Autocorrectie, ok.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet, was echt autocorrectie.
Waarom geloof je me niet.
Nee klopt, mijn hart. Stopte bijna met kloppen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi Heppoe.
Lang niet gezien/gesproken zeg.
Primaquote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
is goedMaar waarschijnlijk pas morgen ochtend want het licht is nu crap
The soursalt falls in the woundsquote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef krullenbolletje het volgende:
The bittersweet between my teeth
Trying to find the in-betweens
Fall back in love eventually
Hehe, ja ik heb ze wel voorbij zien komen. Pure humor.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog nieuwste topics gelezen van psy-freak? Lachen hea.
Vertrouwen is net als papier, eenmaal gekreukeld is het niet meer te herstellen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet, jij vertrouwt me gewoon niet
Nee, hij is die retard die altijd loopt te janken en geen meid kan krijgen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Snowbells het volgende:
Psyfreak was die ene met dat hysterische zusje?
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, hij is die retard die altijd loopt te janken en geen meid kan krijgen.
Hij heeft wel fantasie moet ik zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, ja ik heb ze wel voorbij zien komen. Pure humor.
Jij hebt het gekreukeld, niet ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vertrouwen is net als papier, eenmaal gekreukeld is het niet meer te herstellen.
Er zijn te veel van die mensen op fok, ik haal ze door elkaarquote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, hij is die retard die altijd loopt te janken en geen meid kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |