Liefde kent geen leeftijd zei je gister nog toch zoiets?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Trollscience het volgende:
Gezellig, mijn neef bleef met zijn vriendin eten bij oma, bleek dat zijn vriendin 15 is(sidenote: hij is 18)
--------quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb toch aangegeven dat ik het niet snap.
je bent jaloersquote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Trollscience het volgende:
Gezellig, mijn neef bleef met zijn vriendin eten bij oma, bleek dat zijn vriendin 15 is(sidenote: hij is 18)
Bel voor de lol de politie.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Trollscience het volgende:
Dus?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Trollscience het volgende:
But you loveless Im the epitome of god giftedquote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niet snappen
[..]
Waddupiz I hang with the hardest motherfuckers
I got rhymes by the buckets, make you niggers wanna suck it.
Ik vind van niet inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zo erg is dat verschil niet?
ja ik ben ook bijna 18 en jij 12 kan tog ook gwn?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan nog is het gewoon raar man weet je
raarquote:
doe ik al zo van "hallo dit is 112" en ik zo van "lol kkboelers gefopt" xD :p :p!!quote:
ik barst van jarloerziequote:
Inderdaad. Met 15 en 18 aan een relatie beginnen.quote:
Ja ik was te laat zei je toetie.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog nagedacht of je nou brotherzone of friendzone wil?
Goedkoop wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eerst een euro in het gleufje boven mijn anus stoppen voordat je mag rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |