Wat doe je eigenlijk met die miljoen coins die je hebt?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou vooruit, een bronze pack durf ik nog wel te openen. Maar silver en gold packs dus niet
Ik open er ook 1quote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou vooruit, een bronze pack durf ik nog wel te openen. Maar silver en gold packs dus niet
Ik heb er ook maar een paar geopend zojuist... via de console...quote:
Nicequote:Op donderdag 8 november 2012 20:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar een paar geopend zojuist... via de console...
Dit was me beste....
[ afbeelding ]
Goedenavond
Bewaren tot het einde van FUT.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk met die miljoen coins die je hebt?
Bedoelen ze Anderlecht mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef vandermar het volgende:
En wie niet springt die is een jood zingen ze bij Brugge
Mijn staat er toevallig nog voor 4 minuten op tradepilequote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef ThadCastle het volgende:
Voor degene die een Almeback in hun club hebben op xbox en hem niet gebruiken, verkoop hem nu hij wordt gepricefixed.
Almeback price fix is al een keer eerder gefaald
Die van Twente wordt ook een saaie wedstrijd jaquote:Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga Expeditie Robinson kijken, ik kan niet nog zo'n verschrikkelijke wedstrijd aan
failquote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
5 packs open gemaakt. Allemaal poep wat erin zat.
Gr gr
IK BEDOELDE MEZELF WAT IK VROEG OM STREAM MAAR TOEN WAS JE AL KLAAR OKEquote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hou je bek jonguh !
Komt deruit dan!
Nee man gun het je. Liefde voor iedereenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik hoop niet dat jullie nu gaan haten. [ afbeelding ]
Ik gun het je echt niet!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik hoop niet dat jullie nu gaan haten. [ afbeelding ]
Staat er gewoon bij Henk.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef tochweerhenk het volgende:
wat is die premium gold jumbo dan
Grotere kans op CR7.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef tochweerhenk het volgende:
wat is die premium gold jumbo dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |