Of 1e klas reizen. Daar hebben ze bredere stoelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je met je dikke reet niet in een treinstoeltje past ga je maar fietsen
Ja tuurlijk had ik dat doorquote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een trage stofwisseling o.i.d.
En ik bedoelde natuurlijk aan wat anders, maar dat had je wel door denk ik![]()
Al vaker in DE café geweest?
Minimaal voor het prijs verschil! Bij 1e klas in het vliegtuig heb je tenminste nog het voordeel dat ze niet alleen breed zijn maar ook in de bed stand kunnen. Als ze dat in de trein introduceren dan ga ik overstag.. maandag ochtend in de trein kunnen pitten is me grof geld waardquote:Op woensdag 7 november 2012 19:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Of 1e klas reizen. Daar hebben ze bredere stoelen.
Ja ik ook altijdquote:Op woensdag 7 november 2012 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk had ik dat doorhaha
Ja bijna elke pauze dat ik in tva 6 of 8 zit!! Als ik in het Erasmusgebouw zit vind ik het ook zo overdreven om dan toch nog naar DE café heen te lopen en dat red je ook niet
Maar lekkere espresso wel!
Je kunt ze soms wel ietsjes kantelen maar geen bed stand inderdaad. Maar eigenlijk gewoon beter altijd met de auto.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Minimaal voor het prijs verschil! Bij 1e klas in het vliegtuig heb je tenminste nog het voordeel dat ze niet alleen breed zijn maar ook in de bed stand kunnen. Als ze dat in de trein introduceren dan ga ik overstag.. maandag ochtend in de trein kunnen pitten is me grof geld waard
Ik loop dan altijd naar de refter.. gelijk even stukje lopen en kun je ook indien trek nog broodje kroket of appelflap oid pakkenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik ook altijdErasmus is twijfelgeval ja. Ik neem weleens koffie in het Erasmus gewoon zelf dan maar dat is ook geen feest. De Refter koffie gaat nog wel maar die uit die hippe automaten
Maar auto is helemaal $$$.. het is mij al lang duidelijk. Deze studie zo snel mogelijk afronden, dus binnen 5 jaar, en dan 2 jaar reizen. Gewoon genietenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef Actaeon het volgende:
bed stand inderdaad. Maar eigenlijk gewoon beter altijd met de
Die drukte daar altijd als je van een hogere verdieping moet komenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik loop dan altijd naar de refter.. gelijk even stukje lopen en kun je ook indien trek nog broodje kroket of appelflap oid pakken
Maar wel fijner.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar auto is helemaal $$$.. het is mij al lang duidelijk. Deze studie zo snel mogelijk afronden, dus binnen 5 jaar, en dan 2 jaar reizen. Gewoon genieten
Gelukkig maar, je zou een makkelijke prooi voor berovingen zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 19:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Minimaal voor het prijs verschil! Bij 1e klas in het vliegtuig heb je tenminste nog het voordeel dat ze niet alleen breed zijn maar ook in de bed stand kunnen. Als ze dat in de trein introduceren dan ga ik overstag.. maandag ochtend in de trein kunnen pitten is me grof geld waard
Dan heb je blijkbaar weinig uitgevoerd vandaag.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef eriksd het volgende:
Ik denk de hele tijd dat het zondag is.
Beter vrijdag. Vrijdag is de fijnste dag vind ik altijd.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef VonBallusseck het volgende:
Ik denk de hele tijd: was het maar zondag.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar weinig uitgevoerd vandaag.
waarom?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef Morera het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je zou een makkelijke prooi voor berovingen zijn
Zondag is echt de heerlijkste dag inderdaad, was het maar altijd zondagquote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef eriksd het volgende:
Ik denk de hele tijd dat het zondag is.
Zondag is juist minder vind ik altijd.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarom?
[..]
Zondag is echt de heerlijkste dag inderdaad, was het maar altijd zondag
Kut voor je man...quote:Op woensdag 7 november 2012 19:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zag de bui al wel hangen toen ze vroegen waarom ik een hbo functie zou willen.
Geen ontkenning dusquote:
Hik al 3 dagen tegen de laatste loodjes van de scriptie aan.quote:
Op zondag kan je ook gewoon jezelf bezig houden met de belangrijkste bijzaak van het leven : voetbal.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:24 schreef VonBallusseck het volgende:
Ik weiger (vooralsnog) om mij zondag in te spannen voor wat dan ook. Zondag gaan alle boeken de kast in, en staar ik van 8 tot 5 voor me uit tot de dag voorbij is.
Waarom?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zondag is juist minder vind ik altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |