Een leven zonder zonden is zonde.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Father, forgive me not, for I have sinned
Ik ga op onderzoek uit en ga zijn "hosselpogingen" dwars zitten.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee, het is me nog niet opgevallen.
stomme heppie ;squote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee sorry, je bent een Marokkaan :S
[..]
Hèhè
Maar wie stalkt hij nu dan?
jij houdt van zwarte kleren?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
Voor die ene persoon die ik beloofd had een foto zonder filters mét een briefje met deadboyspoem erop, here you go. Zie d'r echt niet uit maar ik heb ook de halve middag op de bank gelegen dus wat wil je.
Enjoy en zo en ik betaal niet voor gebarsten computerschermen.
[ afbeelding ]
Ik heb ook wat users die ik graag dwarsboom.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga op onderzoek uit en ga zijn "hosselpogingen" dwars zitten.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Ehm ja, maar die trui is donkergroen
Vertel.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb ook wat users die ik graag dwarsboom.
Ik ben je maatje niet.quote:
Wat voor trui is dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
Voor die ene persoon die ik beloofd had een foto zonder filters mét een briefje met deadboyspoem erop, here you go. Zie d'r echt niet uit maar ik heb ook de halve middag op de bank gelegen dus wat wil je.
Enjoy en zo en ik betaal niet voor gebarsten computerschermen.
[ afbeelding ]
Nu nog wachten op diegene die het voor het plezier doet.quote:
Oh, ja wist ik welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
De kleur groen zou dientje wel moeten herkennen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu nog wachten op diegene die het voor het plezier doet.
Wrm niet? ik voel me al zo alleen op me zolderquote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Ik ben je maatje niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |