Nee?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef strakkeman het volgende:
DS2 smeert iedereen hier die Jumbo packs aan en koopt geniepig zelf een bronz pack![]()
Hij doet eerder het tegenovergestelde van aansmeren?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef strakkeman het volgende:
DS2 smeert iedereen hier die Jumbo packs aan en koopt geniepig zelf een bronz pack![]()
Ik koop best wel veel bronze packs, gewoon net zo lang tot mijn TP vol zitquote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef strakkeman het volgende:
Ik dol maar met je. Niets persoonlijksquote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik koop best wel veel bronze packs, gewoon net zo lang tot mijn TP vol zitDit was op mijn 2e account, op mijn 1e account is mijn TP nu bijna leeg.
As old as the internetquote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elt_wow_account.html
Dat snap ik, ik ben zelf ook lang niet altijd serieus hierquote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik dol maar met je. Niets persoonlijks
Hallo 2006quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elt_wow_account.html
Had hem jaren geleden een keer gezien. Moest wel lachen toen ik hem weer op dumpert zag.quote:
Haha netjesquote:Op donderdag 8 november 2012 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik hoop niet dat jullie nu gaan haten. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik hoop niet dat jullie nu gaan haten. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
Als Castaignos dit jaar een IF wil binnenharken moeten er echt 3 ballen tegen hem aan worden geschoten die dan het doel in caramboleren
Het pakje na jou had hem idd..echt pechquote:Op donderdag 8 november 2012 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had echt bijna een IF neymar, maar toch net niet.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
Als Castaignos dit jaar een IF wil binnenharken moeten er echt 3 ballen tegen hem aan worden geschoten die dan het doel in caramboleren
hoe weet je datquote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het pakje na jou had hem idd..echt pech
zag ik toevallig. wilde nog roepen maar was te laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |