Ik zou de hele dag in m'n eigen tieten knijpen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:49 schreef He-man- het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was, zou ik ook aan de tieten van andere meiden zit en kont!
Voor zover ik weet doen veel vrouwen dit ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag in m'n eigen tieten knijpen.
Ik zou de deur niet uitkomenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag in m'n eigen tieten knijpen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe je nu ook al niet dus veel zou er voor jou niet veranderen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef HSG het volgende:
Geil toch. Lekker met je borsten tegen elkaar aanwrijven.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef HSG het volgende:
Geil toch. Lekker met je borsten tegen elkaar aanwrijven.
sletje :$quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef loveyourlife het volgende:
Ik heb al een keer met een vriendin gezoend toen ik dronken was maar toen was ik dronken en we zijn allebei straight.
Vrouwen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik heb al een keer met een vriendin gezoend toen ik dronken was maar toen was ik dronken en we zijn allebei straight. Dit meisje is gay, een bitch en lelijk. Ik weet niet eens waarom ik haar vriendin noem ze maakt me soms zo boos.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Maar wel aan haar tieten en kont zitten. Ongevraagde controle op borstkanker?
Ja idd is heel normaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef 2Happy4U het volgende:
als ik een jongen zou zijn zou ik ook gewoon aan de tieten en kontjes zitten van mijn vriendinnen
Jij raakt haar aan en ze maakt je boos.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik heb al een keer met een vriendin gezoend toen ik dronken was maar toen was ik dronken en we zijn allebei straight. Dit meisje is gay, een bitch en lelijk. Ik weet niet eens waarom ik haar vriendin noem ze maakt me soms zo boos.
Anders neem je een wat langere username deze is zo kort joh!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Lijkt me normaal als je elkaar zo nu en dan aanraakt. Het is een meidending, niet een lesbo-ding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |