quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Amerikaanse mannentrui maat L, Yellowstone park, met elanden
Koop een knuffel :Squote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Wrm niet? ik voel me al zo alleen op me zolder
Verder mooi meisjequote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
knipoog overkill much?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Verder mooi meisje
En die opmerking over kloon was omdat ik dacht dat je een troll was
Kekke elanden op je trui.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alweer meer dan een jaar geleden actually. Wilde eigenlijk de donkerblauwe met wolven maar die hadden ze alleen nog maar in maat XL en dat was wel héél erg hugequote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]elanden, nu al goedgekeurd.
Zeker op vakantie geweest en je wilde een aandenken hebben?
omdat het kanquote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef ChesterPerry het volgende:
Waarom doen vrouwen mannenkleding aan, noemen ze zich deadboy, dragen alleen maar zwarte make up, zwarte kleding en zwarte haren verf en de gordijnen dicht.
Helemaal echt en authentiek en 100% mezelfquote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Verder mooi meisje
En die opmerking over kloon was omdat ik dacht dat je een troll was
Ga voor een nijlpaardenshirt.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alweer meer dan een jaar geleden actually. Wilde eigenlijk de donkerblauwe met wolven maar die hadden ze alleen nog maar in maat XL en dat was wel héél erg huge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |