de heule dag?quote:Op donderdag 8 november 2012 07:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Trein. Wat chille lessen vandaagdan werken en dan kan ik weer slapen
![]()
-1622quote:
succesquote:Op donderdag 8 november 2012 07:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
school tot 14.30 vanaf 16 werken tot 20. Dan nog ff chillen. En dan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
godverdomme,
ik maak me hier zo kwaad over he.Dafuque? Welke krant/bla en van wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Metero journalist die uit de naam van die mevrouw schrijft.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dafuque? Welke krant/bla en van wanneer?
Treurige man.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Metro, column geschreven door Luuk Koelman.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
godverdomme,
ik maak me hier zo kwaad over he.ik ben halverwege gekapt met lezen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dit is echt ... gadverdamme
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Mag die gast ontslagen worden. Serieus? Vrijheid van meningsuiting prima, maar dit slaat als een lul op een drumstel en gaat alle fatsoen uit de weg.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Metero journalist die uit de naam van die mevrouw schrijft.
Nu houdt zij er sowieso niet van die fijne gedachten op na.. Maar dit is dus niet uit haar naam ..
die zal je het liefste willen lynchenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag die gast ontslagen worden. Serieus? Vrijheid van meningsuiting prima, maar dit slaat als een lul op een drumstel en gaat alle fatsoen uit de weg.
is het al zover jah ?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je toen al zoiets van: ok, er is een nationale rel op komst?
Nee, tbh dacht ik: schande maar wie leest er nou de Metro?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je toen al zoiets van: ok, er is een nationale rel op komst?
Ok. Ja, dat is wel helder denken.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, tbh dacht ik: schande maar wie leest er nou de Metro?
staat ook al op brabantsdagblad een stuk overquote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Man hou op, ik zit me de hele dag al op te vretenquote:
Blijkbaar genoeg mensen om een rel te starten.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeejquote:
gefeliciteerdquote:
echt dat iemand zoiets kan schrijven met het besef dat het in de krant komt en door tig mensen gelezen wordtquote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Kally het volgende:
Metro heeft de column op verzoek van Tim ouders verwijderd. Luuk zijn FB pagina staat vol maar dan ook echt vol met haat.
Maar hey laten we eerlijk zijn, Metro trekt zijn handjes er van af, maar plaatst het wel
Ook datquote:Op donderdag 8 november 2012 16:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt dat iemand zoiets kan schrijven met het besef dat het in de krant komt en door tig mensen gelezen wordt
ik ben maar tot de helft gekomen. Kon het gewoon niet verder lezenquote:
Ik heb er 3 x over gedaan, maar het is inderdaad ziek, respectloos en te walgelijk voor woorden.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben maar tot de helft gekomen. Kon het gewoon niet verder lezen
Godsedikkes, hij pakt wel door ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef Lutte het volgende:
Thomas Berge wordt vader___!
Z'n vriendin die hij begin dit jaar heeft leren kennen (!) is al drie maanden zwanger, hij is 22 en zij in de dertig en heeft in een programma over gold diggers gezeten. Goeie!
ik heb het gewoon gelijk opgegeven.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er 3 x over gedaan, maar het is inderdaad ziek, respectloos en te walgelijk voor woorden.
prachtig. Als ingezonden brief naar de metro graagquote:Op donderdag 8 november 2012 16:55 schreef Kally het volgende:
Reactie op Luuk zijn pagina, speciaal voor zijn moeder.
Aan de moeder van Luuk Koelman, Graag zou ik het met u willen hebben over de tekortkoming van uw zoon. Hij schreef een nogal misplaatste column aan de moeder van Tim Ribberink. U weet wel, die andere moeder die net haar zoon heeft begraven. In deze column haalt uw zoon God en homo's erbij om zijn afgunst jegens Mariska Orban-de Haas te verwoorden. En dat over de rug van Tim, die zijn hele leven gepest is.
Hoe komt het dat uw zoon zo is geworden mevrouw Koelman? Heeft u hem wel genoeg liefde gegeven? Ik vraag mij oprecht af wat u verkeerd heeft gedaan in zijn opvoeding? Heeft u hem het begrip "empathie" (u weet wel, vroeger noemde uw ouders dit naastenliefde) bijgebracht?
Of heeft u de kleine Luuk geleerd vooral te moeten scoren in het leven, een streven naar succes, maakt niet uit hoe als je doel maar bereikt wordt?
Mevrouw Koelman, het wordt tijd voor een belletje naar uw zoon. Hij leeft tenminste nog dus u kunt dat nog doen.
Vriendelijke groet Johanna
Ultra sneuquote:Op donderdag 8 november 2012 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Godsedikkes, hij pakt wel door ook.En hij trapt erin.
Dat is pas sneu.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een pagina op Wikipedia.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een pagina op Wikipedia.
Snel laten we er 1 makenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Thomas dat hoort is het voorbij denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |