D/t-fout. SUPERDOM.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef Marsenal het volgende:
Ik voorspel dat dit topic spoedig ontspoord.
Als ik een vrouw was, zou ik ook aan de tieten van andere meiden zit en kont!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef loveyourlife het volgende:
![]()
Ze zegt dat ze vindt dat ik haar vaak aanraak en dat ze denk dat ik een crush op haar heb.Maar het is toch normaal dat je als vrienden bent je elkaar soms aanraakt?
Ik zou dit moeten zeggen, ze zit soms gewoon aan mijn tieten en kont.
![]()
______:')!!
Geen woorden voor.
Ze voelt zich echt lekker ofzo.. Het maakt me gewoon boos.
Stomp haar op haar tietquote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef loveyourlife het volgende:
Dit is een serieuze klacht, het maakt me gewoon boos.
Maar wel aan haar tieten en kont zitten. Ongevraagde controle op borstkanker?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef loveyourlife het volgende:
Ik zou het echt nooit doen met een meisje, ik val op jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
dit en lekker kutjebotsenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:49 schreef He-man- het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was, zou ik ook aan de tieten van andere meiden zit en kont!
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef Piye het volgende:
Nou wil je een serieuze oplossing?Nee, wat als ze er bi van maken? Dan ben je opeens de school slet, en bi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
wel bij meisjes uit 1997quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
Omg, ik ben hier niet èèn keer serieus genomen. Grow up, het is niet geil.
Als je zo graag geno....quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
Ik reageer altijd gewoon serieus in jouw topics, maar je doet nooit wat met m'n advies.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef loveyourlife het volgende:
Hoe lang woon je in Nederland?quote:
Zelfs al was ik volbloed Nederlands gunde ik mezelf de gelegenheid tot het maken van spelfouten op een internetforum.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik reageer altijd gewoon serieus in jouw topics, maar je doet nooit wat met m'n advies.
[..]
Hoe lang woon je in Nederland?
geef me nu dan advies? Moet ik haar slaan ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik reageer altijd gewoon serieus in jouw topics, maar je doet nooit wat met m'n advies.
[..]
Hoe lang woon je in Nederland?
Hoezo?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef loveyourlife het volgende:
Omg. Ik heb spijt dat ik dit topc heb geopend.
Dus was het een kutexcuus. Mooi dat je het toegeeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zelfs al was ik volbloed Nederlands gunde ik mezelf de gelegenheid tot het maken van spelfouten op een internetforum.
Nee, want iedereen weet dat meisjes plagen zoentjes vragen is. Als ik jou was zou ik 1 keer met haar zoenen en dan zeggen dat je geen vonk voelt.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
geef me nu dan advies? Moet ik haar slaan ofzo?
Wat voor reacties verwachtte je eigenlijk?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef loveyourlife het volgende:
Omg. Ik heb spijt dat ik dit topc heb geopend.
Dat je meer aan haar kont en borsten wilt zitten?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef loveyourlife het volgende:
Dit is een serieuze klacht, het maakt me gewoon boos.
He tuurlijk man, no problemo.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus was het een kutexcuus. Mooi dat je het toegeeft.
Ik heb al een keer met een vriendin gezoend toen ik dronken was maar toen was ik dronken en we zijn allebei straight. Dit meisje is gay, een bitch en lelijk. Ik weet niet eens waarom ik haar vriendin noem ze maakt me soms zo boos.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus was het een kutexcuus. Mooi dat je het toegeeft.
[..]
Nee, want iedereen weet dat meisjes plagen zoentjes vragen is. Als ik jou was zou ik 1 keer met haar zoenen en dan zeggen dat je geen vonk voelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |