Weet ik van jou.quote:
mja je ziet zeker soms op FB voorbij komenquote:Op woensdag 7 november 2012 07:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik van jou.
Obama heeft de winst in da pocket zie ik net
moet je niet de ICT ingaanquote:Op woensdag 7 november 2012 07:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil later een normale baan, waar ik gewoon om 9 uur mag beginnen. Joe!
beetje pech wordt je snachts nog uit bed gebeldquote:
Je bent nu al klaarquote:Op woensdag 7 november 2012 09:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Toets achter de rug. Lekker op tijd naar huis vandaag. Laatste twee uur doe ik thuis wel
Ja... stond maar 45 minuten voor.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent nu al klaar?!
En hoe ging-ie?
Ik heb wel het boek gelezen, maar niet goed genoeg, dus een combiquote:Op woensdag 7 november 2012 10:10 schreef iBenny het volgende:
Ik snap hem...
Jij hebt het dus op het logisch denken gegooid? Dat moet dan vast wel gelukt zijn
Tegen orgaandonatie? Of tegen het systeem dat je automatisch donor bent?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb trouwens 5 punten voor en 5 tegen orgaandonatie nodig. Roept u maar
als ik zo lees tegen donatie.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tegen orgaandonatie? Of tegen het systeem dat je automatisch donor bent?
Eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik zo lees tegen donatie.
maar van mij mogen ze invoeren iedereen donor tenzij je anders aangeeft
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik zo lees tegen donatie.
maar van mij mogen ze invoeren iedereen donor tenzij je anders aangeeft
Goeie vraag..quote:Op woensdag 7 november 2012 17:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tegen orgaandonatie? Of tegen het systeem dat je automatisch donor bent?
quote:Iedere burger moet op zijn 18de beslissen of hij wel of geen orgaandonor wil worden. Wie deze keuze niet doorgeeft wordt automatisch als donor geregistreerd.
quote:Alcoholgebruik door jongeren onder de 18 moet verboden worden.
Voor:quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb dus 2 stellingen, en voor elke moet ik 5 voor en 5 tegenargumenten
[Iedere burger moet op zijn 18de beslissen of hij wel of geen orgaandonor wil worden. Wie deze keuze niet doorgeeft wordt automatisch als donor geregistreerd.]
Voor:quote:[Alcoholgebruik door jongeren onder de 18 moet verboden worden.]
Topperrrrrquote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor:
1. Tekort op organen tegen gaan
2. waardoor meer levens gered kunnen worden
3. Duidelijkheid in donor schap bij de mensen. Nu heb je een pasje en staat het ergens genoteerd.
4. en 5. Mogen andere verzinnen
Tegen:
1. Persoon moet aangeven of geen donor wil zijn, kans op verwarring
2. Geloofsredenen waarom iemand geen doner mag zijn
[..]
Voor:
weet ik eigenlijk geen
Tegen:
1. Gecontroleerde verkoop bij jongeren valt weg. Als ze willen komen ze toch wel aan alcohol en de controle valt hierdoor weg.
2. Indien gecontroleerd eerder in aanraking komt met alcohol, bv bij ouders thuis of iets dergelijks kun je er mee om leren gaan.
de heule dag?quote:Op donderdag 8 november 2012 07:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Trein. Wat chille lessen vandaagdan werken en dan kan ik weer slapen
![]()
-1622quote:
succesquote:Op donderdag 8 november 2012 07:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
school tot 14.30 vanaf 16 werken tot 20. Dan nog ff chillen. En dan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
godverdomme,
ik maak me hier zo kwaad over he.Dafuque? Welke krant/bla en van wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Metero journalist die uit de naam van die mevrouw schrijft.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dafuque? Welke krant/bla en van wanneer?
Treurige man.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Metro, column geschreven door Luuk Koelman.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
godverdomme,
ik maak me hier zo kwaad over he.ik ben halverwege gekapt met lezen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dit is echt ... gadverdamme
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Mag die gast ontslagen worden. Serieus? Vrijheid van meningsuiting prima, maar dit slaat als een lul op een drumstel en gaat alle fatsoen uit de weg.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Metero journalist die uit de naam van die mevrouw schrijft.
Nu houdt zij er sowieso niet van die fijne gedachten op na.. Maar dit is dus niet uit haar naam ..
die zal je het liefste willen lynchenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag die gast ontslagen worden. Serieus? Vrijheid van meningsuiting prima, maar dit slaat als een lul op een drumstel en gaat alle fatsoen uit de weg.
is het al zover jah ?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je toen al zoiets van: ok, er is een nationale rel op komst?
Nee, tbh dacht ik: schande maar wie leest er nou de Metro?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je toen al zoiets van: ok, er is een nationale rel op komst?
Ok. Ja, dat is wel helder denken.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, tbh dacht ik: schande maar wie leest er nou de Metro?
staat ook al op brabantsdagblad een stuk overquote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Man hou op, ik zit me de hele dag al op te vretenquote:
Blijkbaar genoeg mensen om een rel te starten.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeejquote:
gefeliciteerdquote:
echt dat iemand zoiets kan schrijven met het besef dat het in de krant komt en door tig mensen gelezen wordtquote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Kally het volgende:
Metro heeft de column op verzoek van Tim ouders verwijderd. Luuk zijn FB pagina staat vol maar dan ook echt vol met haat.
Maar hey laten we eerlijk zijn, Metro trekt zijn handjes er van af, maar plaatst het wel
Ook datquote:Op donderdag 8 november 2012 16:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt dat iemand zoiets kan schrijven met het besef dat het in de krant komt en door tig mensen gelezen wordt
ik ben maar tot de helft gekomen. Kon het gewoon niet verder lezenquote:
Ik heb er 3 x over gedaan, maar het is inderdaad ziek, respectloos en te walgelijk voor woorden.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben maar tot de helft gekomen. Kon het gewoon niet verder lezen
Godsedikkes, hij pakt wel door ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef Lutte het volgende:
Thomas Berge wordt vader___!
Z'n vriendin die hij begin dit jaar heeft leren kennen (!) is al drie maanden zwanger, hij is 22 en zij in de dertig en heeft in een programma over gold diggers gezeten. Goeie!
ik heb het gewoon gelijk opgegeven.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er 3 x over gedaan, maar het is inderdaad ziek, respectloos en te walgelijk voor woorden.
prachtig. Als ingezonden brief naar de metro graagquote:Op donderdag 8 november 2012 16:55 schreef Kally het volgende:
Reactie op Luuk zijn pagina, speciaal voor zijn moeder.
Aan de moeder van Luuk Koelman, Graag zou ik het met u willen hebben over de tekortkoming van uw zoon. Hij schreef een nogal misplaatste column aan de moeder van Tim Ribberink. U weet wel, die andere moeder die net haar zoon heeft begraven. In deze column haalt uw zoon God en homo's erbij om zijn afgunst jegens Mariska Orban-de Haas te verwoorden. En dat over de rug van Tim, die zijn hele leven gepest is.
Hoe komt het dat uw zoon zo is geworden mevrouw Koelman? Heeft u hem wel genoeg liefde gegeven? Ik vraag mij oprecht af wat u verkeerd heeft gedaan in zijn opvoeding? Heeft u hem het begrip "empathie" (u weet wel, vroeger noemde uw ouders dit naastenliefde) bijgebracht?
Of heeft u de kleine Luuk geleerd vooral te moeten scoren in het leven, een streven naar succes, maakt niet uit hoe als je doel maar bereikt wordt?
Mevrouw Koelman, het wordt tijd voor een belletje naar uw zoon. Hij leeft tenminste nog dus u kunt dat nog doen.
Vriendelijke groet Johanna
Ultra sneuquote:Op donderdag 8 november 2012 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Godsedikkes, hij pakt wel door ook.En hij trapt erin.
Dat is pas sneu.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een pagina op Wikipedia.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een pagina op Wikipedia.
Snel laten we er 1 makenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Thomas dat hoort is het voorbij denk ik.
Euhm sinds 15 mei, das nog niet eens zes maanden?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:00 schreef Kally het volgende:
Ze houden het al bijna een jaar vol, kuddo's, zijn er genoeg die dat niet redden
Oh, jij zei begin dit jaarquote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Euhm sinds 15 mei, das nog niet eens zes maanden?
Toen hebben ze elkaar leren kennenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, jij zei begin dit jaar
Ik wist tot voor kort niet eens wie het was
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 8 november 2012 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Toen hebben ze elkaar leren kennenHet moet eerst groeiuh #boeraad
pardon?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Thomas dat hoort is het voorbij denk ik.
Uhhh, pil werkte niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:10 schreef Lutte het volgende:
In SHO is al uitgerekend dat ze zwanger is geraakt toen in het nieuws was dat Jut en Jul een voedselvergiftiging hadden, denk jij wat ik denk Kal?
Klinkt plausibel en als ze hem wil naaien is het een prima smoesquote:
Jawel, als jij dat hoort instant donequote:
OMGquote:Op donderdag 8 november 2012 17:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klinkt plausibel en als ze hem wil naaien is het een prima smoes
Beroemd & Zwanger #52
Ze hebben zelfs tattoo's met datum en voorletter, domm
jaja, toevalligquote:Op donderdag 8 november 2012 17:10 schreef Lutte het volgende:
In SHO is al uitgerekend dat ze zwanger is geraakt toen in het nieuws was dat Jut en Jul een voedselvergiftiging hadden, denk jij wat ik denk Kal?
zo erg die tattoosquote:Op donderdag 8 november 2012 17:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klinkt plausibel en als ze hem wil naaien is het een prima smoes
Beroemd & Zwanger #52
Ze hebben zelfs tattoo's met datum en voorletter, domm
wat voor iets?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef Kally het volgende:
Speaking of tattoo's, ik denk dat ik in januari ga beginnen met de rug tattoo
Ik houd het ook al langer volquote:Op donderdag 8 november 2012 17:00 schreef Kally het volgende:
Ze houden het al bijna een jaar vol, kuddo's, zijn er genoeg die dat niet redden
Nou neequote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie zijn wel een jaar of wat te laat met een kind
The horrorquote:
Iets, maakt me niks uit, zolang er maar 3 sterren in zittenquote:
Ik krijg hem uiteraard eerst te zienquote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi dat je zulk groot vertrouwen hebt in de plaatser.
Nou ja je moet er toch ook niet aan denken, stel ze worden samen oud dan heb je dadelijk drie maanden voor jullie samen gehad. Zeker de eerste tijd met een babytje, daarna broertje/zusje dat beheerst je leven.quote:
Raar. Onterecht ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel ooit een Wikipedia pagina gehad. Maar die is gek genoeg verwijderd.
Ja precies. Ik had hem niet zelf aangemaakt ook nog, het was een fan die er een prachtig stuk tekst van had gemaakt.quote:
Zulke verhalen komen alleen maar van pas als je in de Tros TV Show op Reis zit.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja precies. Ik had hem niet zelf aangemaakt ook nog, het was een fan die er een prachtig stuk tekst van had gemaakt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zulke verhalen komen alleen maar van pas als je in de Tros TV Show op Reis zit.
Stel je voor, de zwoele stem van Ivo Niehe tijdens het voorstukje: 'Tien jaar geleden verwijderde Wikipedia nog zijn eigen pagina, nu is zijn autobiografie uit. We hebben het natuurlijk over Vaduz, niet meer weg te denken uit de hedendaagse showbiz. We bezoeken hem in zijn villa in het pitoreske Rijssen.'
Ditquote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er 3 x over gedaan, maar het is inderdaad ziek, respectloos en te walgelijk voor woorden.
nieuws is het niet geweest op 2quote:Op donderdag 8 november 2012 18:17 schreef MissJ het volgende:
zo in RTL Boulevard gaan ze het ook hebben over die column in de Metro vanochtend, over de ophef die erover is ontstaan.
[..]
Stel je voor, de zwoele stem van Ivo Niehe tijdens het voorstukje: 'Tien jaar geleden verwijderde Wikipedia nog zijn eigen pagina, nu is zijn autobiografie uit. We hebben het natuurlijk over Vaduz, niet meer weg te denken uit de hedendaagse showbiz. We bezoeken hem in zijn villa in het pitoreske Rijssen.'
Even luisteren dan maarquote:Op donderdag 8 november 2012 18:17 schreef MissJ het volgende:
zo in RTL Boulevard gaan ze het ook hebben over die column in de Metro vanochtend, over de ophef die erover is ontstaan.
Buiten dat, Luuk gebruikt het VERMEENDE homo zijn van Tim nu dus, want hij maakt zijn standpunt, ja OVER ZIJN RUGquote:Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef MissJ het volgende:
Metro zegt dat die Luuklul vrijheid van meningsuiting heeft en dus van hen mag schrijven wat hij wil. Ze begrijpen er geen reet van dus! Ooit van respect en empathie voor de medemens gehoord Metro?!
Vond dat Daphne het wel mooi zei, of hij niet hetzelfde deed nu, alles aanpakken om zijn punt te maken, hij lulde er mooi overheen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit telefoongesprek bij Boulevard verheldert ook weer weinig. En wat je zegt Miss, niets aan toe te voegen.
En Froukje nam het ook sterk over.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Vond dat Daphne het wel mooi zei, of hij niet hetzelfde deed nu, alles aanpakken om zijn punt te maken, hij lulde er mooi overheen.
Helemaal met je eens. Natuurlijk zijn de standpunten van Mariska Orban- de Haas belachelijk en buitensporig, maar grijp dan niet dit hele trieste gebeuren als excuus om in de aanval te gaan. Wees een vent en doe het openlijk en op de man.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En Froukje nam het ook sterk over.
Hoe kun je het al typen, dan spoor je niet. Je denkt en maakt het af met de druk op de toetsen. Waanzin. En je dan moeten verschuilen achter Vrijheid van meningsuiting. Het is zielig. Triest.
Precies, hij probeerde nog de autoritaire zak uit te hangen door dingen te roepen als "Als je me laat uitpraten" en "Ik herhaal me nu", maar zijn motieven raakten kant nog wal. Triester is nog dat zo'n krant achter dat baggerstuk van hem blijft staan. Keep digging your hole, bitches.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Buiten dat, Luuk gebruikt het VERMEENDE homo zijn van Tim nu dus, want hij maakt zijn standpunt, ja OVER ZIJN RUG
Te integer, dat is duidelijk!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ooit (jaren geleden) nog eens afgewezen door Metro overigens. Ik snap nu waarom.
Precies.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, hij probeerde nog de autoritaire zak uit te hangen door dingen te roepen als "Als je me laat uitpraten" en "Ik herhaal me nu", maar zijn motieven raakten kant nog wal. Triester is nog dat zo'n krant achter dat baggerstuk van hem blijft staan. Keep digging your hole, bitches.
eensquote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En Froukje nam het ook sterk over.
Hoe kun je het al typen, dan spoor je niet. Je denkt en maakt het af met de druk op de toetsen. Waanzin. O ja, de stap erna: de eindredactie die het goedkeurt. En je dan moeten verschuilen achter Vrijheid van meningsuiting. Het is zielig. Triest.
ook eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Natuurlijk zijn de standpunten van Mariska Orban- de Haas belachelijk en buitensporig, maar grijp dan niet dit hele trieste gebeuren als excuus om in de aanval te gaan. Wees een vent en doe het openlijk en op de man.
Ik hoop dat ze stappen onderneemt ja.
dat zeg iets positiefs over jou!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ooit (jaren geleden) nog eens afgewezen door Metro overigens. Ik snap nu waarom.
Terecht, hoe raar haar standpunten ook zijn, ze doet ze wel zelf en onder haar eigen naam.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
ook eens.
Volgens mij zeiden ze net ook dat die Mariska al juridische stappen had ondernomen
Het mag toch niet van Mariska Orbán -de Haas jongenquote:
SODOMquote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het mag toch niet van Mariska Orbán -de Haas jongenDie zegt dat als 2 homo's een kind opvoeden, het kind geen liefde krijgt. Dat is als liefde voor een hond
[..]
Nu al een kud toedtsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen toets Nederlands
D en T en persoonsvorm
Ja, zo'n stencil heb ik ook. Maar veel doe ik gewoon op gevoelquote:Op donderdag 8 november 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik heb tegenwoordig zo'n kaartje in mijn portemonnee, daar lukt het wel aardig mee. Tenminste... ik begrijp het nu. In de praktijk is er nog weinig verschil te zien
http://intern.fontein.org(...)t-actualvergroot.gif
Die paarse met ijs-eilandjes en een pinguin?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, zo'n stencil heb ik ook. Maar veel doe ik gewoon op gevoel
Tuurlijk. Gewoon verstoppen in kleipotjesquote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, in Almere begint men al vroeg met xtc
Aha..quote:Op donderdag 8 november 2012 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, want y scharen ze dan weer onder klinkers geloof ik.
Die zijn er niet zeker?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
Noem es een werkwoord waarvan de stam eindigt op -y dan
Sexyquote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is alleen in jouw geval een werkwoord
lobbyenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
http://nl.m.wiktionary.org/wiki/lobbyen/vervoegingquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
http://nl.m.wiktionary.org/wiki/lobbyen/vervoeging
Dat is met een d, dus dan hoort de Y er nicht bei
Ik ben de kluts nu alweer kwijtquote:Hij lobbyt
Ik heb gelobbyd
Die ligt hier op de grond.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de kluts nu alweer kwijt
Dat eerste is gewoon stam + t liefje, derde persoon enkelvoud. D/t geldt alleen bij verleden tijden en voltooid deelwoorden en zoquote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de kluts nu alweer kwijt
Jij altijdquote:
Neitquote:
quote:
Kussiesssquote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Kally het volgende:
Okeetjes, wekker vroeg, slapen, kusjes en kroeltjes![]()
Trusdtenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Kally het volgende:
Okeetjes, wekker vroeg, slapen, kusjes en kroeltjes![]()
Uur langer dan ikquote:
Nu vind ik je gemeenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
ik hoef pas om 10.40 te beginnen morgen
Wow...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi. Maar volgende week 5 toetsen
Ik had ook nooit zoveel, max 3.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wow...
...die tijd mis ik dus echt niet. Zoveel vakken heb ik niet eens!
Hmmhmm, en deze week had ik er 2. plus allemaal verslagen enzooooquote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wow...
...die tijd mis ik dus echt niet. Zoveel vakken heb ik niet eens!
Ik heb er 4-5 + SLB-lessen/-uren + eigen project voor SRP-puntenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had ook nooit zoveel, max 3.
Maar in het tweede jaar, tweede blok, twee van het vorige jaar, twee van het blok ervoor en drie nieuwen in drie weken
Tentamens he, met minimaal een boek per tentamen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er 4-5 + SLB-lessen/-uren + eigen project voor SRP-punten
Dat laatste geld dan over het hele jaar. Daarin moet je zelf een bepaald uren ergens in steken en dan krijg je daar (verplichte) punten voor. Idee is leuk, maar de uitvoering vaak iets te simpel
Ohw ja, dan kom ik sommige blokken niet eens tot 1quote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tentamens he, met minimaal een boek per tentamen.
Lessen meer. Vaak 2/3 theorie + 2/3 praktijk + ongeveer en uur begeleiding per week.
Huh? Je krijgt eerst te horen of je een voldoende hebtquote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja... en sowieso een voldoende op de presentatie van dinsdagavondCijfers krijgen we morgen
Mjah... beetje apart...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Huh? Je krijgt eerst te horen of je een voldoende hebt?
O, mag ik weer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij snap ik het d/t/dt/de/den/te/ten verhaal en snap ik eigenlijk niet meer wat ik er zo lastig aan vond
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:14 schreef PatriQue89 het volgende:
OH YEAH
Op mijn presentatie een 7.5 en op de d/t toets een 7.0
Boodschapjes al gedaan, nu nog stoffen en stofzuigen, wasje al bijna klaar, ik ga lekkerquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 40 minuutjes les.
Dan even shakes halen.
Daarna weekend.
Nouja...
Huiswerk maken en leren
Morgen nog even werken
Vriendje bij mij
Sexen
Nouja
Kusjes en een poot van boyke
xooxo ria!
quote:
snert klinkt toch netjes hahaquote:
de soep wel jah. Met worstquote:
Nicequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Gewicht wat ik vorige keer was aangekomen is er nu weer af. Plus 3 ons extra.
Daarnaast heb ik shakes tot in de oneindigheid op t moment. Over 2 week pas weer heen.
En we hebben een gewicht bepaald wat mijn einddoel wordt.
dat is kutquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, m'n moeder moet voor de 6de keer in 10 jaar tijd aan haar nierstenen geholpen worden. Bijkomende zaak: deze keer is haar nier vergrootDus nu moet ze eerst een CT-scan om te kijken hoe dat komt.
Jaaa...quote:
huh? Is dat normaal dat ze dat doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa...
Mijn oma(mijn moeder haar moeder dus) had dezelfde aandoening als Bart de Graaff..
Toen dat ontdekt is zijn mijn moeder en haar zus en broer getest. Het ziekenhuis zegt dan: Ja, een van de kinderen heeft het ook, maar we zeggen niet wie, LEKKER PUH!![]()
Maar, mijn moeder zal het wel zijn![]()
Nope.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
huh? Is dat normaal dat ze dat doen?
Vertel xD xDquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:39 schreef iBenny het volgende:
Ik mag niet meer klagen op twitter over de studie, de docnten en het lesprogrammae
Preventief onderzoek wordt alleen gedaan als het echt van belang is, want het schept vooral chaos natuurlijk. Dat ze dan zeggen één van de drie is niet oké natuurlijk, tenzij ze er echt om gevraagd hebben.quote:
Nouja... dat blijvend hopen we al 10 jaar.. hahaha... telkens groeit dat kreng weerquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef Lutte het volgende:
Pat en moederHopelijk niks ergs en kan ze snel (blijvend) geholpen worden!
Er is ons nadrukkelijk verzocht om niet meer te klagen op twitter, maar naar de desbetreffende docent te gaan. De studie staat onder toezicht na vele klachten vanuit docenten en studenten. Als er nog meer klachten komen zouden ze bestraft kunnen worden en "dat zou in niemands voordeel zijn".quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nouja... dat blijvend hopen we al 10 jaar.. hahaha... telkens groeit dat kreng weer
klinkt op zich ook wel logischquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Preventief onderzoek wordt alleen gedaan als het echt van belang is, want het schept vooral chaos natuurlijk. Dat ze dan zeggen één van de drie is niet oké natuurlijk, tenzij ze er echt om gevraagd hebben.
Wanne klets.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is ons nadrukkelijk verzocht om niet meer te klagen op twitter, maar naar de desbetreffende docent te gaan. De studie staat onder toezicht na vele klachten vanuit docenten en studenten. Als er nog meer klachten komen zouden ze bestraft kunnen worden en "dat zou in niemands voordeel zijn".
Dus nu moeten we voor klachten bij de docenten of een aanspreekpunt zijn. Maar geen van de docenten weet wie dat is.
Daarnaast.. Wordt er via Twitter veel sneller gereageerd op klachten dan via via binnen school
'Topdocenten hiero. Net een prima les gehad van iemand die keurig op tijd was. #censuur'quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vind het fakking geniaal! ..en juist een reden om te tweeten
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Topdocenten hiero. Net een prima les gehad van iemand die keurig op tijd was. #censuur'
raar, zeker niet aan het dromen was?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:09 schreef Lutte het volgende:
Ons Missy begon net heeeeel raar te doenHaar ogen stonden raar, beetje schokjes van d'r lichaam. Dus ik zeg mam kijk eens, mama: ja die ligt vast te dromen. Maar toen begon ze wel erg met haar ogen te rollen en te schokken, mama haar wakker proberen te maken, lukte niet. En ineens was ze er weer
Heel diep of zo, of een nachtmerrie want ze piepte ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
raar, zeker niet aan het dromen was?
klinkt wel heel eng
kunnen soms raar doen in hun dromen jahquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heel diep of zo, of een nachtmerrie want ze piepte ook.
Maar ik denk hij begeeft het, 't is ook de jongste niet meer
Klinkt als een diepe slaap met een droomquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:09 schreef Lutte het volgende:
Ons Missy begon net heeeeel raar te doenHaar ogen stonden raar, beetje schokjes van d'r lichaam. Dus ik zeg mam kijk eens, mama: ja die ligt vast te dromen. Maar toen begon ze wel erg met haar ogen te rollen en te schokken, mama haar wakker proberen te maken, lukte niet. En ineens was ze er weer
Omdat weekendquote:
fair enoughquote:
Nee witte vandaag, maar moet vroeg op dus ik hou me inquote:
quote:
Ahaaaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee witte vandaag, maar moet vroeg op dus ik hou me in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |