D/t-fout. SUPERDOM.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef Marsenal het volgende:
Ik voorspel dat dit topic spoedig ontspoord.
Als ik een vrouw was, zou ik ook aan de tieten van andere meiden zit en kont!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef loveyourlife het volgende:
![]()
Ze zegt dat ze vindt dat ik haar vaak aanraak en dat ze denk dat ik een crush op haar heb.Maar het is toch normaal dat je als vrienden bent je elkaar soms aanraakt?
Ik zou dit moeten zeggen, ze zit soms gewoon aan mijn tieten en kont.
![]()
______:')!!
Geen woorden voor.
Ze voelt zich echt lekker ofzo.. Het maakt me gewoon boos.
Stomp haar op haar tietquote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef loveyourlife het volgende:
Dit is een serieuze klacht, het maakt me gewoon boos.
Maar wel aan haar tieten en kont zitten. Ongevraagde controle op borstkanker?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef loveyourlife het volgende:
Ik zou het echt nooit doen met een meisje, ik val op jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
dit en lekker kutjebotsenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:49 schreef He-man- het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was, zou ik ook aan de tieten van andere meiden zit en kont!
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef Piye het volgende:
Nou wil je een serieuze oplossing?Nee, wat als ze er bi van maken? Dan ben je opeens de school slet, en bi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
wel bij meisjes uit 1997quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
Omg, ik ben hier niet èèn keer serieus genomen. Grow up, het is niet geil.
Als je zo graag geno....quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
Ik reageer altijd gewoon serieus in jouw topics, maar je doet nooit wat met m'n advies.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
Hoe lang woon je in Nederland?quote:
Zelfs al was ik volbloed Nederlands gunde ik mezelf de gelegenheid tot het maken van spelfouten op een internetforum.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik reageer altijd gewoon serieus in jouw topics, maar je doet nooit wat met m'n advies.
[..]
Hoe lang woon je in Nederland?
geef me nu dan advies? Moet ik haar slaan ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik reageer altijd gewoon serieus in jouw topics, maar je doet nooit wat met m'n advies.
[..]
Hoe lang woon je in Nederland?
Hoezo?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef loveyourlife het volgende:
Omg. Ik heb spijt dat ik dit topc heb geopend.
Dus was het een kutexcuus. Mooi dat je het toegeeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zelfs al was ik volbloed Nederlands gunde ik mezelf de gelegenheid tot het maken van spelfouten op een internetforum.
Nee, want iedereen weet dat meisjes plagen zoentjes vragen is. Als ik jou was zou ik 1 keer met haar zoenen en dan zeggen dat je geen vonk voelt.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
geef me nu dan advies? Moet ik haar slaan ofzo?
Wat voor reacties verwachtte je eigenlijk?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef loveyourlife het volgende:
Omg. Ik heb spijt dat ik dit topc heb geopend.
Dat je meer aan haar kont en borsten wilt zitten?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef loveyourlife het volgende:
Dit is een serieuze klacht, het maakt me gewoon boos.
He tuurlijk man, no problemo.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus was het een kutexcuus. Mooi dat je het toegeeft.
Ik heb al een keer met een vriendin gezoend toen ik dronken was maar toen was ik dronken en we zijn allebei straight. Dit meisje is gay, een bitch en lelijk. Ik weet niet eens waarom ik haar vriendin noem ze maakt me soms zo boos.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus was het een kutexcuus. Mooi dat je het toegeeft.
[..]
Nee, want iedereen weet dat meisjes plagen zoentjes vragen is. Als ik jou was zou ik 1 keer met haar zoenen en dan zeggen dat je geen vonk voelt.
Ik zou de hele dag in m'n eigen tieten knijpen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:49 schreef He-man- het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was, zou ik ook aan de tieten van andere meiden zit en kont!
Voor zover ik weet doen veel vrouwen dit ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag in m'n eigen tieten knijpen.
Ik zou de deur niet uitkomenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag in m'n eigen tieten knijpen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe je nu ook al niet dus veel zou er voor jou niet veranderen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef HSG het volgende:
Geil toch. Lekker met je borsten tegen elkaar aanwrijven.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef HSG het volgende:
Geil toch. Lekker met je borsten tegen elkaar aanwrijven.
sletje :$quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef loveyourlife het volgende:
Ik heb al een keer met een vriendin gezoend toen ik dronken was maar toen was ik dronken en we zijn allebei straight.
Vrouwen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik heb al een keer met een vriendin gezoend toen ik dronken was maar toen was ik dronken en we zijn allebei straight. Dit meisje is gay, een bitch en lelijk. Ik weet niet eens waarom ik haar vriendin noem ze maakt me soms zo boos.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Maar wel aan haar tieten en kont zitten. Ongevraagde controle op borstkanker?
Ja idd is heel normaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef 2Happy4U het volgende:
als ik een jongen zou zijn zou ik ook gewoon aan de tieten en kontjes zitten van mijn vriendinnen
Jij raakt haar aan en ze maakt je boos.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik heb al een keer met een vriendin gezoend toen ik dronken was maar toen was ik dronken en we zijn allebei straight. Dit meisje is gay, een bitch en lelijk. Ik weet niet eens waarom ik haar vriendin noem ze maakt me soms zo boos.
Anders neem je een wat langere username deze is zo kort joh!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Lijkt me normaal als je elkaar zo nu en dan aanraakt. Het is een meidending, niet een lesbo-ding.
Kun je geen lange woorden lezen jongen? Komt goed. Ze hebben nog lees en schrijf cursussen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Anders neem je een wat langere username deze is zo kort joh!
Duurt wel lang zeg.quote:
Kan je wel gebruiken inderdaad waar maak je dat uit op, dat ik geen lange woorden kan lezen?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:36 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Kun je geen lange woorden lezen jongen? Komt goed. Ze hebben nog lees en schrijf cursussen.
Wat heeft dit er trouwens mee temaken?
Ga je moeder klieren, of ik stuur He-man- op je af.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan je wel gebruiken inderdaad waar maak je dat uit op, dat ik geen lange woorden kan lezen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Ga je moeder klieren, of ik stuur He-man- op je af.
Wie niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Kom op. Het is inmiddels wel duidelijk dat je eigenlijk gewoon zin hebt je tong door die zilte zure voeg te halen. Je speelt gewoon "hard to get".
Ja ik sta garant voor je.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Ga je moeder klieren, of ik stuur He-man- op je af.
Ik zou het maar serieus nemen, maja een excuses en het is koek en ei meneer Hc.quote:
Whehe lolquote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja ik sta garant voor je.
[..]
Ik zou het maar serieus nemen, maja een excuses en het is koek en ei meneer Hc.
Dank, liefquote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja ik sta garant voor je.
[..]
Ik zou het maar serieus nemen, maja een excuses en het is koek en ei meneer Hc.
Kom dan, mijn vader heeft ze zwarte band in karate.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef He-man- het volgende:
[..]
Kom dan, mijn vader heeft ze zwarte band in karate.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef loveyourlife het volgende:
![]()
Ze zegt dat ze vindt dat ik haar vaak aanraak en dat ze denk dat ik een crush op haar heb.Maar het is toch normaal dat je als vrienden bent je elkaar soms aanraakt?
![]()
Geen woorden voor.
Maakt niet uit Geert is een beetje boos.quote:
Is jouw naam trouwens met een d? Had ik het fout, maar je moet het bijleggen met Gonzales.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef He-man- het volgende:
[..]
Maakt niet uit Geert is een beetje boos.
[..]
Is jouw naam trouwens met een d? Had ik het fout, maar je moet het bijleggen met Gonzales.
Ontactisch taalgebruik.
Neem dan een vriendje, ben je van het gezeik af.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:37 schreef loveyourlife het volgende:
Dat zeg ik ook niet.. Ik irriteer me eraan dat ze overal iets achter zoekt. Ugh.
Zit jij KitchenPrincessCassandra nou af te zeiken jonguh! Dat moet je niet doen jonguh want dan sla ik je het ziekenhuis in!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Anders neem je een wat langere username deze is zo kort joh!
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:11 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zit jij KitchenPrincessCassandra nou af te zeiken jonguh! Dat moet je niet doen jonguh want dan sla ik je het ziekenhuis in!
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:15 schreef Risu het volgende:
Joh, steek je toch gewoon een dildo in haar reet, blijkbaar heeft ze geen idee van personal boundaries.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:15 schreef Risu het volgende:
Joh, steek je toch gewoon een dildo in haar reet, blijkbaar heeft ze geen idee van personal boundaries.
Een paar biertjes erachteraan en hoppaquote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef loveyourlife het volgende:
Ik denk dat bij dat meisje meer de wens de vader van de gedachte is. Blijkbaar (overigens hebben sommige hetero's ook dezelfde kromme gedachte in deze) denkt zij dat enige vorm van aanraking gelijk betekent dat je seksueel in de ander geïnteresseerd is. Zie het vooral als een verkapte verklaring van haar kant, dat zij jou juist leuk vind.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef loveyourlife het volgende:
![]()
![]()
Geen woorden voor.
Wat zei je in je vorige topic?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
-_-quote:Natuurlijk , iedereen doet dat. Maar zij maken er ook gemene opmerkingen over, ik niet.
+1!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Wat zei je in je vorige topic?
*flashback*
[..]
-_-
Pubertijd misschien?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:57 schreef So_Surreal het volgende:
Je komt uit 1997, wat houd je je met dat soort shit bezig?
Ah, TS is zo'n type.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ts heeft er maar druk mee, een jongen die achter haar aan zit, dit meisje. Jeetje, wat een toestanden toch allemaal.
Zo'n type is assistent manager bij mijn team...dat is pas klachtwaardig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ah, TS is zo'n type.Over jezelf lekker voelen gesproken.
Vertel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zo'n type is assistent manager bij mijn team...dat is pas klachtwaardig.
Ik word een beetje schijtziek van die kuttopics van dat wicht...quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ts heeft er maar druk mee, een jongen die achter haar aan zit, dit meisje. Jeetje, wat een toestanden toch allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik word een beetje schijtziek van die kuttopics van dat wicht...
En de aandacht die ze ook nog eens krijgtDat is het leuke. Iedereen haat, maar het zijn wel de succesvolste topics. Geldt niet alleen voor die van TS trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Aha.. dus eigenlijk houdt iedereen gewoon te veel van me hierquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is het leuke. Iedereen haat, maar het zijn wel de succesvolste topics. Geldt niet alleen voor die van TS trouwens.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik word een beetje schijtziek van die kuttopics van dat wicht...
En de aandacht die ze ook nog eens krijgtKomt omdat je geen jongedame bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Deze kloon niet neequote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt omdat je geen jongedame bent.
Dat zet je dan wel weer aan het denken hoe het komt dat een man van jouw leeftijd, trotse vader, het spelen van rollen van jongedames zo goed afgaat.quote:
Ik zou haar dood schieten.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
geef me nu dan advies? Moet ik haar slaan ofzo?
Ik ben gewoon een geile donderquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zet je dan wel weer aan het denken hoe het komt dat een man van jouw leeftijd, trotse vader, het spelen van rollen van jongedames zo goed afgaat.
Dat is helemaal op waarheid berustquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een geile donder
assistent manager, gvdquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zo'n type is assistent manager bij mijn team...dat is pas klachtwaardig.
Dat is een kwestie van aangeleerd gedrag. Gewoon doen. En de pics ervan hier posten.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef loveyourlife het volgende:
'n Hele goeie vraag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
assistent manager, gvdwat doet zon iemand?
doe nu, dan komt de waarheid naar bovenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
'n Hele goeie vraag.Zichzelf belangrijk voelen, chaos creëren en onrust stoken in dit geval.
Morgen open ik d'r wel een topic over als ik nuchter ben enzo.
Ze zei nog tegen me dat ze totaal niet op vriendinnen valt en dat mensen zich niet lekker moeten voelen en denken dat ze op hun valt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef JuBoy het volgende:
Volgens mij is dat lesbische meisje juist op jou gevallen dus titel klopt niet, overigens wel stoer en ik ben van mening dat er in ieder mens een biseksueel schuilt.
Dat zeggen alle homo's maar ondertussen moet ik ze van me af slaan.quote:Op zondag 11 november 2012 20:17 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ze zei nog tegen me dat ze totaal niet op vriendinnen valt en dat mensen zich niet lekker moeten voelen en denken dat ze op hun valt.
Misschien willen ze je helpen om uit de kast te komen..quote:Op zondag 11 november 2012 20:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zeggen alle homo's maar ondertussen moet ik ze van me af slaan.
Geinige reactie wel.quote:Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Misschien willen ze je helpen om uit de kast te komen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |