quote:Op donderdag 8 november 2012 21:15 schreef Risu het volgende:
Joh, steek je toch gewoon een dildo in haar reet, blijkbaar heeft ze geen idee van personal boundaries.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:15 schreef Risu het volgende:
Joh, steek je toch gewoon een dildo in haar reet, blijkbaar heeft ze geen idee van personal boundaries.
Een paar biertjes erachteraan en hoppaquote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef loveyourlife het volgende:
Ik zou het echt nooit doen met een meisje, ik val op jongens.
Ik denk dat bij dat meisje meer de wens de vader van de gedachte is. Blijkbaar (overigens hebben sommige hetero's ook dezelfde kromme gedachte in deze) denkt zij dat enige vorm van aanraking gelijk betekent dat je seksueel in de ander geïnteresseerd is. Zie het vooral als een verkapte verklaring van haar kant, dat zij jou juist leuk vind.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef loveyourlife het volgende:
![]()
Ze zegt dat ze vindt dat ik haar vaak aanraak en dat ze denk dat ik een crush op haar heb.Maar het is toch normaal dat je als vrienden bent je elkaar soms aanraakt?
Ik zou dit moeten zeggen, ze zit soms gewoon aan mijn tieten en kont.
![]()
______:')!!
Geen woorden voor.
Ze voelt zich echt lekker ofzo.. Het maakt me gewoon boos.
Wat zei je in je vorige topic?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik heb al een keer met een vriendin gezoend toen ik dronken was maar toen was ik dronken en we zijn allebei straight. Dit meisje is gay, een bitch en lelijk. Ik weet niet eens waarom ik haar vriendin noem ze maakt me soms zo boos.
-_-quote:Natuurlijk , iedereen doet dat. Maar zij maken er ook gemene opmerkingen over, ik niet.
+1!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Wat zei je in je vorige topic?
*flashback*
[..]
-_-
Pubertijd misschien?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:57 schreef So_Surreal het volgende:
Je komt uit 1997, wat houd je je met dat soort shit bezig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |