dat is half fok tochquote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, hij is die retard die altijd loopt te janken en geen meid kan krijgen.
Veel fantasie, geen ballen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij heeft wel fantasie moet ik zeggen.
Nu nog wijzen ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij heeft wel fantasie moet ik zeggen.
[..]
Jij hebt het gekreukeld, niet ik.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er zijn te veel van die mensen op fok, ik haal ze door elkaar.
gmtaquote:
Hij gaat nog een stapje verder.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er zijn te veel van die mensen op fok, ik haal ze door elkaar.
Geen idee, ik ken ze verder niet.quote:
Oehhh.. Wijs.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Trust is like a mirror, you can fix it if it's broke. But you will always see the scars.
Or just replace it.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Trust is like a mirror, you can fix it if it's broke. But you will always see the scars.
Van dat soort zinnetjes 30% bij mijn Facebook.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Hij had de ballen om op een wip te zitten en daarvan een foto te maken en op FB te zettenquote:
Ja, JIJ begon.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Nestalgie het volgende:
FL freak nadat hij de tieten van krul zag
[ afbeelding ]
Nu nog meer gaan wijzen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij had de ballen om op een wip te zitten en daarvan een foto te maken en op FB te zetten
[..]
Ja, JIJ begon.
maar haar spiegel gaat kapot als ze lady gaga ziet.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die zag ik altijd op hyves. Quote van lady gaga. Jaja.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Nestalgie het volgende:
FL freak nadat hij de tieten van krul zag
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk klapte hij hard naar beneden.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij had de ballen om op een wip te zitten en daarvan een foto te maken en op FB te zetten
Wie?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die zag ik altijd op hyves. Quote van lady gaga. Jaja.
Struggles.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar haar spiegel gaat kapot als ze lady gaga ziet.
Zo slecht.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Snowbells het volgende:
My boyfriend is like my ipad, I don't have one![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |