SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
There is a song stuck in my head.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:23 schreef Ro-ald het volgende:
OV waarom steeds van die dramatische TT's?
Jij bent scherp.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet waar, "Wat" is onderwerp in de zin dus gewoon stam + t.
Aah oke.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
There is a song stuck in my head.
wat moet ik anders zeggen op 'yo' ik wilde ook stoer overkomen.quote:
WAZZAAAAquote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef Snowbells het volgende:
Hey whats up JD
EH YO WHATS CRACKIN'
WHAT YO DOIN'
WHATS GOING ON WHATS HAPPENING
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef FL_Freak het volgende:
Goede zaak dat het treinstel blijft staan.
weeet ik veelquote:Op woensdag 7 november 2012 20:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wat moet ik anders zeggen op 'yo' ik wilde ook stoer overkomen.
Hm, dan heb ik de regels overtreden toen ik het in het smabaltopic postte.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
Als die foto in de OP blijft hoef ik geen foto te zoeken om te fappen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
Niet snappenquote:
Waddupiz I hang with the hardest motherfuckersquote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef Snowbells het volgende:
Hey whats up JD
EH YO WHATS CRACKIN'
WHAT YO DOIN'
WHATS GOING ON WHATS HAPPENING
Ik doe wel foto van A-J.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
No problem.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm, dan heb ik de regels overtreden toen ik het in het smabaltopic postte.
Ik heb toch aangegeven dat ik het niet snap.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niet snappen
[..]
Waddupiz I hang with the hardest motherfuckers
I got rhymes by the buckets, make you niggers wanna suck it.
Kan gewoon.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Trollscience het volgende:
Gezellig, mijn neef bleef met zijn vriendin eten bij oma, bleek dat zijn vriendin 15 is(sidenote: hij is 18)
Liefde kent geen leeftijd zei je gister nog toch zoiets?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Trollscience het volgende:
Gezellig, mijn neef bleef met zijn vriendin eten bij oma, bleek dat zijn vriendin 15 is(sidenote: hij is 18)
--------quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb toch aangegeven dat ik het niet snap.
je bent jaloersquote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Trollscience het volgende:
Bel voor de lol de politie.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Trollscience het volgende:
Dus?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Trollscience het volgende:
But you loveless Im the epitome of god giftedquote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niet snappen
[..]
Waddupiz I hang with the hardest motherfuckers
I got rhymes by the buckets, make you niggers wanna suck it.
Ik vind van niet inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zo erg is dat verschil niet?
ja ik ben ook bijna 18 en jij 12 kan tog ook gwn?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan nog is het gewoon raar man weet je
raarquote:
doe ik al zo van "hallo dit is 112" en ik zo van "lol kkboelers gefopt" xD :p :p!!quote:
ik barst van jarloerziequote:
Inderdaad. Met 15 en 18 aan een relatie beginnen.quote:
Ja ik was te laat zei je toetie.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog nagedacht of je nou brotherzone of friendzone wil?
Goedkoop wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eerst een euro in het gleufje boven mijn anus stoppen voordat je mag rijden.
Dan was ik raar.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
raar
[..]
doe ik al zo van "hallo dit is 112" en ik zo van "lol kkboelers gefopt" xD :p :p!!
[..]
ik barst van jarloerzie
Lifted your mind to the next fresh hemisphere next level shit so you better just step in here.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
But you loveless Im the epitome of god gifted
When i busted my first rap the whole planet shifteeed
okequote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan was ik raar.
Nu ben ik normaal
je weetquote:
Nee, jij bent mijn nummer 1 liefje, je mag kiezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik was te laat zei je toetie.
Snel fl dm haar!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
Voor die ene persoon die ik beloofd had een foto zonder filters mét een briefje met deadboyspoem erop, here you go. Zie d'r echt niet uit maar ik heb ook de halve middag op de bank gelegen dus wat wil je.
Enjoy en zo en ik betaal niet voor gebarsten computerschermen.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze al weg isquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
Voor die ene persoon die ik beloofd had een foto zonder filters mét een briefje met deadboyspoem erop, here you go. Zie d'r echt niet uit maar ik heb ook de halve middag op de bank gelegen dus wat wil je.
[ afbeelding ]
Oke je bent dus geen kloonquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je beter in hoe zie je er nu uit kan posten.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
[ afbeelding ]
Speel jij hard to het oke ;Squote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn nummer 1 liefje, je mag kiezen.
Ik wilde hard to het spelen weet je wel.
lievquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk haar wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke je bent dus geen kloonFL pak je kans!
Welkomquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
[ afbeelding ]
hoiquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
[ afbeelding ]
rot op met je kut tr'squote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef Nestalgie het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Hij heeft niet aangegeven dat hij het niet snapte.
Leukquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
lees haar quote dan piemelquote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn nummer 1 liefje, je mag kiezen.
Ik wilde hard to het spelen weet je wel.
TR openbaar, BAN!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rot op met je kut tr's
heyhey zo praten we hier niet respect en begrip zijn de steunpilaren van deze sc !!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rot op met je kut tr's
Yea maar hier vroegen mensen erop dus ja...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter in hoe zie je er nu uit kan posten.
Nog gedaan ookquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al zo'n gilnummer.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
She's just a girl and she's on fire.
Sorryquote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rot op met je kut tr's
Heey een mod van PUB in dit topic komt niet vaak voor.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rot op met je kut tr's
Het was saai in KLB, dus kom ik hier even kijken.quote:
het was een lok TR om duidelijk te maken dat het niet langer goed gaat in deze SC.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey een mod van PUB in dit topic komt niet vaak voor.
Oke nou wel mooi, dan weten we dat je echt bent, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Yea maar hier vroegen mensen erop dus ja...
Ah oke.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was saai in KLB, dus kom ik hier even kijken.
OMGOSH welke kleur?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef krullenbolletje het volgende:
mijn moeder gaat zo mijn haar verven
mengselquote:
smoesjes, de letter g ligt naast de h dus gewoon typfaut.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke nou wel mooi, dan weten we weet ik dat je echt bent, hoe oud ben je? Ben je single?
gr gr fl friek
Liev wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Haha ja als ik iets beloof dan doe ik het ook toch!
Niet, was echt autocorrectie.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mengsel
[..]
smoesjes, de letter g ligt naast de h dus gewoon typfaut.
wat is het toch met jou de laatste tijdquote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Ro-ald het volgende:
Houd eens op met die Engelse kut zinnetjes
je hebt mij voorgelogen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet, was echt autocorrectie.
Waarom geloof je me niet.
Krijgen we wel voor en na pics?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
donkerbruin, ben mijn soort van dip dye zat
Nietsquote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat is het toch met jou de laatste tijd
Autocorrectie, ok.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet, was echt autocorrectie.
Waarom geloof je me niet.
Nee klopt, mijn hart. Stopte bijna met kloppen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi Heppoe.
Lang niet gezien/gesproken zeg.
Primaquote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
is goedMaar waarschijnlijk pas morgen ochtend want het licht is nu crap
The soursalt falls in the woundsquote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef krullenbolletje het volgende:
The bittersweet between my teeth
Trying to find the in-betweens
Fall back in love eventually
Hehe, ja ik heb ze wel voorbij zien komen. Pure humor.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog nieuwste topics gelezen van psy-freak? Lachen hea.
Vertrouwen is net als papier, eenmaal gekreukeld is het niet meer te herstellen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet, jij vertrouwt me gewoon niet
Nee, hij is die retard die altijd loopt te janken en geen meid kan krijgen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Snowbells het volgende:
Psyfreak was die ene met dat hysterische zusje?
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, hij is die retard die altijd loopt te janken en geen meid kan krijgen.
Hij heeft wel fantasie moet ik zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, ja ik heb ze wel voorbij zien komen. Pure humor.
Jij hebt het gekreukeld, niet ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vertrouwen is net als papier, eenmaal gekreukeld is het niet meer te herstellen.
Er zijn te veel van die mensen op fok, ik haal ze door elkaarquote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
dat is half fok tochquote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Veel fantasie, geen ballen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij heeft wel fantasie moet ik zeggen.
Nu nog wijzen ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij heeft wel fantasie moet ik zeggen.
[..]
Jij hebt het gekreukeld, niet ik.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er zijn te veel van die mensen op fok, ik haal ze door elkaar.
gmtaquote:
Hij gaat nog een stapje verder.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er zijn te veel van die mensen op fok, ik haal ze door elkaar.
Geen idee, ik ken ze verder niet.quote:
Oehhh.. Wijs.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Trust is like a mirror, you can fix it if it's broke. But you will always see the scars.
Or just replace it.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Trust is like a mirror, you can fix it if it's broke. But you will always see the scars.
Van dat soort zinnetjes 30% bij mijn Facebook.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Hij had de ballen om op een wip te zitten en daarvan een foto te maken en op FB te zettenquote:
Ja, JIJ begon.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Nestalgie het volgende:
FL freak nadat hij de tieten van krul zag
[ afbeelding ]
Nu nog meer gaan wijzen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij had de ballen om op een wip te zitten en daarvan een foto te maken en op FB te zetten
[..]
Ja, JIJ begon.
maar haar spiegel gaat kapot als ze lady gaga ziet.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die zag ik altijd op hyves. Quote van lady gaga. Jaja.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk klapte hij hard naar beneden.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij had de ballen om op een wip te zitten en daarvan een foto te maken en op FB te zetten
Wie?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die zag ik altijd op hyves. Quote van lady gaga. Jaja.
Struggles.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar haar spiegel gaat kapot als ze lady gaga ziet.
Zo slecht.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Snowbells het volgende:
My boyfriend is like my ipad, I don't have one![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Snowbells het volgende:
iPads zijn dan ook kutquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Snowbells het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klapte hij hard naar beneden.
omggggquote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef Snowbells het volgende:
“@xmooiezinnetjez: Jij bent mooi, lief, leuk, cute en knap. Als je wilt weten over wie deze tekst gaat, lees dan het eerste woord van deze tweet. #xmz”
wijssletjequote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij wijst ook naar mij dat ik wijs, tss.
Even wat specifieker, want het zijn er nogal wat.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee.
Stalkt hij jeweetwel() nog?
Zo goedkoop ben ik niet, ik ben een wijshoertje :Squote:
Oh ja shit, das waar ookquote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even wat specifieker, want het zijn er nogal wat.
je staat op mn bangalijstquote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo goedkoop ben ik niet, ik ben een wijshoertje :S
[..]
Oh ja shit, das waar ook
R bedoel ik.
Oh die, nee niet meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja shit, das waar ook
R bedoel ik.
batterijenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef Oceanview het volgende:
Ik wil elke keer iets kopen in de Ah maar vergeet het.
Geen idee, het is me nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hèhè
Maar wie stalkt hij nu dan?
Een leven zonder zonden is zonde.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Father, forgive me not, for I have sinned
Ik ga op onderzoek uit en ga zijn "hosselpogingen" dwars zitten.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee, het is me nog niet opgevallen.
stomme heppie ;squote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee sorry, je bent een Marokkaan :S
[..]
Hèhè
Maar wie stalkt hij nu dan?
jij houdt van zwarte kleren?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook wat users die ik graag dwarsboom.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga op onderzoek uit en ga zijn "hosselpogingen" dwars zitten.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Ehm ja, maar die trui is donkergroen
Vertel.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb ook wat users die ik graag dwarsboom.
Ik ben je maatje niet.quote:
Wat voor trui is dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog wachten op diegene die het voor het plezier doet.quote:
Oh, ja wist ik welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
De kleur groen zou dientje wel moeten herkennen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu nog wachten op diegene die het voor het plezier doet.
Wrm niet? ik voel me al zo alleen op me zolderquote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Ik ben je maatje niet.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Amerikaanse mannentrui maat L, Yellowstone park, met elanden
Koop een knuffel :Squote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Wrm niet? ik voel me al zo alleen op me zolder
Verder mooi meisjequote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
knipoog overkill much?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Verder mooi meisje
En die opmerking over kloon was omdat ik dacht dat je een troll was
Kekke elanden op je trui.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alweer meer dan een jaar geleden actually. Wilde eigenlijk de donkerblauwe met wolven maar die hadden ze alleen nog maar in maat XL en dat was wel héél erg hugequote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]elanden, nu al goedgekeurd.
Zeker op vakantie geweest en je wilde een aandenken hebben?
omdat het kanquote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef ChesterPerry het volgende:
Waarom doen vrouwen mannenkleding aan, noemen ze zich deadboy, dragen alleen maar zwarte make up, zwarte kleding en zwarte haren verf en de gordijnen dicht.
Helemaal echt en authentiek en 100% mezelfquote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Verder mooi meisje
En die opmerking over kloon was omdat ik dacht dat je een troll was
Ga voor een nijlpaardenshirt.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alweer meer dan een jaar geleden actually. Wilde eigenlijk de donkerblauwe met wolven maar die hadden ze alleen nog maar in maat XL en dat was wel héél erg huge
gvd je kent mij zo goedquote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Suggesties zijn welkom
Ik doe het voor liefdequote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Suggesties zijn welkom
is goedquote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heyhey meisje
zullen we
![]()
brommers
![]()
kiekn
Geldquote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom zou je anders seks hebben
Speel jij WoW?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alweer meer dan een jaar geleden actually. Wilde eigenlijk de donkerblauwe met wolven maar die hadden ze alleen nog maar in maat XL en dat was wel héél erg huge
1. omdat dat gewoon lekker zit, draag dat ding ook alleen maar als ik thuis op de bank hangquote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef ChesterPerry het volgende:
Waarom doen vrouwen mannenkleding aan, noemen ze zich deadboy, dragen alleen maar zwarte make up, zwarte kleding en zwarte haren verf en de gordijnen dicht.
Ga haten op zwarte haar danquote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef ChesterPerry het volgende:
Je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
1. omdat dat gewoon lekker zit, draag dat ding ook alleen maar als ik thuis op de bank hang
2. omdat Dead Boys Poem een van mijn favoriete nummers van mijn favoriete band is
3. omdat ik dat mooi vind
4. omdat ik dat fijn vind
5. omdat het buiten donker is, mijn lichten aanstaan en mijn kamer aan de straatkant is en ik niet wil dat iedere voorbijganger binnen kan kijken
That's why
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |