Kun je geen lange woorden lezen jongen? Komt goed. Ze hebben nog lees en schrijf cursussen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Anders neem je een wat langere username deze is zo kort joh!
Duurt wel lang zeg.quote:
Kan je wel gebruiken inderdaad waar maak je dat uit op, dat ik geen lange woorden kan lezen?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:36 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Kun je geen lange woorden lezen jongen? Komt goed. Ze hebben nog lees en schrijf cursussen.
Wat heeft dit er trouwens mee temaken?
Ga je moeder klieren, of ik stuur He-man- op je af.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan je wel gebruiken inderdaad waar maak je dat uit op, dat ik geen lange woorden kan lezen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Ga je moeder klieren, of ik stuur He-man- op je af.
Wie niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Kom op. Het is inmiddels wel duidelijk dat je eigenlijk gewoon zin hebt je tong door die zilte zure voeg te halen. Je speelt gewoon "hard to get".
Ja ik sta garant voor je.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Ga je moeder klieren, of ik stuur He-man- op je af.
Ik zou het maar serieus nemen, maja een excuses en het is koek en ei meneer Hc.quote:
Whehe lolquote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja ik sta garant voor je.
[..]
Ik zou het maar serieus nemen, maja een excuses en het is koek en ei meneer Hc.
Dank, liefquote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja ik sta garant voor je.
[..]
Ik zou het maar serieus nemen, maja een excuses en het is koek en ei meneer Hc.
Kom dan, mijn vader heeft ze zwarte band in karate.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef He-man- het volgende:
[..]
Kom dan, mijn vader heeft ze zwarte band in karate.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef loveyourlife het volgende:
![]()
Ze zegt dat ze vindt dat ik haar vaak aanraak en dat ze denk dat ik een crush op haar heb.Maar het is toch normaal dat je als vrienden bent je elkaar soms aanraakt?
Ik zou dit moeten zeggen, ze zit soms gewoon aan mijn tieten en kont.
![]()
______:')!!
Geen woorden voor.
Ze voelt zich echt lekker ofzo.. Het maakt me gewoon boos.
Maakt niet uit Geert is een beetje boos.quote:
Is jouw naam trouwens met een d? Had ik het fout, maar je moet het bijleggen met Gonzales.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef He-man- het volgende:
[..]
Maakt niet uit Geert is een beetje boos.
[..]
Is jouw naam trouwens met een d? Had ik het fout, maar je moet het bijleggen met Gonzales.
Ontactisch taalgebruik.
Neem dan een vriendje, ben je van het gezeik af.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:37 schreef loveyourlife het volgende:
Dat zeg ik ook niet.. Ik irriteer me eraan dat ze overal iets achter zoekt. Ugh.
Zit jij KitchenPrincessCassandra nou af te zeiken jonguh! Dat moet je niet doen jonguh want dan sla ik je het ziekenhuis in!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Anders neem je een wat langere username deze is zo kort joh!
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:11 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zit jij KitchenPrincessCassandra nou af te zeiken jonguh! Dat moet je niet doen jonguh want dan sla ik je het ziekenhuis in!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |