quote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke je bent dus geen kloonFL pak je kans!
Welkomquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
Voor die ene persoon die ik beloofd had een foto zonder filters mét een briefje met deadboyspoem erop, here you go. Zie d'r echt niet uit maar ik heb ook de halve middag op de bank gelegen dus wat wil je.
Enjoy en zo en ik betaal niet voor gebarsten computerschermen.
[ afbeelding ]
hoiquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
Voor die ene persoon die ik beloofd had een foto zonder filters mét een briefje met deadboyspoem erop, here you go. Zie d'r echt niet uit maar ik heb ook de halve middag op de bank gelegen dus wat wil je.
[ afbeelding ]
rot op met je kut tr'squote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef Nestalgie het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Hij heeft niet aangegeven dat hij het niet snapte.
Leukquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
lees haar quote dan piemelquote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn nummer 1 liefje, je mag kiezen.
Ik wilde hard to het spelen weet je wel.
TR openbaar, BAN!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rot op met je kut tr's
heyhey zo praten we hier niet respect en begrip zijn de steunpilaren van deze sc !!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rot op met je kut tr's
Yea maar hier vroegen mensen erop dus ja...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter in hoe zie je er nu uit kan posten.
Nog gedaan ookquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Deadboyspoem het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al zo'n gilnummer.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
She's just a girl and she's on fire.
Sorryquote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rot op met je kut tr's
Heey een mod van PUB in dit topic komt niet vaak voor.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rot op met je kut tr's
Het was saai in KLB, dus kom ik hier even kijken.quote:
het was een lok TR om duidelijk te maken dat het niet langer goed gaat in deze SC.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey een mod van PUB in dit topic komt niet vaak voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |