Euhm sinds 15 mei, das nog niet eens zes maanden?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:00 schreef Kally het volgende:
Ze houden het al bijna een jaar vol, kuddo's, zijn er genoeg die dat niet redden
Oh, jij zei begin dit jaarquote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Euhm sinds 15 mei, das nog niet eens zes maanden?
Toen hebben ze elkaar leren kennenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, jij zei begin dit jaar
Ik wist tot voor kort niet eens wie het was
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 8 november 2012 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Toen hebben ze elkaar leren kennenHet moet eerst groeiuh #boeraad
pardon?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Thomas dat hoort is het voorbij denk ik.
Uhhh, pil werkte niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:10 schreef Lutte het volgende:
In SHO is al uitgerekend dat ze zwanger is geraakt toen in het nieuws was dat Jut en Jul een voedselvergiftiging hadden, denk jij wat ik denk Kal?
Klinkt plausibel en als ze hem wil naaien is het een prima smoesquote:
Jawel, als jij dat hoort instant donequote:
OMGquote:Op donderdag 8 november 2012 17:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klinkt plausibel en als ze hem wil naaien is het een prima smoes
Beroemd & Zwanger #52
Ze hebben zelfs tattoo's met datum en voorletter, domm
jaja, toevalligquote:Op donderdag 8 november 2012 17:10 schreef Lutte het volgende:
In SHO is al uitgerekend dat ze zwanger is geraakt toen in het nieuws was dat Jut en Jul een voedselvergiftiging hadden, denk jij wat ik denk Kal?
zo erg die tattoosquote:Op donderdag 8 november 2012 17:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klinkt plausibel en als ze hem wil naaien is het een prima smoes
Beroemd & Zwanger #52
Ze hebben zelfs tattoo's met datum en voorletter, domm
wat voor iets?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef Kally het volgende:
Speaking of tattoo's, ik denk dat ik in januari ga beginnen met de rug tattoo
Ik houd het ook al langer volquote:Op donderdag 8 november 2012 17:00 schreef Kally het volgende:
Ze houden het al bijna een jaar vol, kuddo's, zijn er genoeg die dat niet redden
Nou neequote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie zijn wel een jaar of wat te laat met een kind
The horrorquote:
Iets, maakt me niks uit, zolang er maar 3 sterren in zittenquote:
Ik krijg hem uiteraard eerst te zienquote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi dat je zulk groot vertrouwen hebt in de plaatser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |