en dus zijn we weer terug bij een post of tig geleden: als er voor bepaalde topics uitzonderingen op de regels zijn, dan hoor ik die graag.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar die regels zíjn er dus wel? Voor élk specifiek topic? Ze zijn dus alleen nergens opgeschreven?
Maakt niet zoveel uit, maar het geeft wel aan dat zelfs een mod nog wel eens foutieve informatie kan geven mbt de mogelijkheden tot editten....quote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja 48 uur klopt. Ik weet ook niet waarom ik 24 uur tik
Boosheid niet hoor. Zal me aan mn reet roesten. Ik snap de discussie gewoon nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je blijft wel volharden in de boosheid
Ja, dat verbaasde mij ook wel, die verandering. Zeker omdat je bij abo's tot 240 uur edittijd krijgt, terwijl je gewoon pech hebt als het topic vol zit...quote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef Leandra het volgende:
Dat een post in een gesloten topic niet meer geëdit kan worden is wel relatief nieuw, de edittermijn doet er dan niet toe.
En dat zou ik trouwens helemaal niet raar vinden. Je wordt geacht op de hoogte te zijn en het accepteren van de policy. Jullie eigen regel. Dat jullie het jezelf dan onmogelijk maken door per forum andere regels te verzinnen doen jullie jezelf aan. Dan moet je uberhaupt geen regels bedenken. Anders kan een user dus nooit weten waarmee ie akkoord gaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dit is dus echt.
Alsof ik voor jullie/jou de "regels" ga op pennen welke gelden voor welk specifiek topic.
Wat denk je zelf.
Een mod is ook maar mens héquote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, maar het geeft wel aan dat zelfs een mod nog wel eens foutieve informatie kan geven mbt de mogelijkheden tot editten....
Ik ga nu zeggen wat ik denk, als ik op je lange tenen sta heb je dat aan jezelf te danken, onthou dat goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar die regels zíjn er dus wel? Voor élk specifiek topic? Ze zijn dus alleen nergens opgeschreven?
Welkom op FOK!... Willekeur ftw!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
En dat zou ik trouwens helemaal niet raar vinden. Je wordt geacht op de hoogte te zijn en het accepteren van de policy. Jullie eigen regel. Dat jullie het jezelf dan onmogelijk maken door per forum andere regels te verzinnen doen jullie jezelf aan. Dan moet je uberhaupt geen regels bedenken. Anders kan een user dus nooit weten waarmee ie akkoord gaat.
Ik bedoelde het ook helemaal niet zo... was een uitdrukking. Ik moest gewoon gestopt zijn na: "je blijft wel volharden" PUNTquote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Boosheid niet hoor. Zal me aan mn reet roesten. Ik snap de discussie gewoon niet
Alles is er over gezegd. Mening word niet veranderd.
Maar ach.. Ik moet nog anderhalf uur op mijn werk
Ja, dat maakt die 240 uur (10 dagen nota bene!) vrijwel nutteloos.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat verbaasde mij ook wel, die verandering. Zeker omdat je bij abo's tot 240 uur edittijd krijgt, terwijl je gewoon pech hebt als het topic vol zit...
Ja dat Belgische snap ik niet zoquote:Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook helemaal niet zo... was een uitdrukking. Ik moest gewoon gestopt zijn na: "je blijft wel volharden" PUNT
Help dat meiske nou gewoon joh. Jullie zitten jezelf weer eens onsterfelijk belachelijk te maken om niks.quote:
Sst, ik was van de week even in KLB, daar waren ze helemaal niet bij met OUD-usersquote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
I
In KLB, ja dat zit buiten het OUD forum, heeeeel eng,
Ja, en zo is Sorbo ook maar een mens wat 2 dagen na haar bevalling (!!!) op verzoek het verhaal postte.... maar dat zij de edittermijn niet goed had wordt haar behoorlijk nagedragen.quote:
Altijd leuk die steken van ook FA's. Het vooroordeel dat OUD users nooit buiten OUD komenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ga nu zeggen wat ik denk, als ik op je lange tenen sta heb je dat aan jezelf te danken, onthou dat goed.
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?
Ik hoop het laatste.
Natuurlijk gelden er voor topics niet dezelfde regels.
In KLB, ja dat zit buiten het OUD forum, heeeeel eng, gelden andere regels dan bv in FOT.
Jaja, dat bestaat ook nog.
oud he, gooi je het niet op hormonen, dan maar op een taalbarriere...quote:
De Algemene Voorwaarden zijn precies dat wat het zegt: Algemene Voorwaarden.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
En dat zou ik trouwens helemaal niet raar vinden. Je wordt geacht op de hoogte te zijn en het accepteren van de policy. Jullie eigen regel. Dat jullie het jezelf dan onmogelijk maken door per forum andere regels te verzinnen doen jullie jezelf aan. Dan moet je uberhaupt geen regels bedenken. Anders kan een user dus nooit weten waarmee ie akkoord gaat.
Ah, de oorzaak voor het onbegrip is tenminste gekend en ik kan er niets aan veranderen. Ook wel makkelijk voor mijquote:
Dus je moet maar ruiken wat de regels zijn?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ga nu zeggen wat ik denk, als ik op je lange tenen sta heb je dat aan jezelf te danken, onthou dat goed.
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?
Ik hoop het laatste.
Natuurlijk gelden er voor topics niet dezelfde regels.
In KLB, ja dat zit buiten het OUD forum, heeeeel eng, gelden andere regels dan bv in FOT.
Jaja, dat bestaat ook nog.
Best wel ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat maakt die 240 uur (10 dagen nota bene!) vrijwel nutteloos.
Nee. Ik doe het niet. Zeker niet als de mods van dit forum zelf het niet willen doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Help dat meiske nou gewoon joh. Jullie zitten jezelf weer eens onsterfelijk belachelijk te maken om niks.. Regels zijn er om gebroken te worden.
Is dit een verkapt 'laten we weer eens ouderwets gaan FB rellen' verzoek?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef Lois het volgende:
[..]
Best wel ja.
misschien een idee om dat eens in Feedback (het forum) op te gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |