Voetbalquote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit. Geen seizoenskaart van de FC hebben
Omdat ik op vrijdag altijd vrij ben en dan een heel lang weekend voor me heb en allerlei leuke dingen kan doen. Op zondag is het alweer praktisch voorbij.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom?
Het is natuurlijk persoonlijk maar:
Maandag werken, dinsdag werkcolleges, woensdag werkcolleges, donderdag werken, vrijdag werkcolleges en 's avonds werken, zaterdag werken en..
.. zondag pure rust, uitslapen, lekker op de bank, filmpjes kijken, lekker naar buiten. Genieten.
Iddquote:
Lol, korfbal?quote:
quote:
quote:
Ja baasquote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Actaeon het volgende:
Jongens kom op een beetje lief blijven tegen elkaar. Tolerantie en zo.
Speelt hij nog bij NEC?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef VonBallusseck het volgende:
Nuytinck vertelde vandaag nog wat zijn zoonlief verdiende. 35.000 euro per gewonnen wedstrijd, 20.000 voor gelijkspel.![]()
![]()
Koop voor tien euro een met droogkookbeschermingquote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb volgens mij m'n waterkoker aangezet zonder water en er zit helemaal een bruine laag op de waterkokerspiraal onderop. Nu weet ik niet of dat al was of dat het nieuw is.. wat moet ik ermee doen?
Is het niet gewoon kalkaanslag?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb volgens mij m'n waterkoker aangezet zonder water en er zit helemaal een bruine laag op de waterkokerspiraal onderop. Nu weet ik niet of dat al was of dat het nieuw is.. wat moet ik ermee doen?
Schoonmaakazijn gebruiken.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Boterbartje het volgende:
Haha toen ik college van 'm had was Bram nog helemaal 'up and coming' en vertelde ie meer wanneer ie een paar minuten speeltijd had ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef VonBallusseck het volgende:
Nuytinck vertelde vandaag nog wat zijn zoonlief verdiende. 35.000 euro per gewonnen wedstrijd, 20.000 voor gelijkspel.![]()
![]()
Haha. Het is iigv wel gaaf hoe 'ie over zijn zoon praat.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Haha toen ik college van 'm had was Bram nog helemaal 'up and coming' en vertelde ie meer wanneer ie een paar minuten speeltijd had ofzo
Ik heb nu water laten koken met de deksel open (de stoom komt dan niet bij het bimetaal waardoor hij niet afslaat en de hele tijd blijft door koken) en door al dat geborrel laat veel van die aanslag los.. en dat is juist geen goed nieuws; thee met korrels bahquote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Haha. Het is iigv wel gaaf hoe 'ie over zijn zoon praat.
Fellow gentleman, ik hou het voor gezien. Nog even e.e.a. doorlezen. Overigens, Boterbartje, sterkte met je waterkoker.
Kalk.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Boterbartje het volgende:
Nouja hij had zichzelf wel uitgeschakeld dus hij heeft wel droogkookbeveiliging, ik vraag me alleen af of dat zwarte/bruinige er al zat en hoe ik dat weg krijg. Heb er geen fijn gevoel bij als ik m'n kopje thee met dat water moeten drinken
Inderdaad, dat zeker.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Haha. Het is iigv wel gaaf hoe 'ie over zijn zoon praat.
Fellow gentlemen, ik hou het voor gezien. Nog even e.e.a. doorlezen. Overigens, Boterbartje, sterkte met je waterkoker.
Ik heb zo'n filtertje op mijne zitten...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb nu water laten koken met de deksel open (de stoom komt dan niet bij het bimetaal waardoor hij niet afslaat en de hele tijd blijft door koken) en door al dat geborrel laat veel van die aanslag los.. en dat is juist geen goed nieuws; thee met korrels bah
Ik hoorde dat Zoetermeer nog wel plek had.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Yreal het volgende:
Ik denk dat ik ga solliciteren als beleidsmedewerker bij de gemeente
Ambtenaar; lekker veel koffie drinken en lullen over niets.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Yreal het volgende:
Ik denk dat ik ga solliciteren als beleidsmedewerker bij de gemeente
Gewoon koffie zettenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb nu water in de magnetron opgewarmd voor m'n thee maar er dreven allemaal gekke borrels op de oppervlakte en het leek wel stroop toen ik het eruit haalde. Wat is er allemaal met mij aan de hand
Wat moet je toch doen voor een simpel kopje thee
Ja daar heb ik toch ook water voor nodig?!quote:
Waarom zet je niet gewoon een pannetje water opquote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb nu water in de magnetron opgewarmd voor m'n thee maar er dreven allemaal gekke borrels op de oppervlakte en het leek wel stroop toen ik het eruit haalde. Wat is er allemaal met mij aan de hand
Wat moet je toch doen voor een simpel kopje thee
Dat was ook een optie ja, even vergetenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef Morera het volgende:
[..]
Waarom zet je niet gewoon een pannetje water op
Ja, maar daar gebruik je normaal gesproken een goed koffiezetapparaat voor een geen waterkokerquote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja daar heb ik toch ook water voor nodig?!
Ik geef het op, ik heb een biertje gepakt. We zien morgen wel weer en dan ga ik ook proberen alle pannenkoekenbeslag van het aanrecht te krijgen
Daarom ga ik naar starbucks of DE café, ik heb thuis alleen een klein potje oploskoffie staan voor het geval ik plots zwaar cafeine tekort krijg. Maar eigenlijk is het gewoon niet te zuipen natuurlijk.,quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, maar daar gebruik je normaal gesproken een goed koffiezetapparaat voor een geen waterkoker
Koop gewoon een Senseo'tje joh, je krijgt zo een ding tegenwoordig bijna gratis bij een pak cornflakes. Dat het geen lekkere koffie is is een tweede, praktisch is het wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Daarom ga ik naar starbucks of DE café, ik heb thuis alleen een klein potje oploskoffie staan voor het geval ik plots zwaar cafeine tekort krijg. Maar eigenlijk is het gewoon niet te zuipen natuurlijk.,
Ik pak liever de bus 1 halte verder en dan starbucks dan dat ik vrijwillig een senseo apparaat koop voor 100 euro en dan pads.. dan nog liever een Nespresso en ik denk dat ik die ook ga halen binnenkortquote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Koop gewoon een Senseo'tje joh, je krijgt zo een ding tegenwoordig bijna gratis bij een pak cornflakes. Dat het geen lekkere koffie is is een tweede, praktisch is het wel.
En dan klagen dat een auto duur is.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik pak liever de bus 1 halte verder en dan starbucks dan dat ik vrijwillig een senseo apparaat koop voor 100 euro en dan pads.. dan nog liever een Nespresso en ik denk dat ik die ook ga halen binnenkort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |