harkt in die 2 packs meer binnen dan een normaal iemand in 5 jaar FUT volgens mijquote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Noem je IF Neymar en SIF Fellaini een geluksweek? Noem het een geluksfutjaar
Kijken of je ook zo blij was met Toni als Benzema er niet in zatquote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Weer niet slecht!
[ afbeelding ]
Benzema 50k?
En Luca![]()
Pure jaloezie. Tevens is afgunst een van de zeven hoofdzonden.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waar maak je dit uit op? En waarom haten?
Haha echt bizar normaal nooit zoveel gelukquote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Noem je IF Neymar en SIF Fellaini een geluksweek? Noem het een geluksfutjaar
Niet doorgaanquote:Op donderdag 8 november 2012 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
Ik open er een omdat ik hier al die pulls zie.. en krijg.. VAN BUYTEN!!!!!!
IF Neymar gehad? Jezusquote:Op donderdag 8 november 2012 20:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Haha echt bizar normaal nooit zoveel geluk
Had dit even eerder gedaanquote:Op donderdag 8 november 2012 20:36 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga geen packs openen omdat jullie geluk hebben
x 100
1.350.000quote:Op donderdag 8 november 2012 20:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Neymar gehad? JezusHad ik gemist.
Hoeveel voor gekregen?
Nicequote:
Zeker ! ben nu eigenlijk benieuwd wat fellaini gaat opbrengenquote:
Weer 100k ofzo...quote:Op donderdag 8 november 2012 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeker ! ben nu eigenlijk benieuwd wat fellaini gaat opbrengen
Gefeliciteerd man na mijn woede afgereageerd te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het je toch gun.quote:
Thanks kameraad !quote:Op donderdag 8 november 2012 20:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nicehet is je gegund, ouwe Feyenoorder
Maar 100kquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |